Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sähköpöytä hyvä?

Vierailija
11.10.2024 |

Onko ollut hyötyä sähköpöydästä? kun siis seisotte osan työpäivästänne

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sähköpöytä kun olen tietokoneella paljon. Kyllä on mukavaa kun välillä voi nousta jalottelemaan ja nostaa pöydän korkeammalle.

Vierailija
2/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin teinille sähköpöytä opiskelua varten. On ollut kovassa käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötuoli olisi miehelle kiva joululahja.

sinikka 72

Vierailija
4/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona sähköpöytä kun olen tietokoneella paljon. Kyllä on mukavaa kun välillä voi nousta jalottelemaan ja nostaa pöydän korkeammalle.

Mikä olis hyvä ja suht halpa sähköpöytä kotiin?

Vierailija
5/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lykke merkkinen ja on ollut halpa https://testaajat.com/paras-sahkopoyta/ pärjännyt myös hyvin testeissä

Vierailija
6/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
7/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri käyttää selkäkipuun

Vierailija
8/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäs saada sähköpöytä kopiohuoneeseen, koska miehiä on niin monen mittaisia, joku ruiskii vatsalle ja joku tunkee kakkoseen. Terv. Jessica kopiohuoneen kuningatar. 

Vierailija
9/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitäs saada sähköpöytä kopiohuoneeseen, koska miehiä on niin monen mittaisia, joku ruiskii vatsalle ja joku tunkee kakkoseen. Terv. Jessica kopiohuoneen kuningatar. 

terve t. seppo

Vierailija
10/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä hyvä toimistotuoli, satulatuoli ja sähköpöytä löytyy, teen täysin etätyötä. Näistä voi hakea erilaisia työasentoja pitkin päivää. Ihmistä ei ole tarkoitettu istuvaksi koko päivää, siinä menee selkä, joten mikä vaan muunlainen asento välillä.

Vierailija
11/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpöytä, -tuoli ja -sänky. Kaikki löytyy.

Vierailija
12/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haettiin sähköpöytä tytärpuolelle Ikeasta ja tyytyväinen on. Ei ainakaan kalliimmasta päästä. Helppo oli kasata.

Vierailija
13/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpöytä, -tuoli ja -sänky. Kaikki löytyy.

Eikö sulla ole sähköautoa !

Vierailija
14/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpöytä, -tuoli tai -sänky ovat turhakkwira terveselköiselle. Saa toki ostaa jos tuntuu tarpeelliselta.  

Vierailija
15/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuan minäpä tekasin vaemolle sähöpöyvvän, hetekkasängystä ja vanhasta moponmoottorista, siellähä hää nyttii kuasuttelloo kammarissa, melekonen katku leijailoo koko torpassa. 

Vierailija
16/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä on huono. Iso ongelma pitää latingissa.

Vierailija
17/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks pitää korkeussäätö olla sähköllä toimiva? Eikö vois olla ihan vaikka joku lihasvoimin veivattava veivi?

Vierailija
18/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt teen töitä seisten sähköpöydän ääressä. Kyllä mulle ainakin on hyvä, kun saa vaihdeltua työasentoa. Jyskissä on ihan edullisia pöytiä monessa eri koossa eikä tämä ole mikään ihan rimpula vaikka voisi äkkipäätä niin kuvitella.

(ja joo, minitauko aivoja lepuuttaen, jatkan kohta kun sain just isomman homman tehdyksi)

Vierailija
19/33 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpöytä, -tuoli tai -sänky ovat turhakkwira terveselköiselle. Saa toki ostaa jos tuntuu tarpeelliselta.  

Kannattaa siis ensin sairastuttaa itsensä ja sitten vasta hankkia? 

Vierailija
20/33 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt teen töitä seisten sähköpöydän ääressä. Kyllä mulle ainakin on hyvä, kun saa vaihdeltua työasentoa. Jyskissä on ihan edullisia pöytiä monessa eri koossa eikä tämä ole mikään ihan rimpula vaikka voisi äkkipäätä niin kuvitella.

(ja joo, minitauko aivoja lepuuttaen, jatkan kohta kun sain just isomman homman tehdyksi)

Mulla on vielä kävelymatto sähköpöydän kanssa niin tulee käveltyä samalla rauhallista vauhtia ja tehtyä töitä.