Hei kuusikymppinen tai yli. Arasteletko lumella ja liukkaalla kävelemistä? Onko sulla nastakengät
tai irrotettavat liukuesteet. Minun kävelystä on tullut töpöttelyä kaatumisen pelosta.
Kommentit (11)
olen kakskymppinen ja arastelen liukkaalla kävelemistä. Nastoja en omista.
Mä kävelen takapuoli alhaalla ja polvet koukussa, jalat vähän harallasn, kun on oikein liukasta. Mielummin näytän typerältä kuin kaadun pahasti ja murran jotakin
En ajattele ja nastakengät ostin jo viisikymppisenä.
En arastele, eikä ole nastakenkiä.
Nastakengillä pystyy kävelemään reippaasti ja rennosti, ellei sitten ole maa ihan peilijäässä, johon ei edes nastat pureudu.
Ostin ensimmäiset irtonastat talvikenkiin jo 30v sitten kun jäisellä tiellä ja kadulla ei koirien ulkoilulenkit kunnolla muuten onnistuneet. Siitä lähtien olen käyttänyt aina liukkaalla kelillä nastoja. Ei kai tuo voi mikään ikäkysymys edes olla? Kaatuvathan nuoretkin, ja katkovat käsiluitaan. Sekö on kivaa?
Mulla on ne kenkien pohjiin laitettavat nastalenksurat. Vahinko vaan kun kuluvat niin äkkiä... Ja sitten kun liukkaat kelit tulevat, mun kokoa ei enää kaupoissa ole. Mutta mitään icebugeja en ostele. Pakko tyytyä näihin lenksuroihin, ja mennä heti ostamaan kun niitä kauppoihin ilmaantuu. Ostaa sitten vaikka pari paria.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli noin jo alle 50v.
Sama täällä.
54v.
Mulla oli noin jo alle 50v.