Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan kyselytunti klo 15:55

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt oikeasti suurempiakin ongelmia kuin raskaussyrjintä.  Olen itse kokenut suurta syrjintää, koska olen työtön, mutta eipä tämä ketään kiinnosta, vaikka kohtelu on ollut jopa perustuslain vastaista.

En mene yksityiskohtiin ettei paljastu. Keskivaikea tai vaikea masennus. Olen aika varma että töissä oleva saisi siitä saikkua. Työttömänä en saanut. En pyytänyt mutta ihan vain juuri tuo että eri arvoisuutta. 

Vierailija
62/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että vain eduskunnan jäsenten ulkonäkö ja vaatteet kiinnostava av pappoja. Asioista viis. 

Olen ihan av-mamma ja esim. nuo kuntaministerin mekot ovat jatkuvasti niin törkeitä, että huomio menee väkisin ja tahtomatta tuohon. Asiasta on annettu palautetta ja sama on toistunut niin monta kertaa, että ei voi olla enää vahinko. Uskottavuus myös kärsii väärällä pukeutumisella.

Mitä ihmettä nyt oikein hourit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt oikeasti suurempiakin ongelmia kuin raskaussyrjintä.  Olen itse kokenut suurta syrjintää, koska olen työtön, mutta eipä tämä ketään kiinnosta, vaikka kohtelu on ollut jopa perustuslain vastaista.

En mene yksityiskohtiin ettei paljastu. Keskivaikea tai vaikea masennus. Olen aika varma että töissä oleva saisi siitä saikkua. Työttömänä en saanut. En pyytänyt mutta ihan vain juuri tuo että eri arvoisuutta. 

Omatkin ongelmani ovat niin pahoja, että kuuluisin oikeasti eläkkeelle työttömyydestä, mutta en ole päässyt. En työllisty koskaan ja ihan kuntakokeilussakin tämä on myönnetty, enkä joudu työpaikkoja edes hakemaan.

Vierailija
64/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

essayah antaa osumaa vassareille :D

Vierailija
65/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Orpo että lapsikorotukset palautetaan täysimääräisenä vuoden alussa

Kyllä. On kuulemma hieno vastaantulo, kun ensin poistetaan ja sitten palautetaan.

Saisivat maksaa takautuvasti ne poistetutkin, Anteeksi pyyntönä.

Vierailija
66/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayah valehtelee kurkku suorana huutaen! Kylläpä kristillisetkin persuuntuvat vauhdilla.

Vierailija
67/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku näitä ministereitä! Ottakaa nyt se hallitusvastuunne. 

Vierailija
68/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää tämä nykyinen hallitus on vielä vallassa? 

Vierailija
69/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuota jaarittelua jaksaa katsoa? En ole katsonut kertaakaan.

Vierailija
70/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa käytöstä on taas kansanedustajilla.

Vierailija
71/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayahin pitåisi loikata persuihin.

Vierailija
72/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan kasvoilla näkyi taas psykoottinen ja sekopäinen hymy.

Vierailija
73/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut inhoamaan Sarkkaa tämän hallinnon aikana. Hänelläkin tänään huuto ja valehtelu-päivä. Ja Ryde aina virnistelee psykopaatin näköisenä, kun jossain on konflikti - oikeassa puolueessa.

Vierailija
74/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli sentään kyselytunti ja siihen nähden hirveän vähän kansanedustajia oli salissa ainakin loppupuolella.

Vierailija
75/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaiset halusivat nimenomaan ettei vesihuoltoa anneta ollenkaan yksityisille (kansalaisaloite). Mutta essaiah haluaa antaa yksityisille kuitenkin puolet.

Hinnat tulee taatusti nousemaan kun ahneet ulkomaiset sijoittajat pääsevät tähän monopolin käsiksi.

Vierailija
76/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut viime aikoina aika paljon näitä lähetyksiä eduskunnan istunnoista Yle Areenasta ja näyttää siltä, että kansanedustajien läsnäolo eduskunnan istunnoissa on vähentynyt entisestään.

Vierailija
77/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaiset halusivat nimenomaan ettei vesihuoltoa anneta ollenkaan yksityisille (kansalaisaloite). Mutta essaiah haluaa antaa yksityisille kuitenkin puolet.

Hinnat tulee taatusti nousemaan kun ahneet ulkomaiset sijoittajat pääsevät tähän monopolin käsiksi.

Essaiah on puoleksi ma mu ( marokkolainen)

Vierailija
78/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt taas myönnettiin aika suoraan, että voi voi kun köyhät ja heikoimmassa asemassa olevat eivät saa terveyspalveluita, eivätkä niitä oikein ansaitsekaan kun pitää säästää ja ministerin mielestä tilanne on näiden ihmisten syytä. 

Vanhuksille annetaan kahdeksi vuodeksi yksityiset lääkäripalvelut 🤔 Kokoomus kalastelee äänestäjiä, neljä vuotta ei riitä laittamaan työtätekeviä kyykkyyn ja poistamaan tessejä, tarvitsevat jatkoaikaa. 

Vierailija
79/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt taas myönnettiin aika suoraan, että voi voi kun köyhät ja heikoimmassa asemassa olevat eivät saa terveyspalveluita, eivätkä niitä oikein ansaitsekaan kun pitää säästää ja ministerin mielestä tilanne on näiden ihmisten syytä. 

Vanhuksille annetaan kahdeksi vuodeksi yksityiset lääkäripalvelut 🤔 Kokoomus kalastelee äänestäjiä, neljä vuotta ei riitä laittamaan työtätekeviä kyykkyyn ja poistamaan tessejä, tarvitsevat jatkoaikaa. 

Nekin rahat käärii Pörriäisen ja vastaavien omistajat. Mitäpä se kokkaria haittaisi.

Vierailija
80/97 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Orpo että lapsikorotukset palautetaan täysimääräisenä vuoden alussa

Mitkä lapsikorotukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi