Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada isänpäivästä taas positiivinen kokemus?

Vierailija
09.10.2024 |

Meillä isänpäivä ei ole ollut mikään erityisen mukava juhla, koska oma isäni kuoli kun olin 14. Lapseni isä taas kuoli lapsen ollessa vauva, joten ei olla vietetty isänpäivää pariin vuoteen. Nyt lapsi kuitenkin on niin iso että on alkanut itse puhua isänpäivästä. Miten saisin järjestettyä lapselle kivan isänpäivän?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi erikseen järjestää jotain? Jos lapsi on kovin pieni, niin ei hänellä ole mitään erityisiä odotuksia sille. Eikö isänpäivänä ole tarkoitus muistaa ja juhlia isiä? Kerrot, että tällainen päivä tosiaan on ja voit vaikka kertoa juttuja hänen isästä ja isoisästä sekä katsotte valokuvia? 

Vierailija
22/23 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Minulla on exä vieraannut lapsen, eikä ole pariin isänpäivään näkynyt. No, menen oman isäni luokse, kun vielä voi. Joskus tulee päivä, kun ei voi. -m

Voimia sinulle. Kurjaa kuulla, että exäsi käyttää lasta aseena.

Hei, kiitos paljon! Liikutuin kommentistasi. Mutta minulla ei ole hätää, ei se minua enää enempää satuta, lasta kyllä. Mutta hoidan tämän omalta osaltani niin hyvin kuin pystyn. Täällä isä odottaa ja rakastaa aina. Ja lapsi tietää sen. Kärsivällisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan isänpäivänä tehdä jotain muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän