Kasvissyöjät - Mitä olette tänään syöneet?
Olisin kiinnostunut kasvissyönnistä tai ainakin haluaisin lisätä päiviä, jolloin syön vain kasvisruokaa. Mulla kuitenkin meinaa mielikuvitus loppua - en voi aina syödä pinaattilettuja... Kasvissyöjät, mitä te syötte, kertokaa päivän ruokalista, josko saisin vähän inspiraatiota!
Kommentit (24)
Vietnamilainen mangocurry tofulla ja riisillä plus salaatti lounaaksi. Iltapäivällä kahvia ja pain au chocolat. Illalla varmaan kasvissushia ja olut.
Eilen söin päivälliseksi ison annoksen soijarouhebolognesea ja pastaa ja iltapalaksi puuroa, 3 omenaa, banaanin, 2 munkkia ja 2 ruisleipää juustolla. (Olen tällainen pätkäpaastoiloja, että jätän aamupalat väliin ja syön sitten illalla enemmän, sopii minulle tällainen rytmi :D)
Tänään söin sitä samaa soijarouhebolognesea, ja illalla varmaan teen parsakaalisosekeittoa, jota syön leivän kanssa ja varmaan jotain hedelmää lisäksi.
T. Köyhä
Onko ideoita mitä teen kukkakaalista? Pari isoa menin ostamaan ja nyt ne pyörii tuolla kaapissa. Tykkään mausteisista ja tulisista ruuista.
Ei gratiinia (yritän keventää...) ja kerran tein sitä kukkakaalicurrya niin ei ollut hyvää. Curry ja kukkakaali nounou.
Aamulla munakasta, maksamakkaraleipiä ja kahvia. Päivällä kinkkukiusausta ja kohta karjalanpaistia.