Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia niin monille tulee nenäpieleen silmien tienoille...

Vierailija
11.10.2024 |

vanhempana tuollaisia ihon värisiä kohoumia / patteja? Tosi monella näkyy näitä ja huomattavan yleisesti juuri tuossa nenänvarren yläosassa silmien sisänurkkien kohdalla. Onko tähän joku looginen syy?

Ja tietty kiinnostaa myös miksi keski-iässä rupeaa ylipäätään tulemaan kaikenlaisia rasvapatteja sinne tänne kasvoihin ja muuallekin vartaloon? MIkä ne aiheuttaa? Tietääkö joku?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan tälläisiä patteja elimistössä generoi. Miksi niitä ei tule kaikille? Voiko niitä välttää?

Vierailija
22/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "hoitanut" omani pois kasvoista. Arvet jäivät, mutta otan mielummin ne kuin patit. Ja arvet vaalenevat vuosien saatossa. Patit eivät ole palanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rasvaluomia, tulee iän myötä. Mä olen niitä itse vaan hiomapaperilla hionut välillä pois, siis ihan vereslihalle vaan. Sitten ne on parantuneet eikä ole tullut takaisin.

Vierailija
24/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patteihin kannattaa puuttua ennen kuin kasvavat liian suuriksi. Sitten jää vaan suuremmat arvet.

Vierailija
25/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan nuo perinnöllisiä?

Vierailija
26/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmien ympärystän iho on niin kuivaa pinnalta, ettei tali pääse luonnollisella tavalla ulos ja sitten kerääntyy miliumiksi. 

Miliumit ovat aivan eri juttu. Ne ovat pieniä nuppineulan pään kokoisia maksimissaan. Ja kivikovia.

Vierailija
27/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä, mikä on nenänpieli.

Vierailija
28/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitanäppyjä. Hyi.

Vierailija
29/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on rasvaluomia, tulee iän myötä. Mä olen niitä itse vaan hiomapaperilla hionut välillä pois, siis ihan vereslihalle vaan. Sitten ne on parantuneet eikä ole tullut takaisin.

Tekisi mieli vetää terävällä skalpellilla ihoa myöten ja leikata nuo pois. Onnistuisikohan?

Vierailija
30/30 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniähän nämä ovat verrattuna nyrkin kokoisiin lipoomiin, joita "Tohtori Paise" poistaa telkkarissa. Silti rasittavia ja rumia nämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi