Onko sähköpöytä hyvä?
Onko ollut hyötyä sähköpöydästä? kun siis seisotte osan työpäivästänne
Kommentit (33)
Me ostettiin teinille sähköpöytä opiskelua varten. On ollut kovassa käytössä
Sähkötuoli olisi miehelle kiva joululahja.
sinikka 72
Vierailija kirjoitti:
Kotona sähköpöytä kun olen tietokoneella paljon. Kyllä on mukavaa kun välillä voi nousta jalottelemaan ja nostaa pöydän korkeammalle.
Mikä olis hyvä ja suht halpa sähköpöytä kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona sähköpöytä kun olen tietokoneella paljon. Kyllä on mukavaa kun välillä voi nousta jalottelemaan ja nostaa pöydän korkeammalle.
Mulla on lykke merkkinen ja on ollut halpa https://testaajat.com/paras-sahkopoyta/ pärjännyt myös hyvin testeissä
Meidän pitäs saada sähköpöytä kopiohuoneeseen, koska miehiä on niin monen mittaisia, joku ruiskii vatsalle ja joku tunkee kakkoseen. Terv. Jessica kopiohuoneen kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäs saada sähköpöytä kopiohuoneeseen, koska miehiä on niin monen mittaisia, joku ruiskii vatsalle ja joku tunkee kakkoseen. Terv. Jessica kopiohuoneen kuningatar.
terve t. seppo
Yhdistelmä hyvä toimistotuoli, satulatuoli ja sähköpöytä löytyy, teen täysin etätyötä. Näistä voi hakea erilaisia työasentoja pitkin päivää. Ihmistä ei ole tarkoitettu istuvaksi koko päivää, siinä menee selkä, joten mikä vaan muunlainen asento välillä.
Sähköpöytä, -tuoli ja -sänky. Kaikki löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haettiin sähköpöytä tytärpuolelle Ikeasta ja tyytyväinen on. Ei ainakaan kalliimmasta päästä. Helppo oli kasata.
Vierailija kirjoitti:
Sähköpöytä, -tuoli ja -sänky. Kaikki löytyy.
Eikö sulla ole sähköautoa !
Sähköpöytä, -tuoli tai -sänky ovat turhakkwira terveselköiselle. Saa toki ostaa jos tuntuu tarpeelliselta.
Vuan minäpä tekasin vaemolle sähöpöyvvän, hetekkasängystä ja vanhasta moponmoottorista, siellähä hää nyttii kuasuttelloo kammarissa, melekonen katku leijailoo koko torpassa.
.
Sähköpyörä on huono. Iso ongelma pitää latingissa.
MIks pitää korkeussäätö olla sähköllä toimiva? Eikö vois olla ihan vaikka joku lihasvoimin veivattava veivi?
Juuri nyt teen töitä seisten sähköpöydän ääressä. Kyllä mulle ainakin on hyvä, kun saa vaihdeltua työasentoa. Jyskissä on ihan edullisia pöytiä monessa eri koossa eikä tämä ole mikään ihan rimpula vaikka voisi äkkipäätä niin kuvitella.
(ja joo, minitauko aivoja lepuuttaen, jatkan kohta kun sain just isomman homman tehdyksi)
Vierailija kirjoitti:
Sähköpöytä, -tuoli tai -sänky ovat turhakkwira terveselköiselle. Saa toki ostaa jos tuntuu tarpeelliselta.
Kannattaa siis ensin sairastuttaa itsensä ja sitten vasta hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt teen töitä seisten sähköpöydän ääressä. Kyllä mulle ainakin on hyvä, kun saa vaihdeltua työasentoa. Jyskissä on ihan edullisia pöytiä monessa eri koossa eikä tämä ole mikään ihan rimpula vaikka voisi äkkipäätä niin kuvitella.
(ja joo, minitauko aivoja lepuuttaen, jatkan kohta kun sain just isomman homman tehdyksi)
Mulla on vielä kävelymatto sähköpöydän kanssa niin tulee käveltyä samalla rauhallista vauhtia ja tehtyä töitä.