Harvinainen O Rh NEGATIVE veriryhmä sittenkin ALIEN-verta? Jälleen uusi hämmästyttävä löydös!
Jälleen uusi hämmästyttävä löydös! O Rh Negative veriryhmän on sanottu olevan toiselta planeetalta, kenties muukalaisten verta. Nyt löytyi jälleen hämmästyttävä löydös liittyen koronaan! Tutkimuksen mukaan potilaan kuuluminen johonkin muuhun kuin O- veriryhmään kaksinkertaisti sydäntapahtumien todennäköisyyden koronan sairastamisen jälkeen verrattuna O- veriryhmään kuuluviin!!
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/5e83a863-b51a-4e41-b5eb-96d52…
Kommentit (52)
En sairastanut koronaa koska veriryhmäni on O rh+. En myöskään ottanut rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän kiinnostavaa.
Sen sijaan harvempi on kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että neljässä vuodessa korona on ehtinyt mutatoitua alkuperäisestä 2,5 R0-arvosta nykyiseen 9,5 R0-arvoon ja tarttuvuus jatkaa edelleen kasvua. Erittäin tarttuvan tukarokon R0 on 10-15.
Tällä menolla on todennäköisempää kuin ei se, että jossain vaiheessa ilmaantuu huomattavan kuolettava Korona-versio, jonka tarttuvuus on huikea.
Mä ole kyllä ymmärtänyt, että se virus on mutatoitunut entistä vaarattomammaksi.
Tästä ei ole mitään näyttöä missään. Ei myöskään ole mitään biologista voimaa, joka jotenkin automaattisesti ohjaisi patogeenin kehittymistä tähän suuntaan. Populaatio ei ole enää naiivi viruksen suhteen ja hoito on asiantuntevampaa vaikeissa tapauksissa, joten kuolleisuus on pudonnut tätä kautta. Tilastoja ei myöskään enää tehdä alun intensiteetillä missään.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun itse tuohon ryhmään ja juuri pidin viikkopalaverin pomoni kanssa Siriukselta.
Eli voin todentaa asian.
Siis ihan oikeasti. MV taas, AP?
Mä en edes kuulu tuohon ryhmään, mutta viihdyn silti hyvin Pegasuksella 😃
Alfa Pegasi vai Beta Pegasi?
Meillä on missio jälkimmäisellä...
Eiköhän tuo Alfa oo 😍
Se on sitä viiniä, joka muuttui vereksi Graalin maljassa.
Tuo alien-verijuttu rh-negatiivisilla on ikivanha juttu. Ei olla siis apinasta.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan harvempi on kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että neljässä vuodessa korona on ehtinyt mutatoitua alkuperäisestä 2,5 R0-arvosta nykyiseen 9,5 R0-arvoon ja tarttuvuus jatkaa edelleen kasvua. Erittäin tarttuvan tukarokon R0 on 10-15.
Tällä menolla on todennäköisempää kuin ei se, että jossain vaiheessa ilmaantuu huomattavan kuolettava Korona-versio, jonka tarttuvuus on huikea.
kaikki tuo viksulta kuulostava R0 arvo puhe ja perään termi huomattavan kuolettava :D
Vierailija kirjoitti:
Virukset ei käyttäydy niin, ellei sitten ole modifoitua alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sairastanut koronaa koska veriryhmäni on O rh+. En myöskään ottanut rokotetta.
0 koronaa
0 rokotetta
0 maskia
Veriryhmä A+ eli kaikkein yleisin.
monta testiä? kyll sen voi tietämättäänkin sairastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki tuo viksulta kuulostava R0 arvo puhe ja perään termi huomattavan kuolettava :D
Kumpi on todennäköisempää: Se, että viruksesta kehittyy jossain vaiheessa terveydelle haitallisempi versio vai se että näin ei tapahdu? Mietitään nyt sitten vaikka ihan tavallista influenssa A:ta ja sen historiaa.
Minua huolestuttaa tässä ketjussa se, että kukaan ei ole huomauttanut ap:lle, että artikkelissa ei puhuttu rh-negatiivisestä O-veriryhmästä, vaan O-veriryhmästä yleensä. Kyseessä oleva välimerkki on tuossa yhdysmerkki, ei miinusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 koronaa
0 rokotetta
0 maskia
Veriryhmä A+ eli kaikkein yleisin.
monta testiä? kyll sen voi tietämättäänkin sairastaa
Ei voi sairastaa tietämättään. Sairastuminen oireilee.
Kiinalaisten yleisin veriryhmä on juurikin O. Tyhmiähän ne olisi olleet, jos olisvat kehittäneet viruksen,joka käy heidän itsensä kimppuun. Afrikassa sen sijaan B on yleisin veriryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on todennäköisempää: Se, että viruksesta kehittyy jossain vaiheessa terveydelle haitallisempi versio vai se että näin ei tapahdu? Mietitään nyt sitten vaikka ihan tavallista influenssa A:ta ja sen historiaa.
Espanjantaudin (arvioitu kuolleisuus 30-100 miljoonaa ihmistä) aiheuttaneen influenssan R0 on muuten 0,9-2,1...
Vierailija kirjoitti:
Omissa tutkimuksissani olen tullut siihen tulokseen, että rh-positiiviset on apinasta kehittyneitä ja rh-negatiiviset on jumalan luomia.
Rh = rheesusapinan geeni.
Sehän ei mene noin, koska rhesusapinan vasta-aine tunnisti rh-positiiviset, eikä rh-negatiivisia. Rh-negatiiviset ovat siis apinan omaa sakkia, siksi vasta-aine ei reagoinut heihin. Hiukan tarkkuutta siihen, kuka täällä on Jumalan luoma.
Mä olen O-. Yhteiskunnassa minut on marginalisoitu autisminkirjolle. Käytännössä olen täysin eri planeetalta ja rotua.
Vierailija kirjoitti:
Minua huolestuttaa tässä ketjussa se, että kukaan ei ole huomauttanut ap:lle, että artikkelissa ei puhuttu rh-negatiivisestä O-veriryhmästä, vaan O-veriryhmästä yleensä. Kyseessä oleva välimerkki on tuossa yhdysmerkki, ei miinusmerkki.
TÄMÄ
Toivon, että sairaala-ammattilaisilla on oikeinkirjoitus hallussa.
Meillä koko perhe ja suku alieneita! Vain mun äiti oli poikkeus, harvinaisin AB-.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on O rh neg veriryhmä. Luovutan silloin tällöin verta.
Onko veri sinistä vai vihreää?
Vierailija kirjoitti:
Meillä koko perhe ja suku alieneita! Vain mun äiti oli poikkeus, harvinaisin AB-.
Tiedäthän sinä, että biologisen äitisi veriryhmä ei voi olla AB jos sinä olet O.
Alfa Pegasi vai Beta Pegasi?
Meillä on missio jälkimmäisellä...