Mies sai jonkun kohtauksen kun olin ostanut kirpputorilta leopardikuvioisen hupparin
Ostin tuollaisen hupparin missä leopardikuviota joka oli lämmin ja ajattelin että on kiva kotivaatteeksi. Mies sai jonkun hepulin ja alkoi inttää, että leopardikuvio on oksettavaa ja kamalaa ja hänen ilme muuttui vihaiseksi ja ihmettelin mistä tuo oikein johtuu???
Kommentit (36)
Säikähtäähän sitä vähemmästäkin, jos aiemmin normaali nainen onkin yht'äkkiä wt-amis-pubiruusu.
Pistä vielä kultainen panssariketju kaulaan ja pyydä mies mukaan vaikka karaokeristeilylle.
Herranjestas, kai sä soitit miehelle ambulanssin? Sairauskohtaukset voivat olla hengenvaarallisia.
Se ajatteli sun viestivän sillä hupparilla kaikille mahdollisille urospuolisille, että oot puuma. Vaikka siis olisikin leopardikuvio. Ei ne miehet oikein näistä ymmärrä.
Leopardikuosista tulee mieleen prostituoidut.
Sun mies on outo, miks oot tollasen kans??
Varmaan persu, joka pelkää, että alat uskoa olevasi leopardi.
Se ei tiennyt, että tänä syksynä leo trendaa erityisesti tiktokissa. Se luulee, että on vanhojen puumien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan persu, joka pelkää, että alat uskoa olevasi leopardi.
Ei voi syyttää, sitä on kieltämättä liikkeellä.
Tansseissakin juoksee yks leopardihousuinen yli viiskymppinen puuma, joka luulee olevansa tosi hottis. Ylipainoa tietty on myös ja juoksee joittenkin nelikymppisten perässä ihan desperaadona, eikä tajua ettei onnistu niitä iskemään. Leopardikuviot on vaan nyt muotia tänä syksynä. Itse en voi myöskään sietää niitä, niimpä erotun joukosta, kun en käytä.
Tietyissä itäisissä maissa leopardi kuosi on maksullisen merkki. Tietäjät tietää..
Vierailija kirjoitti:
Leopardikuosista tulee mieleen prostituoidut.
Mitä eroa on leopardikuosiin pukeutuneella suomitantalla ja prostituoidulla?
Prostituoitu on pukeutunut tyylikkäämmin.
Olisko ollut jo kun entisen tai nykyisen hoidon entinen vaate ja mies tunnisti sen.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Niin mutta mitä tuo reagointi tarkoitti??? Tietää että olen yhden miehen nainen kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta mitä tuo reagointi tarkoitti??? Tietää että olen yhden miehen nainen kuitenkin
No eihän mies voi tuota selvemmin sanoa! Hänen mielestään se vaate on oksettava eikä hän halua että pidät sitä.
Miten tuo voi olla niin vaikea tajuta?
Jos mies käyttäytyy näin ensimmäistä kertaa pitkän suhteen aikana, niin vaate ihan oikeasti ärsyttää häntä ihan valtavasti.
Heität siis vaatteen roskiin etkä käytä sitä enää. Olet sinäkin joskus valinnut miehelle paidan.
Jos mies alkaa toistuvasti komentelemaan, niin sitten on tietysti eri tilanne. Vallankäyttöön ei kannata alistua.
Mobwife tyyliin kuului toi leopardikuosi ja on nyt muotia. Ehkä se säikähti, että oot sekaantunut johonkin mafia toimintaan.
Leopardihan on vain toinen nimi puumalle. Mies on arvannut, että nyt on ukonvaihtoviikot edessä ja nainen metsästää nuorta, pool-boy kollia lämmittämään vällyjä.
Lihavat akat käyttävät noita leopardikuvioisia Tokmannin polyesteritunikoita ettei näyttäisi maha niin suurelta.
Jos se on Maisulin vanha huppari.