Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?
Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Brad Pitt on tosi tavallisen näköinen.
Näinpä, joka ratikassa näkee keskimäärin 5-10 komeampaa miestä. Eiku, käytkö koskaan oikeassa elämässä? Vai onko käsityksesi ihmisten ulkonäöstä kotoisin tv:stä, elokuvista ja mediasta ainostaan.
Ihmiset, jotka on esim tv-sarjoihin palkattu tavisten rooliin eivätkä vertailussa tähtiin ole "minkäännäköisiä" ovat oikeassa elämässä nähtyinä heittämällä paremman näköisiä kuin ihminen keskimäärin tuntee yhtäkään hemkilökohtaisesti tai vaikka samalla työpaikalla löytyy. Harvalla työpaikalla on yhtäkään lähellekään yhtä kaunista tai hyvännäköistä naista kuin vaikka Salkkareiden näyttelijäkaartista kuka hyvänsä.
Olen eri, mutta minäkin olen sitä mieltä, että Pitt näyttää tavalliselta automekaanikolta, voisi olla vaikka Vantaalta. Se missä ihminen asuu ja elää vaikuttaa merkittävästi siihen mitä hän pitää normaalina. Jos asuu suurkaupungin keskustassa, ei näe kovin paljon lihavia ja huonokuntoisia ihmisiä, mutta Itiksessä metron liepeillä heitä näkee paljon enemmän. Suonenjoella kylän raitilla melkein kaikki ovat lihavia, samoin jossain Saksassa pienessä kylässä tai Italiassa, mutta Berliinissä tai Milanon keskustassa saat kävellä jonkun aikaa, että näet edes yhden lihavan ihmisen.
Ja sitten on vielä se, että jos olet mies, et osaa katsoa miestä kuten heteronainen. Ja heilläkin on eri makuja, toiset tykkäävät Pittin näköisistä, koska Pitt on tavallinen ja se voi tuoda mieleen vaikkapa turvallisuuden tai jonkun läheisen ihmisen, josta on hyvät mielikuvat. Toisaalta jokin komeana pidetty malli voi olla ällöttävän näköinen, koska sellainen on joskus kohdellut töykeästi. Jne. Myös miesten naismaussa toimivat samanlaiset jutut. Minusta Lauren Bacall on upea, mutta mieheni mielestä hän ei ole juuri minkään näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina noita vanhuksia joiden prime time oli vuosikymmeniä sitten.
Ei ole vissiin sitten uusia komeampia löytynyt?
Timothée Chalamet?
Ei ole komea vaan oudon näköinen.
Georgee en olis pannu ikinä koskaan enkä katsonut edes kohti. En edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Brad Pitt on tosi tavallisen näköinen.
Näinpä, joka ratikassa näkee keskimäärin 5-10 komeampaa miestä. Eiku, käytkö koskaan oikeassa elämässä? Vai onko käsityksesi ihmisten ulkonäöstä kotoisin tv:stä, elokuvista ja mediasta ainostaan.
Ihmiset, jotka on esim tv-sarjoihin palkattu tavisten rooliin eivätkä vertailussa tähtiin ole "minkäännäköisiä" ovat oikeassa elämässä nähtyinä heittämällä paremman näköisiä kuin ihminen keskimäärin tuntee yhtäkään hemkilökohtaisesti tai vaikka samalla työpaikalla löytyy. Harvalla työpaikalla on yhtäkään lähellekään yhtä kaunista tai hyvännäköistä naista kuin vaikka Salkkareiden näyttelijäkaartista kuka hyvänsä.
Olen eri, mutta minäkin olen sitä mieltä, että Pitt näyttää tavalliselta automekaanikolta, voisi olla vaik
ps. Lihavuudesta kirjoitin siksi, sillä se hävittää ihmisen piirteet, jos painoa on tarpeeksi. Joillekin hyvin harvoille lihavuus voi kuitenkin sopia niin että he näyttävät kotoisilta. Mutta jos katsoo vaikka Kathleen Turneria, niin nuorena hän oli järjettömän upea, mutta lihottuaan hänen piirteensä ovat piilossa. Eli lihavuus vaikuttaa nykymaailmassa paljon siihen, ettei kauniita ja hyvännäköisiä ole niin paljon.
"Olen puolalainen nainen, olen siis asunut Suomessa 25 vuotta ja osaan suomea hyvin. Miksi en kävisi suomenkielisillä sivustoilla?"
Kiva että käyt, olin vain utelias. Kirjoitat erinomaista suomea, harvoin noin hyvin kirjoittavaa alun perin muualta olevaa olen tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nosti ruotsalaiset näyttelijät: Persbrandt. Siinä on komea.
Ola Rapace😍
Hän on 180 cm ja tuo hänen nimensä näyttää olevan taiteilijanimi. Hänellä on minun makuuni turhan pyöreät bambin silmät :D
David Bowie, 179 cm... Tuntuu melkein pyhäinhäväistykseltä mainita hänen pituutensa, koska kyseessä on ihan aito nero.
Koska he ovat klassisen komeita ja kaikki tietää heidät.
Kyllä komein mies on (ollut) Paul Newman. Googlatkaa ja ihastelkaa hänen sinisiä silmiään🥰
R.I.P. Paul
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Al Pacino, huh
Nuori Harrison Ford. Komeampaa ei elinaikanani ole tullut vastaan enkä usko, että tuleekaan.
Nuori Mel Gibson, ai että <3
Hän näyttää minun silmääni mieheltä, joka voisi ajaa Ladalla Suomussalmella, pituus 177 cm.
Jaa että Suomussalmella on paljonkin tämän näköisiä miehiä?
https://i.pinimg.com/564x/a9/12/38/a91238aa16c5dc9036a8fb142c73e445.jpg
Joo, ei ole. :)
Koska George Clooney on monen naisen silmiin tosi komea.
Kuka on sinusta komea, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Al Pacino, huh
Nuori Harrison Ford. Komeampaa ei elinaikanani ole tullut vastaan enkä usko, että tuleekaan.
Nuori Mel Gibson, ai että <3
Hän näyttää minun silmääni mieheltä, joka voisi ajaa Ladalla Suomussalmella, pituus 177 cm.
Jaa että Suomussalmella on paljonkin tämän näköisiä miehiä?
https://i.pinimg.com/564x/a9/12/38/a91238aa16c5dc9036a8fb142c73e445.jpg
Joo, ei ole. :)
On siellä, ainakin oli kasarilla, kun miehet ottivat permiksiä. Olen muuten kolmesti käynyt Suomussalmella työmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Sean Connery
Hän on 188 cm ja näyttää minusta aika tyypilliseltä venäläiseltä, sikäli outo valinta Bondiksi. Roger Moore, 185 cm, on minusta komeampi ja paras Bond.
Joku muuten vitsaili, että Seppo Hovi saa pöksyt kosteiksi, mutta minäpä tunnen kaksi vähän iäkkäämpää leskirouvaa, jotka yhteen ääneen mainitsivat hänet ylivertaisena komistuksena. Ja molempien miehillä oli kihara tukka.
Tuli permiksistä mieleen. Suomalaisillahan on harvoin luonnonkihara tukka, joten vanhempi ikäpolvi (rouvat lähempänä 80v. kuin 70v.) eivät vielä sillä tavalla ole miesten permiksiinkään perehtyneet. Kasarillahan niitä jotkut ottivat, tosin eivät silloinkaan ne, joiden kanssa itse hengailin, se oli aivan eri tyylilaji.
Itse olen jostain syystä aina vieroksunut kiharaa tukkaa miehellä. Vielä pahempi, jos se on pitkä. Mutta joku täällä joskus kirjoitteli, että sellainen pitkähkö, laineilla surffaritukka on just paras. Minä taas tykkään kaljusta tai hyvin lyhyestä tukasta miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä komein mies on (ollut) Paul Newman. Googlatkaa ja ihastelkaa hänen sinisiä silmiään🥰
R.I.P. Paul
Meh.
Taattua vauvaa: Mammoille clooneyt, pittit, cruiset jne on ihan tavis perusjamppoja ulkonäöltään, evvk.
Ihan kuten palstan äijillä kaikilla on ferrari, bentley, rolex, milli bitcoineissa ja toinen taskussa ja 20cm lahkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Taattua vauvaa: Mammoille clooneyt, pittit, cruiset jne on ihan tavis perusjamppoja ulkonäöltään, evvk.
Ihan kuten palstan äijillä kaikilla on ferrari, bentley, rolex, milli bitcoineissa ja toinen taskussa ja 20cm lahkeessa.
Onko sullakin?
Vierailija kirjoitti:
Yllätävää että pidät sitä negatiivisena asiana, jos tai kun naiset pitävät taviksina komeampina kuin filmitähtiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätävää että pidät sitä negatiivisena asiana, jos tai kun naiset pitävät taviksina komeampina kuin filmitähtiä?
Lähinnä säälittävää. Kettu ja ....
Sean Connery