Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita köyhä tekee itse mitä varakas teettää muilla?

Vierailija
09.10.2024 |

Renkaidenvaihdot nyt ainakin. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksen ja ikkunanpesun.

Vierailija
2/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin renkaanvaihdoista siihen asti, kunnes keksivät citymaastureiden myötä 25-30 kiloa painavat mammuttirenkaat. Auton pesen itse, vaikka voisin aivan hyvin käyttää käsipesussakin. Laiskuus ei ole mikään hyve varakkaallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaanvaihdot tekee kuka osaa, osaamattomat ei tee. Rikkaat ei ole mikään homogeeninen ryhmä. Älkää vastatko tähän wannabe rikkaan aloitukseen. Rikkaat ja ahkerat tekee kaikenlaista itse mitä voisi teettää muillakin. 

Vierailija
4/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ja säästyneillä rahoilla matkailen.

Vierailija
5/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä n.a.i omaa vaimoa. Varakas nus.sii kaikkea mitä rahalla ja maineella saa.

Vierailija
6/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, ruoanlaitto, lastenhoito, vaatteet, renkaanvaihdot ym pienet huoltotyöt, hiustenleikkuun ja värjäykset.

Jos on varaa, niin nuo voi helposti ulkoistaa eikä se mielestäni ole mitään laiskuutta vaan valintoja. Joskus on kiva ulkoistaa asioita, vaikka itsekin osaisi ja ehtisi.

Vierailija
7/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta ja runqqaus.

Vierailija
8/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantaa kusee hengittää.

Vierailija
9/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonpesusta muistui mieleen: olin maalla 80-luvun alussa "kesärenkinä". Siihen tuli naapurinjuippi :) , setäni ikäinen. Sanoi mulle, et hän antaa 5 markkaa, jos peset hänen auton, hän ajaa sen saunan eteen, siitäpä sitten. Sanoin, etten rupea: sitä oheishommaa olisi ollut niin paljon. Nosti tarjouksensa sitten kymppiin, en ruvennut siltikään :)

Vtt se, kun odotettiin juhannusvieraita ja putsasin pihan putsplank (mm. kaikki tupakannatsat ja kaljapullonkorkit pois ...). Just kun olin saanut sen tehtyä, niin tää juippi tuli ja kippasi autonsa tuhkiksen pihalle! .... aargh! Kyllä piti laskea 10:een ja vähän pidemmällekin, etten kilahtanut.

Niin tuo 5mk ois nykyrahassa 2,42e.

Vierailija
10/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhällä ole varaa pitää autoa joten hylätty vastaus.

Vierailija
11/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, juuri tuskailen raaskisinko teettää ikkunoiden pesun jollain siivousfirmalla. Olen tähän jo korvamerkinnyt rahaakin.  

Ikkunat sinäänsä olisivat helpot pestävät (ei mitään tuhatta pientä ruutua), mutta töissä aika raskas projekti + vilkkaat lapset + alkuraskauden väsymys, niin motivaatio niitä alkaa pesemään on nollassa. Tarvetta pesulle kyllä olisi. Mutta jostain pyrkii jokin saakelin luterilainen kärsimys-asenne, että kai minä omat ikkunani pesen niinkuin tähänkin asti... 

Vierailija
12/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim lapset

Kim kardashian ei synnyttänyt itse viimeisintä lastaan

Vierailija
13/13 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunkanto, työnteko ja kaikki yhteiskuntavastuuseen liittyvä eli verojen maksu ja infran ylläpito

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän