Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin on sopiva hetki ottaa puheeksi seksuaaliset mieltymykset, joista useimmat eivät välttämättä pidä?

Vierailija
09.10.2024 |

Ekoilla treffeillä ei tietenkään, koska olisit silloin joku sairas pervo. Kymmenen vuoden jälkeen ei tietenkään, koska silloin olisi jo pitänyt kaikki salaisuudet kertoa ja tiedätte toisistanne kaikki tietämisen arvoiset jutut.

Ja mistä sitä oikeastaan tietää, että suhtautuuko toinen johonkin paljastukseen kuin kertoisit haluavasi vaihteeksi panna seisaltaan kun ei olla sellaista ennen tehty vai kuin että haluaisit että saat urinoida sen suuhun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä erikoisuuksia kannata ottaa esille pikkuhiljaa kulmakerrointa nostaen.

Jos ne ovat itselle välttämättömiä osia parisuhteeseen, niin sitten toki olisi hyvä ottaa esille ennen syvempiä tunteita.

Ei siinä välttämättä voi pervon mainetta välttää, mutta kyllä se eettisempää kuitenkin on niin tehdä.

Vierailija
2/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et luota että toinen osaa suhtautua haluihisi, älä mene suhteeseen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissajuttuihin voi hakea myös ammattiapua. Mielellään ajoissa.

Vierailija
4/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että paras heti on kun toinen on kakalla, suostuu kaikeen kun haluaa minut pois sieltä vessasta, kun on just kakaamassa.

Vierailija
5/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman nopeasti, ennen kuin on syvempiä tunteita toiseen. Toinen voi sitten tehdä omat ratkaisunsa asian suhteen. 

Vierailija
6/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekrofiliamieltymykset kannattaa esittää jo tinder-profiilissa.

Vierailija
7/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ekoja treffejä jos ne mieltymykset ovat sinulle tärkeitä

Vierailija
8/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi kertoa milloin vain, mies vain kysyttäessä. Nainen saa haluamansa 90% varmuudella ja mies 1%

Vierailija
9/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkolailla alkuun hyvä. Kolmannet treffit on aika sopiva. Itse listasin enimmät deitti-ilmoituksessa jo.

Vierailija
10/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten tärkeää se sinulle on. Itse päätin jättää kertomatta, ja näin 20 vuoden jälkeen se olisikin aika outoa tehdä. En ole halunnut ottaa riskiä pervoksi leimaantumisesta, ja eipä nuo ole minulle mikään välttämättömyys, mietin sitten niitä juttuja runkatessa.

Vierailija
11/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei halua harrastaa seksiä ollenkaan?

Vierailija
12/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei halua harrastaa seksiä ollenkaan?

Se on parasta kertoa heti alussa, sillä muuten tuhlaat heidän aikaansa. Erityisesti tärkeää kertominen on jos tietää että kyseessä on pysyvä asiaintila.

Vierailija
13/15 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten tärkeää se sinulle on. Itse päätin jättää kertomatta, ja näin 20 vuoden jälkeen se olisikin aika outoa tehdä. En ole halunnut ottaa riskiä pervoksi leimaantumisesta, ja eipä nuo ole minulle mikään välttämättömyys, mietin sitten niitä juttuja runkatessa.

Mitäs ne erikoisuudet sinun tapauksessasi ovat? Haarukoin sitä missä menee pervoilun raja nykyään.

En tiedä onko tämä palsta kovinkaan edustava otos suomalaisista, mutta sikäli kun palstaa on uskominen, niin myös naiset ovat paljon innokkaampia erikoisuuksienkin perään kuin mitä itse olin kuvitellut.

Ei vissiin siitä pitäisi yllättyä. Kai miehet ja naiset ovat useimmissa asioissa paljon samanlaisempia keskenään kuin mitä sovinistikuuppani kuvittelee.

Vierailija
14/15 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen siitä, että kevyttä tukistamista ja pyllylle läpsyttelyä koskeva ketju meni sensuuriin, niin ilmeisesti pervoksi luokitellaan melko helposti. Suosittelisin silti, että kaikista mieltymyksistä puhuttaisiin aika varhaisessa vaiheessa - ja tämä koskee myös vaniljaisia mieltymyksiä. Itse kerroin bdsm-mieltymyksistä toisilla treffeillä, ja yllättäen vaniljaisen mielikuvan itsestään antanut kumppani suhtautuikin aiheeseen jopa innostuneesti. Toki omat mieltymykseni nyt eivät kovin hurjia ole. Pissajutut ovat sen verran marginaalisempia, että kannattaa kyllä varautua siihen, että moni pakittaa niistä kuullessaan - ja melkein voisi olla helpompaa etsiä seuraa nämä fetissit edellä samanhenkisten porukoista (bdsm-baari tms)

Vierailija
15/15 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne erikoisuudet sinun tapauksessasi ovat? Haarukoin sitä missä menee pervoilun raja nykyään.

En tiedä onko tämä palsta kovinkaan edustava otos suomalaisista, mutta sikäli kun palstaa on uskominen, niin myös naiset ovat paljon innokkaampia erikoisuuksienkin perään kuin mitä itse olin kuvitellut.

Ei vissiin siitä pitäisi yllättyä. Kai miehet ja naiset ovat useimmissa asioissa paljon samanlaisempia keskenään kuin mitä sovinistikuuppani kuvittelee.

En minulla mitään kovin erikoisia toiveita ole, sitomista, kevyttä alistamista, pukeutumista ja sensuuntaista, mutta tunnen puolisoni sen verran hyvin etten usko tämän olevan ollenkaan hänen juttunsa. Varmaan voisi kokeilla jos kauniisti pyytäisin, mutta kun se ei toimi minulle ollenkaan jos toinen ei ole mukana täysillä...

Ja juu, kyllä meissä naisissakin löytyy pervoja seasta, harvoin vain samanlaiset taitaa kohdata vahingossa. Onneksi kaikkea kivaa voi miettiä omassa päässään.