Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina kun puhutaan komeista miehistä mainitaan se iänikuinen George Clooney?

Vierailija
11.10.2024 |

Olenko ainoa nainen maailmassa, jonka mielestä hän ei ole mitenkään komea? Tai Brad Pitt? Aina nämä kaksi.

Kommentit (351)

Vierailija
261/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.estilodf.tv/ben-affleck-actuara-y-dirigira-batman/

Ben Affleck nuorempana 😍 Pituus Affleckilla 189-190 cm.

Vierailija
262/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Brad Pitt on tosi tavallisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
264/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Gosling pärjää yleensä noissa listauksissa.

Vierailija
265/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew McConaghey. Vähän ällö romcom-rooleissaan, mutta vakavien roolien jälkeen olen ollut aivan myyty. Ja on terävä ja hauska persoonana.

Hän on 183 cm. Mahtaako koko Hollywoodista löytyä yhtään lähes kaksimetristä näyttelijää? Muistan jonkun 50-50 luvun tähden olleen, mutta en muista kuka se oli. Hänkin oli homo.

https://www.imdb.com/list/ls008376682/

Kiitti! Menin jossain vaiheessa laskuissa sekaisin, mutta tuolla listalla oli noin 15 lähes kaksimetristä tai yli. En tuntenut montaakaan nimeä ennalta. Iso liuta oli noin 190 cm pitkiä tai muutaman sentin sen alle. Minulle alle 190 cm ei ole pitkä mies. Vanhemmiten useimmat kutistuvat vielä sentin tai pari.

Vierailija
266/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se on?!

Kuka se on?

Vierailija
267/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alain Delon ja Gabriel Emily in Paris-sarjasta enemmän omaan makuuni. 

Vierailija
268/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Craig. 

Vierailija
269/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yhdestä seksikkäästä aasialaisesta shaolin-munkkimiehestä, joka on sisäistänyt niin filosofoinnin kuin kamppailulajitaidon.  On ulkoisesti että sisäisesti NAM. 💖

Laitanko jonkun videoklipin tänne?

Ketjussa on mietitty pituuksia, niin epäilen että hän ei ole 180 cm, aasialaiset eivät yleensä ole kovin pitkiä. Itse koen pitkät miehet yleensä ulkoisesti vetävimpinä kuin lyhyemmät, mutta tässä jälleen nähdään, että kaikki vaikuttaa kaikkeen, ihmisestä kiinni. 💛

Vierailija
270/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidät varmaan mainitaan sen takia koska ovat olleet a-luokan näyttelijöitä Hollywoodissa 90-luvulta lähtien eli tuttuja nimiä kaikille. Kuten Matthew McConaghey, Leonardo DiCaprio, Tom Cruise jne. Nyt toki jo ikääntyneitä mutta nuorempana komeita etenkin Pitt.

Jason Momoa varmaan päihittäs molemmat mutta ei oo vielä päässy ihan ylimmälle tulotasolle.

DiCaprio 183 cm. Matt Damon on tuota samaa kööriä kuin DiCaprio, Pitt ja Cruise eli Prisma-miesten tapaan tuikitavallinen, pituus 178 cm, mutta hän ei näillä komeuslistoilla enää esiinny eikä hänen tekemisiään enää muuallakaan ruodita sikäli kun näitä olen seurannut. Hänestä ei tullut sitten kuitenkaan mitään kestotähteä, vaikka jossain vaiheessa siltä näytti. Minuun ei kukaan mainituista ole tehnyt näyttelijöinäkään vaikutusta. Cruisella on about kolme ilmettä jne.

Vierailija
271/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään yhdestä seksikkäästä aasialaisesta shaolin-munkkimiehestä, joka on sisäistänyt niin filosofoinnin kuin kamppailulajitaidon.  On ulkoisesti että sisäisesti NAM. 💖

Ketjussa on mietitty pituuksia, niin epäilen että hän ei ole 180 cm, aasialaiset eivät yleensä ole kovin pitkiä. Itse koen pitkät miehet yleensä ulkoisesti vetävimpinä kuin lyhyemmät, mutta tässä jälleen nähdään, että kaikki vaikuttaa kaikkeen, ihmisestä kiinni. 💛

Laita vain. Kyllä karismalla ja älyllä voi pituutta ja ulkonäköä paikata, mutta ei ihan loputtomiin, ei ainakaan omalla kohdalla. Toisaalta ulkonäön merkitys voi romahtaa sillä sekunnilla, kun kundi sanoo tai tekee jotain jotain sellaista, jota paheksun tai pidän tyhmänä.

Vierailija
272/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aina noita vanhuksia joiden prime time oli vuosikymmeniä sitten. 

Ei ole vissiin sitten uusia komeampia löytynyt?  

Timothée Chalamet?

Tämän suosiota en ymmärrä yhtään.

Vierailija
273/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit#a sä sönkötät? Paul Newman on maailman komein mies niin naisten, kuin miestenkin mielestä. Pituudella ei mitään merkitystä +erinomainen näyttelijä.

Newman on yksi parhaista näyttelijöistä ja muutenkin arvostan hänet korkealle mm. pitkän avioliittonsa ja tyylikkyytensä johdosta. Ja onhan hän tuon jäntevän, jäänsinisilmäisen miestyypin upein edustaja. 

Hänessä ja Kevin Costnerissa on mielestäni samaa näköä paitsi Newman on komeampi (tai oli). Newman on minulle hyvin läheisen ihmisen kanssa aika samannäköinen, tämä vähän alle viisikymppisenä menehtynyt kaksoisolentokin oli naisten suosiossa, vähän liikaakin. 

Vierailija
274/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vain. Kyllä karismalla ja älyllä voi pituutta ja ulkonäköä paikata, mutta ei ihan loputtomiin, ei ainakaan omalla kohdalla. Toisaalta ulkonäön merkitys voi romahtaa sillä sekunnilla, kun kundi sanoo tai tekee jotain jotain sellaista, jota paheksun tai pidän tyhmänä.

Juu, ei voi loputtomiin, se on totta. :)  Koska syttymiseen tarvitaan ainakin omalla kohdallani sekä ulkoista että sisäistä magnetismia. Ulkonäön suhteen tarvitaan siis myös tykästyminen, jeps. 

Mä en tiedä ehdinko enää tänään etsiä sopivaa klippiä, pitäisi vielä ehtiä yhteen paikkaan. 

Kirjoitin aiemmin sen pidemmän tekstin, joka alkoi "jonkinlaisen" (siis epätyypillisen, ei-niin-yleisen) maun avaamisella. Siihen postaukseen voisi vielä lisätä Leonardo di Caprion, häneenkään ei koskaan mitään vetoa, edes Titanicin (siihen ei myöskään liketystä) aikaan. Hänestä on tullutkin sitten ilmi, että on ilkeästi käyttäytynyt ja ollut suosionsa avuin.

Vierailija
275/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aina noita vanhuksia joiden prime time oli vuosikymmeniä sitten. 

Ei ole vissiin sitten uusia komeampia löytynyt?  

Timothée Chalamet?

Tämän suosiota en ymmärrä yhtään.

178 cm pitkä kaveri kyseessä, onpas ranskalaisen näköinen heppu. Ei alkuunkaan tyyppiäni, mielestäni tuonnäköisiä on Ranskassa 10 tusinassa.

Vierailija
276/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nosti ruotsalaiset näyttelijät: Persbrandt. Siinä on komea.

Kyllä, skandinaavit jyrää. Nuorina: Mikael Persbrandt ja Viggo Mortensen (Taru sormusten herrasta aikaan 2001, nyt jo 65-vuotias)

Vierailija
277/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tosissani ollut tekemisissä erään kanssa, joka vähän muistutti tuota Clooneytä. Mutta siis muistuttaa. Jotain piirteitä oli ei kai muuten olisi tullut mieleen tuo tyyppi, vaikka mikään look alike ei tosiaankaan varmaan ollut. Olin myös...no ei jatketa...Ei niin mukavia juttuja....

Vierailija
278/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alain Delon ja Gabriel Emily in Paris-sarjasta enemmän omaan makuuni. 

Tykkäät siis sellaisista näteistä mallityyppisistä ja kevytrakenteisista, aika lyhyistä, poikamaisista miehistä. Yksi ystävättäreni myös tykkää, se on aika yleinen maku. Oma makuni on hyvin maskuliininen ulkoisesti.

Vierailija
279/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Brad Pitt on tosi tavallisen näköinen.

Ennemminkin näyttää mukavalta hepulta. Automekaanikon näköinen. 

Vierailija
280/351 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryan Gosling pärjää yleensä noissa listauksissa.

Perusjamppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme