Sirpa Selänne kehui miehensä golf-kaveria Donald Trumpia - Sanna Ukkola käänsi asian suomalaiseksi heimosodaksi
Sirpa Selänne kertoi kannattavansa miehensä golf-kaveria Donald Trumpia jolla on omistuksia noniin NHL-seuroihin,
https://www.is.fi/nhl/art-2000009210027.html
Tosin Sirpa Selänteellä ei ollut muuta vaihtoehtoa. Mutta siitähän Sanna Ukkola ei kirjoita vaan vie luonnollisen asian suomalaiseksi heimosodaksi
Kommentit (24)
Minun mielestäni Ukkola otti kolumnissaan kantaa tärkeisiin aiheisiin: 1) Hyväksytäänkö Suomessa poikkeavia mielipiteitä? 2) kuka saa tuoda kantansa tai mielipiteensä julki? Voiko kotiäiti vai pitääkö olla ns. koulupohjaa tai muita hyväksyttyjä ansioita?
Ennenkuin kukaan alkaa päälle kirkumaan, niin kerron että itse kannatan Harrisia
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Ukkola otti kolumnissaan kantaa tärkeisiin aiheisiin: 1) Hyväksytäänkö Suomessa poikkeavia mielipiteitä? 2) kuka saa tuoda kantansa tai mielipiteensä julki? Voiko kotiäiti vai pitääkö olla ns. koulupohjaa tai muita hyväksyttyjä ansioita?
Ennenkuin kukaan alkaa päälle kirkumaan, niin kerron että itse kannatan Harrisia
Sanna Ukkolan maailmassa on vain mustaa ja valkoista. Siitä syntyy hänelle ominainen outo journalismi jonka keskiössä on Sannan oma, hyvin normaalista poikkeava maailmakuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteet on miljonäärejä, pitkä avioliitto, neljä tervettä lasta ja muutenkin asiat mallillaan. Mites teillä?
Rahaa on tarpeeksi, pitkä avioliitto, terveitä lapsia ja älyä niin paljon, että ei raakuta lehdille kaikkia aivopieruja. Mites Selänteillä?
Älyä on mutta muiden (Selänteiden) haukkuminen kuitenkin onnistuu näemmä.
Luin vain otsikon koska Ukkola on paska. Mutta joo, ei päivääkään etteikö nämä propaganda toimittajat haluaisi kehitellä vastakkainasettelua kansan sisään. Ukkola itärajalle ja komento eteenpäin. Voisi jatkaa työtänsä siellä