Mitä kaipaat elämääsi tällä hetkellä?
Juuri nyt itse kaipaisin edes hieman omaa aikaa, jolloin voisin esimerkiksi maalata tai käydä kuntosalilla. Olen kotona taaperoikää lähestyvän lapsen kanssa ja mies tekee pitkiä työpäiviä.
Kommentit (43)
Irtiottoa nykyhetken ympyröistä. Jonnekin kauas kahdella vaatimuksella. Luontoa ja ei ihmisiä.
Siivoojaa. Ruoanlaittajaa. Pyykinpesijää. Keskustelijaa.
Sitä aikaa takaisin, kun elämässä kaikki asiat on tänään paremmin tai ainakin yhtä hyvin kuin eilen, mutta huonommin kuin huomenna.
Nyt on jo jonkin aikaa ollut just toisin ja sitä saa olla iloinen jos huomenna asiat on edes samoin kuin tänään eikä mikään ole muuttunut huonommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin neljältä ja join kahvia ja luin uutiset. Sitten menin kuntosalille. Muu perhe heräsi sillä aikaa. Näin sain omaa aikaa. Suosittelen.
Olet sairas !
Suostut tuollaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Terveyttä
Sama. Kaipaan sitä sellaista tietynlaista vakautta ja ennustettavuutta enkä jaksa enää tätä, että aamulla ei tiedä mitä kivaa ylläriä oma (tai ikääntyvien vanhempien) terveys päivään vielä järjestää.
Lisäksi kaipaan sitä, että kipeäksi tullessa paranee lepäämällä ja sairastamalla kuten aina ennenkin ja kuinka todennäköisesti jo seuraavana päivänä on jo parempi olo ja oireet paranee. Nykyisin ei enää mikään kipu eikä oire mene pois vaan niiden kanssa pitää vain jotenkin oppia elämään.
Seuraa, ihmistä, jonka kanssa jakaa asioita. Nautin pikkulapsiajasta tosi paljon, mutta nyt toinen lapseni on jo täysi-ikäinen ja toinenkin kohta ja mulla todellakin on paljon omaa aikaa. Mietin, mitä elämälläni oikein teen. Pitäisi laittaa kaikki uusiksi, uusi työ, uusi koti jne... mutta en saa aikaiseksi. Olen yksinäinen, vaikka mulla on ystäviä, mitään kudontapiiriä tms. en kaipaa.
N49
Olet äiti. Jätä itsesi ja parisuhteesi suosiolla taka-alalle tai hylkylle venaamaan vuosiksi.
Äitiys kestää noin 20 vuotta aktiivisimpana tekijänä ja vaikuttimena elämässäsi. Se ei poistu itse asiassa koskaan. 😊
Naista tai tarkemmin ottaen siinä naisessa olevaa pillua ja peppureikää
Kumppania.... 43v. Lapset jo omillaan. Talous, terveys, ystävät, harrastukset kaikki löytyy, mutta se kumppani kenen kanssa kokkailla, matkustella, lähteä omalle mökille, nauraa, pelailla, rakastella, sukuloida, viettää pariskunta iltoja ja reissuja, kestitä vieraita yhdessä ja järjestä juhlia, harrastaa, käydä koiran lenkillä, katsoa sarjoja, saunoa etc puuttuu ja elämä tuntuu niin vajaalta kun olisi niin paljon mitä tuollaiseen suhteeseen antaa...
Että pysyisin jatkossakin terveenä.
M55
Rahaa, paljon rahaa. Se ratkaisisi kaikki ongelmani, jotka ovat ratkaistavissa. Mieluiten toki toivoisin hiljattain menehtyneet läheiseni takaisin, mutta sehän ei ole mahdollista.
Vit-sti rahaa...elämä hymyilisi sen jälkeen,ja mm.autoja olisi enemmän kuin selänteen temellä..
Rauhaa, lepoa, rakkautta, rahaa, terveyttä
Vierailija kirjoitti:
Kumppania.... 43v. Lapset jo omillaan. Talous, terveys, ystävät, harrastukset kaikki löytyy, mutta se kumppani kenen kanssa kokkailla, matkustella, lähteä omalle mökille, nauraa, pelailla, rakastella, sukuloida, viettää pariskunta iltoja ja reissuja, kestitä vieraita yhdessä ja järjestä juhlia, harrastaa, käydä koiran lenkillä, katsoa sarjoja, saunoa etc puuttuu ja elämä tuntuu niin vajaalta kun olisi niin paljon mitä tuollaiseen suhteeseen antaa...
Kuulostaa tosi raskaalta. Mä tapailen nuoria naisia, ja pidän hauskaa. Käydään kivoilla treffeillä satunnaisesti. Tässä iässä ei todellakaan jaksa mitään vakavaa suhdetta ja jatkuvaa yhdessäoloa. Kerta viikkoon riittää naisen seurassa. Lapset kans tehty, ja kolme avoliittoa takana. Onneksi en koskaan mennyt naimisiin.
M40
Tavallisuutta. Sitä että olisi niin mukavaa että pitäisi alkaa keksimään valituksen aiheita tai seuraamaan jtn true crime-paskaa :D (elämässäni on tarpeeksi "true crimea" muutenkin)