Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoi vituttaa. Kävelin stadissa ja tuuli puhalsi tukan nurin ja vaattet ympäri. Ihmiset tuijottaa lämpösistä autoista, kun minä...

Vierailija
09.10.2024 |

Kampean kylmässä tuulta vastaan vedet silmissä ja kassit meinaa lennellä kädestä. Saatko jotain tyydytystä sieltä lämpimästä tuulettomasta autosta vai miksi pällistelet minua,  kuin jotain ufoa? 

Vituttavaa. Ei mulla muuta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun tähän. Kiitos Ap.

Vierailija
2/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei ole autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tunne. Ihan ku ei ois jo riittävästi kelissä sitte joku pällistelee autosta minua, kuin olisi nähnyt jonkun pinkin elefantin. Tekisi mieli huuta ja potkia ilmaan.

Vierailija
4/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät käsissä ettei ne jäädy? Voihan se olla aika huomiota herättävää.

Vierailija
5/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit Hesassa käyttää myös bussia, ratikkaa, junaa ja taksia. Mitä valitat?

Vierailija
6/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä housut jalassa, niin kassit ei lentele eikä niitä tarvi pidellä käsissä. 

Vierailija
7/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vuoksi varaudun näin keski-iässä säihin ja pysyn sisällä ajoissa. Eri asia jos pakko mennä. Nuorena en osannut varoa samoin. Toisaalta lähelläkin huonolla säällä voi olla kumma tunne tai pysäkillä, jos muut autoissaan pariskuntina lämpimässä. Tai perheet.

Vierailija
8/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon vuoksi varaudun näin keski-iässä säihin ja pysyn sisällä ajoissa. Eri asia jos pakko mennä. Nuorena en osannut varoa samoin. Toisaalta lähelläkin huonolla säällä voi olla kumma tunne tai pysäkillä, jos muut autoissaan pariskuntina lämpimässä. Tai perheet.

Kumma tunne? En kyllä ymmärrä, mitä tunteita muka herättää autossa istuva ihminen. En koe itseäni missään kelissä onnellisemmaksi kuin jalankulkija, vaikka autossa istunkin. Ja kyllä, olin vuosia ilman autoa Helsingissä asuessani ja työpaikka oli Vantaalla. Joten sekä  julkinen liikenne että kävely on tuttua huttua. Silti mua ei harmittanut autossa istuvat. En huomannut mitään pällistelyä tai muutakaan kyttäystä.

Vierailija
9/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä viimassa ja sateessa kirjoitat?

Vierailija
10/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossavainen leikkasi persettä autossa.

Vierailija
11/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöräilin  klo 16.30 kotiin, oli hirveä tuuli ja satoi vaakatasossa. Sadetakki oli päällä, mutta huppu ei pysynyt päässä, hiukset valuivat vettä, lenkkarit täynnä vettä. Jokin oksa lensi päähäni, onneksi ei ollut mikään paksu karahka.  Hävetti seisoa liikennevaloissa, olin kuin uitettu rotta.

Vierailija
12/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne varoo, etteivät aja vahingossa ylitsesi.

Vierailija
13/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Helsingissä kukaan tuijota ketään.

Eikä Ap ole ainoa, koka tänään on ollut tuulen tuivertama ja sateen kastelema.

Mäkin olin pyörällä duunissa ja viiden jälkeen kotiin tullessa olin kyllä läpimärkä!

Vierailija
14/14 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuntemukset. Mutta mietii jotka joutuvat olemaan monta tuntia ulkona töissä hommissa säässä kuin säässä. Monien ihmettelevien katseiden alla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän