Mitä kaipaat elämääsi tällä hetkellä?
Juuri nyt itse kaipaisin edes hieman omaa aikaa, jolloin voisin esimerkiksi maalata tai käydä kuntosalilla. Olen kotona taaperoikää lähestyvän lapsen kanssa ja mies tekee pitkiä työpäiviä.
Kommentit (43)
Eläimiin liittyvää harrastusta, jota voisi tehdä kotona. Vaikka kotikanala tai vaikka kissa olisi kiva.
Kuhista, Boosteria ja Pegeä 😍
Puolisoa ja omaa perhettä. Ystäviä. Omaa aikaa on sen sijaan enemmän kuin tarpeeksi.
Heräsin neljältä ja join kahvia ja luin uutiset. Sitten menin kuntosalille. Muu perhe heräsi sillä aikaa. Näin sain omaa aikaa. Suosittelen.
Terveyttä! Olen kurkkua myöten täynnä sairastamista, lääkärikäyntejä, lääkkeitä, kipuja, pahaa oloa, unettomuutta. Haluan olla terve ja jaksaa tehdä töitä, matkustaa ja elää, enkä kököttää kotona vuosikausia. Kiitos paskageenien, ennenaikaiseen hautaan olen menossa. Ja joo tiedän, asiat voisivat olla paljon huonomminkin.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin neljältä ja join kahvia ja luin uutiset. Sitten menin kuntosalille. Muu perhe heräsi sillä aikaa. Näin sain omaa aikaa. Suosittelen.
Itse herään vauvan kanssa joka aamu viideltä. Olen aika väsynyt, vaikka nyt nukun jo huomattavasti enemmän kuin muutama kuukausi sitten. Mutta en voi pihistää yöunista enempää.
Ap
Terveen peniksen. En pilaile vaan sain antibioottilääkkeestä todella rajun lääkereaktion joka jostain syystä alkoi vaurioittamaan limakalvoa. Tuon lisäksi myös hermokipua.
Vakuutusyhtiö kieltäytyi korvaamasta mitään eli kaipaisin myös asianmukaiset korvaukset vaikka sekään ei tuo terveyttä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse herään vauvan kanssa joka aamu viideltä. Olen aika väsynyt, vaikka nyt nukun jo huomattavasti enemmän kuin muutama kuukausi sitten. Mutta en voi pihistää yöunista enempää.
Ap
En minä vauva-aikana ollut koskaan ilman vauvaa. Sama
Oma talo ja ns. uusi auto. Myin edellisen pois alta, ei ollut enää mielestäni wörtti laittaa kuntoon. Pieniä tavallisia huoltoja ja yksi korjaus olisi ollut. Ei mitään dramaattista, mutta alkoi olemaan turhan paljon kaikkea. Asunto on myynnissä juuri siksi, että saisin nämä toteutukseen.
Enemmän vapaa-aikaa ja rakastajan, jolta saisi kunnon kyydit edes kerran viikossa, kun kotirintamalla on seksin suhteen melko hiljaista.
Omaa tilaa. Ja sen saan kohta kun muutan omaan kotiin.
Fwb-suhdetta aktiivisen ja elämäniloisen miehen kanssa. Lapset jo niin isoja että alkaa olla aikaa muullekin kuin arjen pyörittämiselle.
Mielenrauhaa sen suhteen, että teini-ikäisen lapsen mielenterveysongelmat on jo selätetty sen verran hyvin, ettei tarvitse pelätä hänen yrittävän im tai tekevän muuta itsetuhoista. Nyt elän katastrofia odottaen, vaikka tilanne on aika rauhallinen nyt.
Jonkun kivan nuoren naisen juttukaveriksi, ja sellaisen taisin löytää pari päivää sitten. Piristi jutella tuntikausia jonkun kanssa, joka on samalla aaltopituudella. Se joka väittää, ettei parikymppisellä naisella ja nelikymppisellä miehellä ole yhteisiä keskustelunaiheita, ovat väärässä.
Rahaa niin paljon, että voisin elää taloudellisesti turvattua ja mukavaa elämää ilman töissäkäymistä. Muuten kaikki ok.
No palkkaa lastenhoitaja. Kyllä sinullakin pitää vapaa-aikaa olla
Parisuhdetta ja omia lapsia.
M38