Ongelmana miehen masturbointi
Olen 43-vuotias akateeminen nainen. Olemme ihan hyvässä aviolittossa mieheni kanssa. Ongelmaksi on vain tullut mieheni masturbointi, josta hän ei pyynnöstäni huolimatta ole päässyt eroon. Olen saanut hänet kiinni seksivideoiden katselusta ja masturboinnista. Minusta tuo tuntuu todella pahalta, kuin hän olisi minulle uskoton. Olen pyytänyt häntä lopettamaan, mutta mikään ei tunnu auttavan. Meillä on seksiä kerran viikossa, viikonloppuisin, ja kyllä sen pitää mielestäni miehelle riittää. Hän on ehdottanut seksiä myös viikolla, mutta olen vaativassa työssä ja haluan nukkua yöni kunnolla. Lapset asuvat vielä kotona, joten aikaa seksille ei ole muulloin. Ja lopettaisiko toinen kerta viikossa seksivideoiden katselun ja masturboinnin? Voisi vain lisätä, niin uskon. Miten te muut naiset olette ratkaisseet tämän ongelman? Olen ehdottanut seksuaaliterapeutille menoa, jossa selittäisin tämän asian, mutta mieheni ei halua.
Kommentit (72)
"Meillä on seksiä kerran viikossa, viikonloppuisin, ja kyllä sen pitää mielestäni miehelle riittää. Hän on ehdottanut seksiä myös viikolla, mutta olen vaativassa työssä..." ja pälä pälä.
No ei ihme, että runkkaa 🤣. Kyllä viriilillä miehellä alkaa pää räjähtämään kun mennään yli kolmen päivän.
Miehen maturointi loppuu kun ehdotat vaan kylmänviileästi miehelle Nofaphaasteen aloittamista.
Anna sille tarpeeksi pillua, niin runkkaaminen ei enää jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on TÄRKEÄ TYÖ, EI EHDI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on TÄRKEÄ TYÖ, EI EHDI!
=DDDD LoL
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma meillä. Olen pyytänyt lopettamaan, mutta ei. Lupaa kyllä, mutta kohta jää taas kiinni teosta. Yleensä iltaisin kun luulee minun jo nukkuvan. Meilläkin on seksiä myöskin noin kerran viikossa, joten sen ei pitäisi olla ongelma. Tuntuu niin pahalta kun mies katselee vieraita naisia videolta. Enkö minä muka riitä?
No et sinä nyt riitä
Ei se yksi kerta viikossa vaan riitä. Jos et useammin itse pysty, niin anna miehen touhuilla.
Meillä on vaimon kanssa seksiä 1-2 kertaa viikossa. Sen lisäksi runkkaan suunnilleen yhtä usein eli myös 1-2 kertaa viikossa. Vaimoni tietää sen, eikä se haittaa häntä tai ole mitenkään häneltä pois.
Terapeutti on hyvä idea. Porvoossa on useita hyviä seksuaaliterapeutteja.
Akateemisuutensa korostajat on just tollasia.