Neljä suomalaista paljastaa, milloin viimeksi harrasti seksiä. 76v pappa vastasi, että "eilen".
Rohkeasti ihmiset vastaa tuollaisiinkin kysymyksiin. 🙈
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010752133.html
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se seksiä tavallaan sekin kun pappa käy uimahallilla katselemassa nuoria naisia ja hakkaa sen jälkeen puolivelttoa tattia pukuhuoneen vessassa.
Siinä taas yksi palstan oksettavista solvaajista.
Mahtaa olla melkoinen ylläri, kun itse on joskus vanha, kivulias ja raihnainen, eikä elämä ole elämisen arvoista. Ihan hyväkin, että saa tuntea tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen palstan AV-mammoista paistaa läpi että munaa ei ole saatu vuosikausiin. :D
Älä yleistä. Ei olla kaikki puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vanhalla seisoo enää? Ja eikö oo jo infarktin vaara?
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on nykyään säälittäviä, joko eivät saa seksiä ja jos saisivat eivät harrasta sitä.. En itse tämmöstä kyl ymmärrä. Suomi muuttunut virtahepo kansaksi, niin ei sitä noin läskinä mitä porukka on varmaan muuta elämää ole ku joku herkkujen mässyttäminen, eikä noita kyllä varmaa ketään haluaisikaan.
- kukaan haluaisikaan🤪
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jaksaa ihmisiä hämmästyttää se tosiasia, että myös vanhoilla on elämää? Myös seksielämää? Tätä nyt minä hämmästelen. Mitä te itse ajattelette tekevänne iäkkäämpänä, vai lopetatteko seksin johonkin tiettyyn ikään? 40v? 50v? 60v?
Palstailijoiden mielestä pitää lopettaa. Yhdessä ketjussa kerroin tykkääväni seksistä ja harrastavani ainakin kerran viikossa mieheni kanssa. Olemme 75 v, mutta sain hurjan haukkumisryöpyn, että olen ihan epänormaali ja ajattelen vain panemista yms. Asiasta en ainakaan olisi saanut kirjoittaa, joten ilm olisi pitänyt lopettaa koko homma 40 v.🤣
No onpa hämmästyttävä paljastus, ihmettelen tätä kyllä koko loppuviikon ihan äimän käkenä!
Mitä sitte?