Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?
Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap ei tykkää, muutama miljardi muuta tykkää
Ap on oikeassa, miljardit muut väärässä.
Näin se suominainen kuvittelee olevansa maailman napa. Palvokaa miehet vulvaa
En ole kylläkään suomalainen ja minullakin saa olla oma makunsa, mitä miehiin tulee. Jaxuhalit sulle! Kyllä se siitä. T. Ap
Mistä maasta olet? Olen eri tyyppi kuin tuo kommentoimasi, mutta kiinnostaa miksi ei-suomalainen käy suomenkielisellä palstalla? Jos haluat vastata? Itse suomenkielisenä muistan, kun tulin ekan kerran palstalle niin tämä tekstimäärä ja pitkien ketjujen tekstimassat aluksi olivat tyrmääviä. Saati sitten kielellä, joka ei ole äidinkieli?
Nainen justeeraa miesmakunsa oman tasonsa mukaan egoaan suojellakseen. Siksi "mitkään mallipojat ei meikätyttöä säväytä". Pitää olla joku oikea mies eli Till Lindeman tai muu elämänhallinnan menettäneen talkkarin oloinen tihrusilmä lesepussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt Damonissa on naapurinpojan maanläheisyyttä mutta myös hurmurinvikaa. Muutenkin mielenkiintoisempi näyttelijä kuin Clooney ja Pitt.
Damon on muuten myös ruotsalaisen näköinen aivan kuten Mikael P. Naisena olisi söpö. Lieneekö ruotsalaisia sukujuuria hänellä.
Jos laajennetaan komeiden julkisuuden henkilöiden etsintää muihin kuin näyttelijöihin, niin eipä siltäkään saralta kovin montaa pitkää ja komeaa löydy minun makuuni. Saksalainen poliitikko Markus Söder on ainoa joka mieleen tulee. Hän on hyvin tyypillinen saksalainen komea mies tai komeampiakin (ja pitempiä) kadulla kävelee vastaan usein. Markus on 194 cm.
Damonilla on suomalaiset sukujuuret.
Kun olin nuorempi, niin minusta nuori Dustin Hoffman oli tosi hyvännäköinen. Hänkään ei ole varmaan ihan joka naisen suosikki...
Vierailija kirjoitti:
Nainen justeeraa miesmakunsa oman tasonsa mukaan egoaan suojellakseen. Siksi "mitkään mallipojat ei meikätyttöä säväytä". Pitää olla joku oikea mies eli Till Lindeman tai muu elämänhallinnan menettäneen talkkarin oloinen tihrusilmä lesepussi.
Talkkari haaveilee miss universumista, mutta kömpii kuitenkin tyytyväisenä Pirkkonsa viereen. Kumpi on rehellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap ei tykkää, muutama miljardi muuta tykkää
Ap on oikeassa, miljardit muut väärässä.
Näin se suominainen kuvittelee olevansa maailman napa. Palvokaa miehet vulvaa
En ole kylläkään suomalainen ja minullakin saa olla oma makunsa, mitä miehiin tulee. Jaxuhalit sulle! Kyllä se siitä. T. Ap
Mistä maasta olet? Olen eri tyyppi kuin tuo kommentoimasi, mutta kiinnostaa miksi ei-suomalainen käy suomenkielisellä palstalla? Jos haluat vastata? Itse suomenkielisenä muistan, kun tulin ekan kerran palstalle niin tämä tekstimäärä ja pitkien ketjujen tekstimassat aluksi olivat tyrmääviä. Saati sitten kielellä, joka ei ole äidinkieli?
Olen puolalainen nainen, olen siis asunut Suomessa 25 vuotta ja osaan suomea hyvin. Miksi en kävisi suomenkielisillä sivustoilla?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Brad Pitt on tosi tavallisen näköinen.
Näinpä, joka ratikassa näkee keskimäärin 5-10 komeampaa miestä. Eiku, käytkö koskaan oikeassa elämässä? Vai onko käsityksesi ihmisten ulkonäöstä kotoisin tv:stä, elokuvista ja mediasta ainostaan.
Ihmiset, jotka on esim tv-sarjoihin palkattu tavisten rooliin eivätkä vertailussa tähtiin ole "minkäännäköisiä" ovat oikeassa elämässä nähtyinä heittämällä paremman näköisiä kuin ihminen keskimäärin tuntee yhtäkään hemkilökohtaisesti tai vaikka samalla työpaikalla löytyy. Harvalla työpaikalla on yhtäkään lähellekään yhtä kaunista tai hyvännäköistä naista kuin vaikka Salkkareiden näyttelijäkaartista kuka hyvänsä.
En ymmärrä, miksi täällä alapeukutetaan muiden suosikkeja. Kaikilla naisilla on kuitenkin oma makunsa, joku tykkää Timothee Chalametista, joku toinen Till Lindemanista, jonkun mielestä vaikka Sakari Kuosmanen on hyvännäköinen. Itse esimerkiksi tykkään hörökorvista miehillä, mielestäni ne on söpöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina noita vanhuksia joiden prime time oli vuosikymmeniä sitten.
Ei ole vissiin sitten uusia komeampia löytynyt?
Timothée Chalamet?
Neiti, kaunis poika. Ei todellakaan komea, koska ei mitenkään maskuliininen.
George Clooney on jo vanha setä
George Clooney on maailman komein mies. On ikääntynytkin ihan charmikkaasti. Panisin.
Aloin katselemaan taas Teho-osastoa, joka alkoi ihan alusta Friillä ja minua lähinnä ällöttää Clooney siellä. On kyllä niin omahyväisen ja ylimielisen näköinen ja oloinen.
Puolalaisilla naisilla on siis huono miesmaku, eikä silmää komeudelle? Nooh, kyllä varmasti jotkut puolalaisetkin pitävät George Clooneytä hottiksena.
Ihanaa kun Teho-osasto tulee uusintana. Se että GC on nyt jo yli 6-kymppinen, ei haittaa. Olisihan hän muutenkin saavuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi täällä alapeukutetaan muiden suosikkeja. Kaikilla naisilla on kuitenkin oma makunsa, joku tykkää Timothee Chalametista, joku toinen Till Lindemanista, jonkun mielestä vaikka Sakari Kuosmanen on hyvännäköinen. Itse esimerkiksi tykkään hörökorvista miehillä, mielestäni ne on söpöt.
Niin näkee hyvin miten paljon mielipiteet eroavat. Jos ei alapeukuta jotain, jota ei pidä komeana, voisi luulla, että kaikki ovat samaa mieltä.
Timothy C on kyllä kaunis. Olen aina pitänyt siroista ja kauniista miehistä. Nuori David Bowie oli myös todella siro ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki komeina pitämänne ovat joko kuolleita tai puolikuolleita isoisiä ?
Entäs Max Thieriot, Skylar Astin tai Justin Hartley?
Koska emme ole teinejä vaan ihan aikuisia naisia, suurin osa keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki komeina pitämänne ovat joko kuolleita tai puolikuolleita isoisiä ?
Entäs Max Thieriot, Skylar Astin tai Justin Hartley?
ihan tuntemattomia nimiä
Vierailija kirjoitti:
Aloin katselemaan taas Teho-osastoa, joka alkoi ihan alusta Friillä ja minua lähinnä ällöttää Clooney siellä. On kyllä niin omahyväisen ja ylimielisen näköinen ja oloinen.
Luului siihen rooliin, dr Doug Rosshan oli naistenmies. Oikeassa elämässä George Clooney on mukava herrasmies ja huumorintajuinen mies-hänellä on kuulemma tapana keppostella näyttelijäkavereilleen kuvausten aikana,ja aina,mitä olen hänestä lukenut, niin kohtelee faneja ja haastattelijoita ystävällisesti ja kunnioittaen. Moni ihanalta vaikuttava filmitähti on oikeassa elämässä kusipää,kuten esim Julia Roberts, kuulemma.