Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jotka teette etätöitä!

Vierailija
10.10.2024 |

Teettekö etätöitä pöydän äärellä istuen vai sohvalla/sängyssä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona lenkillä koiran kanssa napit korvissa ja kännykkä taskussa.

Vierailija
42/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpöydän äärellä tietenkin. Käytän kahta isoa näyttöä työtehtäviini + läppärin näytöllä auki teams ja sähköposti. Joskus ihmettelen heitä ketkä tekee pelkällä läppärillä, että eikö ole todella hankalaa.

Mä taidan olla ainoa meidän tiimissä, jolla on kotona pelkkä läppäri. Enkä sitä ole esim. työfyssarille edes myöntänyt, että ei mulla ole kotona sähköpöytää, isoa näyttöä ja näppäimistöä. Kun hänen mielestään nuo täytyy olla.

Kyllä, oikea työpiste, näyttö ja näppäimistö olisi tosi tosi kivat ja helpottaisi työtä, mutta ei meille sellaisia mahdu. 

No sitten MARS TOIMISTOLLE.

T. Pomosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla tai keittiön pöydän ääressä jossa näyttö ja näppäimistö, jos tarttee kahta näyttöä. 

Vierailija
44/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpöydän äärellä tietenkin. Käytän kahta isoa näyttöä työtehtäviini + läppärin näytöllä auki teams ja sähköposti. Joskus ihmettelen heitä ketkä tekee pelkällä läppärillä, että eikö ole todella hankalaa.

Mä taidan olla ainoa meidän tiimissä, jolla on kotona pelkkä läppäri. Enkä sitä ole esim. työfyssarille edes myöntänyt, että ei mulla ole kotona sähköpöytää, isoa näyttöä ja näppäimistöä. Kun hänen mielestään nuo täytyy olla.

Kyllä, oikea työpiste, näyttö ja näppäimistö olisi tosi tosi kivat ja helpottaisi työtä, mutta ei meille sellaisia mahdu. 

No sitten MARS TOIMISTOLLE.

T. Pomosi

Ehei. Siellä en käy kuin pakon edessä eli harvoin. Ei tämä työn suorittamiseen vaikuta, vaan kroppaan. Esim.silmiin.

Vierailija
45/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpöydän ääressä aina. Läppäri + iso näyttö. Hyvä ergonomia. Mun töitä ei voisi tehdä makoillen läppäri mahan päällä, pelkkä ajatuskin naurattaa.

Sama! Ei ole kyllä työtehtävää, jossa voisin maata sängyssä. Iso näyttö oltava lisäksi, koska joutuu jatkuvasti etsimään tietoa jne. 

Vierailija
46/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö kukaan selkävaivainen (tai -vaivaton) satulatuolia? Niitäkin on ilmeisesti kaikentasoisia.

Mieluiten tekisin työpöydän ääressä, istuen / seisten, mutta tavallinen työtuoli ei tunnu alaselälle kivalta. Nyt ratkaisu on ISO näyttö (=TV), erillinen näppis, välillä nojatuolista käsin, välillä seisten. Läppäri on lähinnä satunnaiseen käyttöön, onnistuu sohvalta ja makoillen webinaarien kuuntelu ja materiaalin selaaminen.

Vierailija
47/47 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla läppäri sylissä, tosi ergonomista tiedetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan