Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valehtelee päin naamaa. Löysin kuitin autosta missä lukee 7.10

Vierailija
10.10.2024 |

Kuitti vaatekauppaan missä emme ole käyneet yhdessä kun ehkä kaksi, kolme vuotta sitten . Sanoin mikä tää kuitti on ? Vastasi että käytiin joskus sun kanssa , en muista millon. Nyt kun katsoin kuittia niin siinä lukee 7.10.2024. eli maanantaina kun ei nähty ja miehen piti olla töissä 

Seksi on hiipunut ja mies sanoo "ei tärkeintä seksi vaan se että ollaan vaan lähekkäin" ennen halusi kokoajan. Jäin tuijottamaan kuittia ja mies kysyi "no, mikä päivämäärä siinä on?  Testasi mua. Sanoin , että en saa selvää, ihan sama , varmaan vanha kuitti.

En halua rikkoa avioliittoa ja laittaa miestä tilille tästä asiasta tällä sekunnilla mutta ahdistaa, enkä aio jättää asiaa tähän. Mutta siis valehtelee päin naamaa.

Teki mieli huutaa se päivämäärä ja kysyä , nyt ahdistaa . Aion ottaa puheeksi mutta miten ? 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osti alushousut? Itselleen vai naiselle.

Kauppa 157 jossa näkyy ainoastaan hinta ja korttimaksu, 157 ei erottele tuotteita niin en tiedä mitä sieltä ostettu. Tiedätte itse te jotka siellä olette käyneet. Pelkkä hinta näkyy ja kortti maksu. 

Kuiteissa täytyy olla erottelu mistä maksetaan. Keksi parempia satuja.

No mene 157 liikkeeseen niin ei näy muutakun hinta ja korttimaksu ja kaikki siellä käyneet tämän tietää, ellei erikseen pyydä. Hanki itse elämä. 

Vierailija
22/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo 0/5!

Onnea sulle sitten kun käy sun kohdalle. Mut eihän sun mies petä..

Nämä ovat selkeitä keksittyjä satuja.

- eri

Sä oot just niin sinisilmäinen että varmaan sunkin mies pettää sua ja sä peset pyykit , teet ruoat ja hoidat lapset.  Just tollanen aivovammanen asenne "eihän tällästä tapahdu" ikävä kyllä tapahtuu ja paljon. Mies oli vaan tyhmä kun ei hävittänyt sitä kuittia. 

Jokaisella itseään kunnioittavalla tosimiehellä pitää olla rakastajatar. Vaimon hoitaa kodin ja lapset, rakastajatar hoitaa sekä antaa miehelle mahdollisimman suuren seksuaalisen nautinnon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa onko provo vai ei niin jos kyseessä on se korttitosite niin eihän siinä lue tuotteita erikseen.

Vierailija
24/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen teki sinulle solidin paljastaessaan

Älä riitele, hoida viralliset asiat ja pakkaa tavarasi rauhassa. Hanki asunto salaa, jotta pääset lähtemään turvallisesti

Turvallisesti? Ehkä ukko on täysin tyytyväinen, että lähtee. 

Vierailija
25/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoaako jonkun avioliitto kaupan kuittiin?  Loistavaa kommunikointia ap:lta.

Vierailija
26/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt oo tuollanen tosikko! Mies vaan pitää vähän hauskaa. Se miehelle suotakoon :).

Vierailija
27/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis autossa lukee, että 7.10.? Kaiverrettu johonkin vai miten sen löysit?

Mitä siinä kuitissa sitten on?

Vierailija
28/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa, tää on tosi tilanne ja oon aivan p a s k a na. Mies on vienyt luottamuksen ja jos en olis nähnyt tota luottoao, kaikki olis edelleen tosi hyvin , mutta muitakin merkkejä on ollut ilmassa ja oon loppu. Mietin vaan miten otan puheeksi tän asian, hiljaa en aio olla mutta ahdistaa tosi paljon. 

Vierailija
29/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa, tää on tosi tilanne ja oon aivan p a s k a na. Mies on vienyt luottamuksen ja jos en olis nähnyt tota luottoao, kaikki olis edelleen tosi hyvin , mutta muitakin merkkejä on ollut ilmassa ja oon loppu. Mietin vaan miten otan puheeksi tän asian, hiljaa en aio olla mutta ahdistaa tosi paljon. 

Kuittia* ennakoiva tekstin syöttö. Mutta ihan oikeesti, se että täällä ivataan ja haukutaan niin miettikää jos tulis omalle kohdalle ? Eipä paljon enään naurattais. Miten ottaisitte tälläsen puheeksi kun mies esittää normaalia?

Vierailija
30/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA unohdit, että mä luen tätä palstaa myös joskus? t. miehesi

Vierailija
31/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osti alushousut? Itselleen vai naiselle.

Kauppa 157 jossa näkyy ainoastaan hinta ja korttimaksu, 157 ei erottele tuotteita niin en tiedä mitä sieltä ostettu. Tiedätte itse te jotka siellä olette käyneet. Pelkkä hinta näkyy ja kortti maksu. 

Kuiteissa täytyy olla erottelu mistä maksetaan. Keksi parempia satuja.

No mene 157 liikkeeseen niin ei näy muutakun hinta ja korttimaksu ja kaikki siellä käyneet tämän tietää, ellei erikseen pyydä. Hanki itse elämä. 

Aika naurettava väite koska millä sitten takuuasiat hoidetaan jos ei ole kuitista näyttää että tämä ja tämä kledju on ostettu täältä. Suksikaanytjovittuun satuinenne.

Vierailija
32/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JA unohdit, että mä luen tätä palstaa myös joskus? t. miehesi

Tossa se on vieressä ja tosi kilttinä kun aistii että ei oo kaikki hyvin , et turha yrittää. 

Vierailija
33/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin sun miehes kanssa pikkari ostoksilla, oli mun syntymäpäivä.

Miesten stringit

Vierailija
34/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti täällä on tyhmät jutut.

Vierailija
35/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla läski. Ja tyhmä.

Vierailija
36/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on valehtelevia pettäjämulkkuja. Ei kannata miehen kanssa seurustella. Miehesi ostanut seksikkäitä vaatteita sille toiselle naiselleen.

Vierailija
37/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus,jos toisen pitää raportoida kaupassa käynnitkin.

Vierailija
38/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo 0/5!

Onnea sulle sitten kun käy sun kohdalle. Mut eihän sun mies petä..

Nämä ovat selkeitä keksittyjä satuja.

- eri

Sä oot just niin sinisilmäinen että varmaan sunkin mies pettää sua ja sä peset pyykit , teet ruoat ja hoidat lapset.  Just tollanen aivovammanen asenne "eihän tällästä tapahdu" ikävä kyllä tapahtuu ja paljon. Mies oli vaan tyhmä kun ei hävittänyt sitä kuittia. 

Myyn seksiä tälläiselle miehelle. Vaimo on tyhmä kun aasi .

Vierailija
39/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan kansa viisaus: ennen avioliittoa pidä silmäsi auki ja avioliiton jälkeen puoliummessa.;) Koska kaiken se kärsii jos rakastaa kunnes kuolema erottaa.

Jos ei ole lapsia niin voi hyvin erota ja etsiä uuden kumppanin. Jos on lapsia niin voi erota ja ottaa rakastajan, mutta perintöasioita ei kannata sotkea

Ei tod. voi erota koska Jumalan, papin ja seurakunnan edessä on luvattu että "kunnes kuolema erottaa". Ja täähän ei sit tarkota sitä että puolison saisi tappaa.;)

Vierailija
40/45 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaatekaupassa? Kai iso mies vielä vaatteita saa ostaa, vai pitääkö sun olla aina mukana?