Menisitkö Babyshowereille, jos kutsutaan?
Itse suhtaudun vähän nihkeästi tähän konseptiin, mutta sain kutsun. Ilmeisesti aamupalaa olisi tarjolla ja vaippakakun rakentamiseen pitäisi osallistua.
Jotenkin njääh. . .
Kommentit (11)
Aina jos kutsussa on sana babyshower, niin varmasti kieltäydyn.
Vauvasuihkussa ei tule koskaan oikein puhtaaksi.
Okei en oikein tiedä, kuka noita vaippakakkuja haluaa, mut menisin ilman muuta kyllä. Tehkää vaippakakun sijasta vaikka joku kori, johon jokainen voi laittaa pienen lahjan. Sellaisen sain itse ja arvostin kyllä.
Ottaisin mieluummin kultaisen suihkun naapurin Sammallahdelta. Psyk.sh.
Riippuu kuka kutsuu. Ehkä, ehkä ei. Onhan se ihan kiva ajatus. Nimen voisi suomalaistaa. Hyvä että kokoonnutaan ja tavataan toisiamme.
Menisin tottakai jos on läheinen tai hyvä ystävä
En. Koska inhoan vauvoja, ei onneksi kutsutakaan. Ja taas yksi paska amerikkalaismuoti.
Tottakai menin tyttäreni vauvakutsuille, kun pyydettiin. Ihan uusi konsepti minulle, ei vaan ennenOli kivaa.
Oon saanut kaksi kertaa kutsun. Kieltäydyin molemmista. Ensimmäiseen kutsuun valehtelin olevani kipeä. Toiseen kutsuun jotka oli parinsadan kilsan päässä valehtelin ettei ole varaa matkustaa.
Totuus oli ettei kiinnostanut. Ei kiinnosta ihastella jotain vauvan vaatteita, puhua vauvoista ja kuunnella sitä heteronaisten paapatusta ja kälätystä. Enkä aio vastaisuudessakaan osallistua, jos kutsutaan. Ei ole yhtään mun juttuni.
Menisin. En ole koskaan ollut.