Garbiñe Muguruza ja Arthur Borges vihittiin viime lauantaina
Upeat hääkuvat - morsiamella huikean kaunis puku!
Kommentit (213)
Tämä on hieman samanlainen liitto kuin Norjan Marthan ja shamaanin liitto miehet epäilyttäviä. Martha myös myi häänsä juorulehdelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja luikkari tyttö se vieläkin yrittää päättää tahtooko lipittää villamattoa vai ei. Veikkaan, että mies teki oikean valinnan sen suhteen, kenet vie vihille.
Mitä? Sukuelinten nuoleminen ainut mitä sulla mielessä pyörii? Vähänkö oot puutteessa ja tollo.
Mee harrastaan ittes kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Garbiñe, upea kuva
https://www.hola.com/horizon/portrait/5792b0c0b5c1-preview024cut.jpg?im…
https://www.hola.com/horizon/portrait/41ccc3d13a0a-preview010cut.jpg?im…
https://www.hola.com/horizon/square/48e926b488d0-preview008.jpg?im=Resi…
Isokokoinen ja romuluinen nainen. Ihmettelen suuresti että Arthur vaihtoi kauniin ja herkän Kiiran tuohon.
Voimakkaan oloinen nainen.
Onko hän nainen? Arthur on aina saanut homokelloni kumajaan.
Tuskin on.
Nevö hööd. Tällä palstalla vilisee alvariinsa nimiä, joista en ole ikinä kuullutkaan.
Ja pitäiskö nää tuntea jostain?
Mulle ihan sama vaikka Kuotesaho ja Ryydman menis vihille.
Vierailija kirjoitti:
Saivathan julkisuutta häistä, niin miehen on helpompi tehdä sometöitä. Sillä saisi omaakin rahaa sitten. Mitähä Garbiñen perhe mahtaa olla mieltä aviomiehestä, joka kulkee luxusmatkoilla tyttären pussista?
Ei kovin espanjalaista. Mies yleensä elättää perheen.
Arthurilla on ihan omaa rahaa maksaa omia kulujaan. Olen lukenut jostain, että on rikkaasta suvusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika mötkö morsian.
Tosi outoa että huipputennispelaaja on noin tukevassa kunnossa.
Garbiñe on ansainnut palkintorahoja 25 miljoonaa dollaria + hänellä on monia rahakkaita sponsoreita, vaikka lopettikin uransa. Häntä ja Arthuria nähdään jatkuvasti erityisesti espanjalaisten lehtien sivuilla ja isoissa gaaloissa. Pariskunta asuu Genevessä.
Ei tarvitse Arthurin olla kenenkään rahojen perässä, on hyvin varakas itse. Ja Garbine kerrassaan upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mötkö morsian.
Garbine jäi tauolla alkuvuodesta 2023, eikä ole pelannut sen jälkeen. Halusi viettää aikaa rakkaimpien ihmistensä kanssa, jota jatkuva matkustaminen turnauksesta toiseen ei mahdollistanut. Ilmoitti 20.4.2024 virallisesti lopettavansa uransa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse Arthurin olla kenenkään rahojen perässä, on hyvin varakas itse. Ja Garbine kerrassaan upea nainen.
Ai enemmän kuin edellä kerrottu puolisonsa yli 25 miljoonaa? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mötkö morsian.
Et taida seurata urheilua. Jos seuraisit, tietäisit, että Garbine ilmoitti huhtikuun lopulla päättävänsä uransa, oli ollut kilpailutauolla jo yli vuoden sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Siis kun tapasivat, niin samoin tein Arthur lopetti työnsä ja lähti seuraamaan tuota Garbiñea. Vähän niinkuin miespuolinen Sofia ilman päihteitä.
Joku tuossa mättää. Hääkuvat on hienoja ja kauniilta näytti morsian ja pariskuntana.
Työ on osa ihmisen identiteettiä. Jos on ns. työttömänä, niin tylsää se on.
Mistä sitä tietää jos jotain käyttää. Brooke Shields joka oli pari vuotta naimisissa Andre Agassin kanssa, kertoi että Andre oli riippuvainen metamfetamiinista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku laittaa tänne jotain linkkejä? Ketä kiinnostaa?
Arthur meni vastikään naimisiin Kiira Korven kanssa.
Ohhoh huono tuuri muijahan on joku lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai enemmän kuin edellä kerrottu puolisonsa yli 25 miljoonaa? Tuskin.
Mikä ongelma se on, jos varakkaan Arthurin vaimo on rikkaampi? Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on yhtä varakas tai omaa pääsyn näihin piireihin. Varakkuuskin on suhteellista ja siinä voi päästä etenemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäiskö nää tuntea jostain?
Mulle ihan sama vaikka Kuotesaho ja Ryydman menis vihille.
No, Muguruza oli ennen naisten tenniksen maailmanlistan ykkönen, ja naisten tenniksen maailmanlistan ykkönen on käytännössä aina samalla maailman kovin naisurheilija. Tenniksen huiput kun ovat naisurheilun seuratuimpia ja eniten tienaavia supertähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tasoeroa tuolla parilla. Jos nainen ei olisi kuuluisa tenniksenpelaaja, ei olisi jakoa tuohon mieheen. Vaatimattoman näköinen nainen. Tulee vahvasti vaikutelma lesbosta.
Täsmälleen samaa mieltä.
Arthur on tasoltaan varmaan jotain top00,1%, noin komea vielä nelikymppisenä.
Nainen taas ihan perusnätti, mutta en kehuisi kauniiksi. Kiiraa kyllä ennen lesbotyyliä nuorempana.
Minusta Arthur ei ole mitenkään erityisen komea. Aika tavanomaisen näköinen, ehkä Suomessa sitten pidetään erittäin komeana kun täällä miehet on keskimäärin aika vaatimattoman näköisiä. Mutta tuon näköinen ei esimerkiksi Espanjassa erotu mitenkään joukosta.
Tuo nainen näyttää todella onnelliselta kuvissa, mutta suoraan sanottuna monissa kuvissa Arthur näyttää nyrpeältä, eikä missään kuvassa ole vapautuneen onnellisen näköisenä ja katso morsiantaan rakastuneesti. Erikoinen pari.
Onko hän nainen? Arthur on aina saanut homokelloni kumajaan.