Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työuupumus?

Vierailija
10.10.2024 |

Juttelin juuri 4kk saikulta palanneen kollegan kanssa (emme tee samaa työtä) ja säikähdin kun hän sanoi, että viime keväänä oli ollut ajatuksia, että tulisipa joku vakava sairaus niin ei tarvis mennä töihin.

Olen itse ollut ihan puhki yli puoli vuotta, mulla on rytmihäiriöitä, verenpainetta seurataan ja olen niin väsynyt, että voisin vaan nukkua. Tajusin eilen jutellessani, että mulla on tismalleen samoja ajatuksia.

Mitä tässä voi tehdä? Työpaikan vaihdostakin olen miettinyt mutta siihen ei ole nyt voimavaroja

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yrität hakea sairaslomaa. Jospa voimavarat palautuisivat sille tasolle, että haluat jatkaa nykyisessä tai sitten etsiä uutta.

Itse olen samassa tilanteessa ja olen sentään jaksanut hakea muutamaa kiinnostavaa, mutta helpompaa ja pienipalkkaisempaa paikkaa. Toisaalta tiedän, että tilanteeni helpottuu vuodenvaihteessa, kun kollegani tulee takaisin vanhempainvapaalta.

Vierailija
2/2 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla pitäisi käydä sellainen ay-henkinen neuvottelu, jossa työntekijät sopisivat tekevänsä joko sekundaa tavoiteajassa tai laatua hitaasti (ja paljon jäisi tekemättä).

Teidän pitäisi nyt elää näkyväksi se, miten huonosti työpaikkanne asiat ovat. Et voi tehdä sitä yksin etkä kaksin, koska siitä seuraa vaan potkut. Mutta jos kaikki alkaisivat toimia samalla seuraavan isomman muutoksen yhteydessä, niin ehkä johto kiinnostaisi asiastanne.

Jos organisaatio on silppu- ja pätkätyöläisten kansoittama niin työpaikka vaihtoon. Sellaisessa vika on aina ihmisissä eikä koskaan asioissa 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan