Onko sähköpöytä hyvä?
Onko ollut hyötyä sähköpöydästä? kun siis seisotte osan työpäivästänne
Kommentit (33)
On hyvä, vaikka en seiso koskaan. On hyvä, kun pystyy säätämään korkeuden mieleiseksi istuessa. Minulla on pallo istumista varten, mutta se on jäänyt lähes käyttämättä. Pitäisi yrittää aktivoitua sen suhteen. Ilman sähköpöytää pallon käyttö ei onnistu, koska sitä varten pöytä pitää säätää alemmaksi
On hyvä. Olen niin tottunut söhköpöytään, että vaikeaa edes ajatella muunlaista pöytää työpöytänä. Mukla on sähköpöytä työpaikalla ja kotona etätyötä tehdessä. Lapsillekin hankittin sähköpöydät kouluhommiin ja pelaamiseen.
Hyvä jos tykkää vaihdella korkeutta, muuten ihan normi pöytä
Puukiuas on parempi kuin sähkökiuas.
Kotona on ollut hyvä ja töissä ei ole
On todella hyvä. Parhaillaankin seison kotona sähköpöydän ääressä :) Lisäksi minulla on pöydän alla kävelymatto, jolla kävelen vähintään tunnin työpäivästä. Suosittelen erittäin paljon!
Vierailija kirjoitti:
On hyvä. Olen niin tottunut söhköpöytään, että vaikeaa edes ajatella muunlaista pöytää työpöytänä. Mukla on sähköpöytä työpaikalla ja kotona etätyötä tehdessä. Lapsillekin hankittin sähköpöydät kouluhommiin ja pelaamiseen.
Ei seisten voi pelata videopeljä
Vierailija kirjoitti:
On hyvä. Selkäkivut vähentyneet
Auttaako alaselkä kipuihin?
Pakko vinkata, että olen ollut tosi tyytyväinen tähän pieneen sähkösäätöiseen pöytään kotitoimistolla:
https://www.ajtuotteet.fi/toimisto-neuvottelu/poydat/tyopoydat/sahkopoy…
Ei vie paljon tilaa, mutta tuntuu silti tukevalta ja laadukkaalta. Säätö toimii moitteettomasti, ja pinta kestää hyvin käyttöä. Hyvä vaihtoehto, jos ei ole paljon neliöitä mutta haluaa seisomapöydän mukavuuden!
Eihän kukaan sellaista jaksa. Sähköpyörä. Sähköskuutti. Sähköportaat. Sähköhissi. Sähköauto. Sähköpöytä.
Mitenniin ollaan ylilihavia...