Fentanyyli on näköjään rantautunut Suomeen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d90e24b7-8243-4fa8-9efa-2d0585cb7052
Useimmat noista narkeista eivät todennäköisesti edes tiedä vetävänsä fentanyyliä, koska sitä on sotkettu jonkun muun kaman joukkoon.
Huumeet ovat ongelma. Rangaistuksia pitäisi tuntuvasti kiristää. Etenkin myyjille kuolemantuomio.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vihreät haluaisivat lisätä narkkareiden määrää radikaalisti.
Putin olisi tyytyväinen jos tämä tavoite saavutettaisiin.
Putin on jo tyytyväinen, kun länsimaissa lisätään vastakkainasettelua ja keskinäistä kyräilyä leimaamalla oppositio narkkareiksi ja heidän kannattajikseen. Heidän kannaltaan kaikki mikä rikkoo yhtenäisyyttä on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole huumeita, kukaan ei ole koskaan tullut niitä mulle myymään.
Saati ilmaiseksi tyrkyttämään, kuten meitä varoiteltiin kun olin lapsi.
Mene ostamaan kannabista niin saat kokemusta mitä kaikkea muuta voit saada samalla.
Ilmaiseksi? Ei valitettavasti ole tullut sellaista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Suomessa alkaa olemaan liikaa narkkareita niin kai tästä voi sanoo että evoluutio korjaa tyhmimmät
Fentanyyli on hyödyllinen aine yhteiskunnan kannalta. Tappaa talossa ja puutarhassa.
Mitä mitä? Eikö kannabis riittänytkään, kun piti alkaa etsimään kovempia aineita. Olisiko porttiteoria sittenkin totta?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät haluaisivat lisätä narkkareiden määrää radikaalisti.
Putin olisi tyytyväinen jos tämä tavoite saavutettaisiin.
On se saa tana, että persut tulevat melskaamaan ketjuun kuin ketjuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole huumeita, kukaan ei ole koskaan tullut niitä mulle myymään.
Saati ilmaiseksi tyrkyttämään, kuten meitä varoiteltiin kun olin lapsi.
Mene ostamaan kannabista niin saat kokemusta mitä kaikkea muuta voit saada samalla.
Ei tämäkään pidä paikkaansa. Ei mun kannabistyyppikään myy muita aineita kuin joskus sieniä. Kannabiskauppa pyörii pitkälti jonkun innokkaan harrastelijakasvattajan ja hänen tuttavapiirinsä ympärillä. Ei noita isoja liigoja budi enää pahemmin kiinnosta, kun sen myyminen ja tuottaminen ei ole kustannustehokasta. Salakuljettaminen ei kannata, kun tuottavampaa tavaraa pystyy kuljettamaan huomattavasti pienemmässä tilassa ja toisaalta isojen erien kasvattaminen salaa on suht haastavaa. Lisäksi budi on niin halpaa, ettei sen ympärille saa tuottoisaa bisnestä.
Budia on myös niin paljon liikkeellä, ettei sitä kukaan joudu hakemaan miltään katudiileriltä. Korkeintaan jotku nelikymppiset perheenisät jotka poikien illan päätteeksi päättävät olla kerrankin hurjia.
Kuinka monta vuotta on hakattu päätä kiristysten seinään? Alkaa täyttää jo hulluuden määritelmän kokeilla samaa tapaa yhä uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä? Eikö kannabis riittänytkään, kun piti alkaa etsimään kovempia aineita. Olisiko porttiteoria sittenkin totta?
En minä alkanut käyttämään muita huumeita siksi että kannabis ei riittänyt, vaan siksi että olin aina kiinnostunut muistakin huumeista enkä koskaan tykännyt pilvestä. "Porttipäihteenä" toimi alkoholi kuten käytännössä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Hurjaa tavaraa tuo fentanyyli, kun sitä laimennetaan heroiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos myyjät olisi valkoisia heteromiehiä niin poliisit olisi sitten hetkessä paikalla?
Eipä ole näkynyt vaikka lähes aina ostan huumeeni kantasuomalaisilta valkoisilta.
Sama homma. Muutenkin on ihan yleisessä tiedossa, että Suomessa huumekauppaa pyörittävät kotimaiset moottoripyöräjengit yhteistyössä Baltian ja Balkanin poikien kanssa. Nuo ruotsista rantautuneet teinijengit ova koviksia leikkiviä pikkutekijöitä.
Noinhan se Pena oli vielä 10-15 vuotta sitten, kirjoita ihmeessä true crime-muistelmateos.
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa tavaraa tuo fentanyyli, kun sitä laimennetaan heroiinilla.
Yhteen rekkakuormaan pystyy piilottamaan sellaisen määrän fentanyyliä, joka riittäisi tappamaan koko Suomen väestön.
Tuo aloittajan linkkaama uutinen ei tosin koske fentanyylia, mutta ei se poista sitä faktaa kuinka vaarallisesta aineesta on kyse. Ja sen rantautuminen tänne on vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole myyjiä, ei ole käyttäjiäkään.
Huumeongelma katoaa kun kaikki myyjät otetaan kiinni ja tuomitaan kuolemaan.
Olette hyvin älykäs
Hieno homma. Päästään narkoeläimistä vihdoin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä alkanut käyttämään muita huumeita siksi että kannabis ei riittänyt, vaan siksi että olin aina kiinnostunut muistakin huumeista enkä koskaan tykännyt pilvestä. "Porttipäihteenä" toimi alkoholi kuten käytännössä kaikilla.
Itse taas en alkanut käyttämään muita huumeita, vaikka niistä olin aina kiinnostunutkin. Kokeiltua on tullut vähän kaikkea, mutta käyttöön ei ole jäänyt mikään muu kuin budi ja satunnaisesti sienet. Alkoholia käytän harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos myyjät olisi valkoisia heteromiehiä niin poliisit olisi sitten hetkessä paikalla?
Eipä ole näkynyt vaikka lähes aina ostan huumeeni kantasuomalaisilta valkoisilta.
Sama homma. Muutenkin on ihan yleisessä tiedossa, että Suomessa huumekauppaa pyörittävät kotimaiset moottoripyöräjengit yhteistyössä Baltian ja Balkanin poikien kanssa. Nuo ruotsista rantautuneet teinijengit ova koviksia leikkiviä pikkutekijöitä.
Noinhan se Pena oli vielä 10-15 vuotta sitten, kirjoita ihmeessä true crime-muistelmateos.
Noin se menee edelleenkin, vaikka se kuinka sinua kiukuttaisi. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
80% huumeiden myyjistä Suomessa on edelleen valkoisia heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. Päästään narkoeläimistä vihdoin eroon.
Fentanyyli on jyllännyt Jenkkien kaduilla jo monta vuotta, eikä sielläkään ole päästy ongelmasta eroon. Käyttö vaan lisääntynyt.
Miksi puhut fentanyylistä ja linkkaat samalla uutisen jossa ei puhuta sanallakaan fentanyylistä? Apvp ja fentanyyli on täysin eri aineita.