Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytyskelloni soivat (vaimeasti), mutta turhaanko..?

Vierailija
09.10.2024 |

Mieheni naispuoleinen serkku muutti samaan kaupunkiin kuin missä me asumme, noin puoli vuotta sitten.

Mieheni kun kuuli asiasta, otti yhteyttä serkkuunsa. Kävivät kahvilla ja olin iloinen että mieheni otti yhteyttä sukulaiseensa, kun ovat kuulemma lapsena viettäneet paljonkin aikaa yhdessä mummolassaan. Nuoruuden jälkeen oli siis yli 20 vuoden tauko, kun eivät ole olleet tekemisissä, kun elämä ajanut eri teille.

No nyt kuitenkin mieheni viettää melko paljonkin aikaa serkkunsa kanssa. Ovat molemmat liikunnallisia ja käyvät yhdessä seinäkiipeilemässä ja lenkillä ja uimassa. Viestittelevät välillä koko illan. Ovat myös käyneet syömässä ja elokuvissa.

Kerran näin viestejään mieheni kännykästä ja puhuivat niissä kyllä lähinnä treeneistään mutta oli siellä joku sydänkin laitettu molemmin puolin että "mukavaa kun olet olemassa" tms.

Nyt mieheni kertoi/kysyi lupaa että haluaisi lähteä johonkin "aikuisten urheiluleirille" ulkomaille viikoksi serkkunsa kanssa ensi keväänä...? 

Tällä serkulla siis omakin mies mutta ilmeisesti hän ei ole kovin liikunnallinen, kuten en minäkään. 

Soivatko hälytyskelloni syystä, vai turhaan? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti tuo 20 vuoden tauko vähentää serkkuuden merkitystä tässä mielessä, mitä aloituksessa kysytään. Siksi kellojen soitto voi olla ihan tosipohjaista. Sitten kun tämä serkkuusriemu alkaa hälvetä, niin oletettavasti kellojen soiminen lakkaa, ha suhteet asettuvat tavallisiin uomiin.

No mä en ollut tavannut yhtä serkuistani kertaakaan mummon hautajaisten jälkeen ja mummo kuoli 2001. Nähtiin kesällä 2022 mun vanhempien luona ja ollaan sen jälkeen tavattu pari kertaa vuodessa ja pidetään muuten yhteyttä. Ollaan puhuttu mm. omien vanhempiemme lapsuudesta ja just mummosta. Moni asia on loksahtanut paikalleen ja omat traumat on tullut jaettua sellaisen ihmisen kanssa, joka ymmärtää kokonaisuuden sen kummemmin kyselemättä ja tuomitsematta. En ole kovin kiinnostunut siitä, mitä hänen puolisolleen ja lapsilleen kuuluu, eikä hänkään ole liiemmin kysellyt minun perheestäni. 

Vierailija
22/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, että lähdet "turistina" mukaan. Katso reaktio, se kertoo sinulle, onko syytä olla huolissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat voimakasta kiimalisää tuosta serkkuudestaan, pervoja kun ovat. Nussivat kuin pienet eläimet aina tavatessaan. Autossa, veskissä, ulkona luonnossa. Miehesi kulli ei ole koskaan ollut niin kovana kuin serkkunsa kanssa kun hän työstää naisen pillua ja leipoo kookkaita herkkulolloja. Lurpsis.

Kohta serkkutytöllä masu pystyssä. Siitä ap sitten tiedät, että miehesi on hänet siementänyt.

Vierailija
24/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen höpö höpö tällä kertaa 😊

Vierailija
25/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Free free, set them free...

Et voi väkisin pitää ketää, joten päätä luottaa. Jos jotain tapahtuu, et olisi voinut estää sitä epäluottamuksella.

Vierailija
26/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea sivumennen, että kylläpä sinä nykyään vietät paljon aikaa serkkusi kanssa.

Vierailija
27/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa ihmisistä ei ole seksuaalisesti kiinnostunut lähisukulaisista. Mä ystävystyin aikuisiällä pikkuserkun kanssa, ja on ihan itsestäänselvää, että mitään seksuaalista jännitettä ei voi syntyä, koska ollaan sukulaisia. Ja jos serkkuja ajattelee, joiden kanssa ollaan lapsena leikitty jne., niin ajatus seksistä heidän kanssa on yhtä kuvottava kuin ajatus seksistä oman sisaruksen kanssa. 

Kannattaa katsoa Googlesta Westermarck-efekti. Siinä on kyse siitä, että aikuisena ei yleensä tunne vetoa ihmisiin, joiden kanssa on kasvanut lapsena yhdessä. Tää on se mekanismi, minkä takia me vierastetaan ajatusta seksistä sisarustemme kanssa. 

Vierailija
28/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse nähnyt useinkin tuota serkkua. Ja kuinka hän suhtautuu sinuun? Sano miehelle, että se serkku voisi tulla vaikka kahville. Jos suhtautuu sinuun hyvin, niin tuskin on epäilyttävää. Mun eksällä oli "työkaveri" ja se kävi meilläkin pari kertaa. Alkuun siinä ei ollut mitään, mutta jossain vaiheessa huomasin että välttelee mua. Siinä heräsi sitten epäilys. Ja mieskin alkoi salailemaan että on sitä nähnyt. Jos mies taas ei halua että sinä edes tutustut serkkuun, niin outoa on. 

Vierailija
29/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli sinänsä ihan OK provo jota oli vaivauduttu edes hieman miettimään. No joo, ehkä vähän turhan läpinäkyvä ja kankea tarinankerronta mutta tyhmempään eli keskiverto palstamammaan tällainen uppoaa kuin veitsi voihin. Ainoa ongelma tässä vaan siinä, että se tyhmempi porukka on niin sinisilmäistä etteivät oikeasti tajuaisi mistä asiassa on kyse jos tämä tarina olisi totta tai tapahtuisi heille itselleen. 😂

Vierailija
30/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkäis tosta urheilulomajutusta yhtään, sama se onko syytä huoleen vai ei, mutta onhan toi kaikki aika pois teidän suhteeseen panostamisesta.

Vierailija
31/31 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v#ttu suku ru t s austa 🤢🤢🤮🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän