Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöriähän siis varastetaan jopa koulujen pihoilta

Vierailija
11.10.2024 |

Kyllä koulunkäynti on kivaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluihin täytyy sitten rakentaa pyörille häkki mistä ei voi varastaa ! 

Vierailija
22/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä lapselle 12 kilometriä. Ollaan taas satujen äärellä. Ja jos totta ollaan kidutus puolella. Viet lapsesi autolla kouluun ja haet takaisin joka päivä niin saat itsekin elämään sisältöä. Tai muutat koulun viereen asumaan lapsen kanssa. Tai annat lapsesi sosiaalivirastolle joka etsii sijaiskodin hänelle . 

12 kilometriä polkee kevyesti myös talvena jos väylät on kunnolla hoidettu. Veisin ja hakisin lähinnä vesisateessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, kun katsoo miten huonosti pyörät on lukittu. Ohut vaijerilukko kiinnitetty pelkään renkaaseen, joka on pikalukituksella kiinni pyöräs. Onko ihme, jos varkaus houkuttelee?

Toivottavasti et ole huutelemassa uhrien syyliistämisestä, kun joku mainitsee humalaisen yksinäisen naisen illalla puistossa kun ikäviä asioita tapahtuu. Syyllistyt nimittäin itse nyt ihan samaan asiaan.

Vierailija
24/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varastettiin koulun pihalta pyörä kaksi kertaa. Ensin vuonna 1986 ja toisen kerran 1990-luvun alussa.

Vierailija
25/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluihin täytyy sitten rakentaa pyörille häkki mistä ei voi varastaa ! 

Häkki on jo.

Se on varattu Therianeille.

Vierailija
26/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla varastettiin koulun pihalta pyörä kaksi kertaa. Ensin vuonna 1986 ja toisen kerran 1990-luvun alussa.

Mulla se on sabotoitu. Kerran kierretty etupyörän muttereita auki niin etten huomannut mitään ja toisen kerran ruiskutettu öljyä levyjarruihin.

Vierailija
27/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.... jopa???

No siis... mikä tuossa paikassa on sellaista että ei pöllittäisi?

Vierailija
28/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, kun katsoo miten huonosti pyörät on lukittu. Ohut vaijerilukko kiinnitetty pelkään renkaaseen, joka on pikalukituksella kiinni pyöräs. Onko ihme, jos varkaus houkuttelee?

Tarkoitat siis, että tuo oikeuttaa varkauteen?

En. Kommenttisi sen sijaan osoittaa ettet taida olla terävin veitsi laatikossa.

Vierailija
29/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin oli mielenkiintoinen tapaus. Tyyppi oli selkeästi vähä-älyinen mutta harmittoman oloinen. Aina aamuisin lähti Seinäjoelle keräämään pulloja ja illalla polki takaisin asunnolleen vanhalle maatilalle. En nyt muista miksi poliisit menivät tutkimaan paikkoja mutta navetasta löytyi 300+ varastettua polkupyörää.

Pitihän sitä miehen päästä edullisesti takaisin kotiin ja ei hän niitä varastettuja pyöriä myynyt eteenpäin, laittoi vaan navettaan edellisten jatkoksi.

Vierailija
30/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis.... jopa???

Tähän asti olen olettanut että valvontakamerat.

Vierailija
31/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä lapselle 12 kilometriä. Ollaan taas satujen äärellä. Ja jos totta ollaan kidutus puolella. Viet lapsesi autolla kouluun ja haet takaisin joka päivä niin saat itsekin elämään sisältöä. Tai muutat koulun viereen asumaan lapsen kanssa. Tai annat lapsesi sosiaalivirastolle joka etsii sijaiskodin hänelle . 

Talvella kuskataankin. Kaikki lapset eivät ole pumpulista. Tässä on kyseessä hevostilalla kasvanut ponityttö, joka olisi pyöräillyt tuon matkan jo 8-vuotiaana kevyesti. Haluaa pyörän, jotta pääsee itsenäisesti liikkumaan koulun jälkeen kavereille ja harrastuksiin, ilman linja-autoaikataulujen rajoituksia. Varmaan polkisi normipyörälläkin, mutta me vanhemmat ollaan sitä mieltä, että sähköpyörä on parempi, niin ei tarvitse saapua hikisenä kouluun aamuisin.

Vierailija
32/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sabotoitu. Kerran kierretty etupyörän muttereita auki niin etten huomannut mitään ja toisen kerran ruiskutettu öljyä levyjarruihin.

Joku oppilas tehnyt prankin. Joskushan on kuollutkin sen seurauksena.

Vierailija
33/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MOOSES LAKI RIKOTTU ; ÄLÄ VARASTA.  jatko, älä himoitse mitään mikä on lähimmäisesi omaa. 

Lääh puuh, kaverin vaimo on aika hottis. Ihanan näköinen pylly ja pyllistelee usein sopivasti minua kohti ;)

Vierailija
34/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vietiin pyörä varastosta vaikka oli 15 mm lukolla kiinni ja kahdella U lukolla. Onneksi sain vakuutuksesta 795 euroa ja pyörä maksoi samanverran.

Vierailija
35/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa varastettiin pyörä yläasteen pihalta jo 20 vuotta sitten. 

Vierailija
36/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis, että tuo oikeuttaa varkauteen?

En. Kommenttisi sen sijaan osoittaa ettet taida olla terävin veitsi laatikossa.

Kommenttisi osoittaa ettet ole kykenevä arvioimaan toista ihmistä. 

Vierailija
37/37 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis.... jopa???

Tähän asti olen olettanut että valvontakamerat.

Tervetuloa reaaliteetteihin, ulos harhoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä