Harvinainen O Rh NEGATIVE veriryhmä sittenkin ALIEN-verta? Jälleen uusi hämmästyttävä löydös!
Jälleen uusi hämmästyttävä löydös! O Rh Negative veriryhmän on sanottu olevan toiselta planeetalta, kenties muukalaisten verta. Nyt löytyi jälleen hämmästyttävä löydös liittyen koronaan! Tutkimuksen mukaan potilaan kuuluminen johonkin muuhun kuin O- veriryhmään kaksinkertaisti sydäntapahtumien todennäköisyyden koronan sairastamisen jälkeen verrattuna O- veriryhmään kuuluviin!!
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/5e83a863-b51a-4e41-b5eb-96d52…
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Eihän näistä puhuta, mutta todellisuus on toinen, ja jäljet sylttytehtaalle löytyvät ufoista ja alien abduktioista. Käytännössä ihmiset eivät muista sieppauksia.
Ja ihan kohta keskustelu poistuu koska tämä on Kielletty Aihe.
"Ja ihan kohta keskustelu poistuu koska tämä on Kielletty Aihe."
Ihan kohta tämä keskustelu poistuu, koska tämä on aivan h*lvetin typerä aihe.
Vieläpä väärillä johtopäätöksillä heti ensimmäisestä heitosta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, minäkin olen ihan vihreä. Tosin ne alienit on tulleet tänne joskus ennen 1700-lukua kun siihen asti suku on tutkittu.
Onko dna testit sieltä asti, että isät on niitä joille lapset on merkattu?
Alien on hyvin voinut ruikata johonkin väliin ja toisaalta koko ihmiskunta voi olla alienien jälkeläisiä.
Vain suorat isälinja ja äitilinja on testattu. Isälinja menee Norjaan ja äitilinja jonnekin Keski-Eurooppaan, kauemmaskin kuin 1700-luvulle. Voihan siellä välissä olla jotain alieneita, ehkä just siksi olen tällainen kuin olen.
Miten siltä 1700-luvun esivanhemmalta on päästy dna testit ottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt viirumaisia pupillejani ja näitä suomuja.
HISSSS!
Nyt on selvitettävä onko tuo veriryhmä yleinen kiinassa sillä jos se ei ole niin teoria pitää paikkansa että virus vapautettiin tuhoamaan muut kansat paitsi kiinalaiset
Oikeasti? Ufosieppauksteoria mainittu?
Kuolen 😂
Vierailija kirjoitti:
Korona tehty tappamaan kaikki muut paitsi O- veriryhmään kuuluvat. Vain me O- henkilöt ja meidän jälkeläisemme jäämme henkiin.
Onkohan siitä yritetty tehdä jotenkin valikoivasti väestöä lopettava mutta ei ehditty jalostamaan loppuun asti kun karkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona tehty tappamaan kaikki muut paitsi O- veriryhmään kuuluvat. Vain me O- henkilöt ja meidän jälkeläisemme jäämme henkiin.
Onkohan siitä yritetty tehdä jotenkin valikoivasti väestöä lopettava mutta ei ehditty jalostamaan loppuun asti kun karkasi.
Tappoi enimmäkseen USAn republikaaneja, kun eivät ottaneet rokotetta, joten on siinä jotain tahatonta valikointia tullut.
Miten alienit on voineet risteytyä ihmisten kanssa niiden perimänhän on pitänyt olla ihan erilaista.paitsi jos ne ei ole olleet alieneita.logiikka!!!
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt viirumaisia pupillejani ja näitä suomuja.
Jehovan todistelijat ovella "pelastamassa" ihmissieluja: ? mutta ?
Asukas: khuoo! sisisisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän kiinnostavaa.
Sen sijaan harvempi on kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että neljässä vuodessa korona on ehtinyt mutatoitua alkuperäisestä 2,5 R0-arvosta nykyiseen 9,5 R0-arvoon ja tarttuvuus jatkaa edelleen kasvua. Erittäin tarttuvan tukarokon R0 on 10-15.
Tällä menolla on todennäköisempää kuin ei se, että jossain vaiheessa ilmaantuu huomattavan kuolettava Korona-versio, jonka tarttuvuus on huikea.
Mä ole kyllä ymmärtänyt, että se virus on mutatoitunut entistä vaarattomammaksi.
Noin mäkin olen sen ymmärtänyt, että virus ei voi olla samaan aikaan äärettömän leviävä ja vaarallinen.
Eihän näistä puhuta, mutta todellisuus on toinen, ja jäljet sylttytehtaalle löytyvät ufoista ja alien abduktioista. Käytännössä ihmiset eivät muista sieppauksia.