Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupes yhtäkkiä ahistamaan tavallinen arki ihan vietävästi

Vierailija
09.10.2024 |

Teen osa-aikatöitä. Työ on tylsää. Ei ole miestä. Haluaisin olla kirjailija, ja olen puoltoista vuotta yrittänyt raapustaa nuorten jännäriä. Olen huono siivoamaan, ja meillä on aina sotkuista, vaikka yritän siivota koko ajan. Yksi lapsi. 

Kaipaan sellaista "passionia" elämään. Eikö elämän pitäisi olla jännittävää? Sykähdyttävää. Että tekisi töitä riemuiten. Olen niin tylsistynyt, että tänäänkin jäin vain sänkyyn nukkumaan puolille päivin koska unimaailma on mielestäni jännittävämpi kuin todellisuus. Lapsen käväisin kyllä herättämässä kouluun. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut sellaisen käsityksen, että elämän kuuluisi olla jännittävää?! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene moskeijaan

Vierailija
4/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aikuisuuteen. 

Vierailija
5/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ollut tämä aina. Mä kaikki vapaat ajat nukun vaa koska elämä on niin tylsää. 

Vierailija
6/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut sellaisen käsityksen, että elämän kuuluisi olla jännittävää?! 😂

Äiti sano, että musta voi tulla mitä vaan. Laulaja, kirjailija, maailman ympäri matkaaja, yms sellaista kaikkea jännittävää. 

Vierailija
7/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität kirjoittaa, niin elämän kuuluu olla työteliästä eikä jännittävää. Toki kokemukset  voi auttaa tuossa työssä.

Vierailija
8/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene moskeijaan

Miksi ? Tai kirkkoon, miksi ?

Vierailija
9/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa aikuisuuteen. 

Aikuisuus on märkä turbaani vasten kasvoja. 

Vierailija
10/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole onnellisuuskone. Ihminen on hengissäselviämiskone.

Vierailija
11/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syksy. Mikään ei kiinnosta. Ulos on vaikea pukeutua. Kylmä ja jos liikut tulee kuuma. Hormonitoiminta pysähtyy täysin, huomaa mm. Seksihaluissa. Se tieto että joutuu istumaan sisällä, se on niin tylsää. Ei ulkona syksyisin voi lähteä ihmisten ilmoille koska missään ei ole ketään. Turha syyttää asennetta. Ihminen on kemiaa ja syksy sammuttaa yksilöt. 

Vierailija
12/12 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on syksy. Mikään ei kiinnosta. Ulos on vaikea pukeutua. Kylmä ja jos liikut tulee kuuma. Hormonitoiminta pysähtyy täysin, huomaa mm. Seksihaluissa. Se tieto että joutuu istumaan sisällä, se on niin tylsää. Ei ulkona syksyisin voi lähteä ihmisten ilmoille koska missään ei ole ketään. Turha syyttää asennetta. Ihminen on kemiaa ja syksy sammuttaa yksilöt. 

Ihminen on yksilö ja kaikki erilaisia. Itse rakastan syksyä ja se saa minut heräämään eloon.