Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana miehen masturbointi

Vierailija
09.10.2024 |

Olen 43-vuotias akateeminen nainen. Olemme ihan hyvässä aviolittossa mieheni kanssa. Ongelmaksi on vain tullut mieheni masturbointi, josta hän ei pyynnöstäni huolimatta ole päässyt eroon. Olen saanut hänet kiinni seksivideoiden katselusta ja masturboinnista. Minusta tuo tuntuu todella pahalta, kuin hän olisi minulle uskoton. Olen pyytänyt häntä lopettamaan, mutta mikään ei tunnu auttavan. Meillä on seksiä kerran viikossa, viikonloppuisin, ja kyllä sen pitää mielestäni miehelle riittää. Hän on ehdottanut seksiä myös viikolla, mutta olen vaativassa työssä ja haluan nukkua yöni kunnolla. Lapset asuvat vielä kotona, joten aikaa seksille ei ole muulloin. Ja lopettaisiko toinen kerta viikossa seksivideoiden katselun ja masturboinnin? Voisi vain lisätä, niin uskon. Miten te muut naiset olette ratkaisseet tämän ongelman? Olen ehdottanut seksuaaliterapeutille menoa, jossa selittäisin tämän asian, mutta mieheni ei halua. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin akateeminen nainen, enkä todellakaan tyytyisi yhteen kertaan viikossa. En kyllä edes ymmärrä, miten akateemisuus tähän asiaan vaikuttaa. Joten jos et itse parempaan pysty, niin hyväksy sitten miehesi masturbointitouhuilut.

N55

Vierailija
82/83 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin akateeminen nainen, enkä todellakaan tyytyisi yhteen kertaan viikossa. En kyllä edes ymmärrä, miten akateemisuus tähän asiaan vaikuttaa. Joten jos et itse parempaan pysty, niin hyväksy sitten miehesi masturbointitouhuilut.

N55

Ap on akateeminen trolli, eli krapulainen teekkari. Toivon mukaan kuitenkin valmistunut jo kun vuosi tässä näyttää kuluneen, niin joutuu vähän keskittymään aikuisenkin elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin akateemista naista kerran viikossa niin olisin onneni kukkuloilla ja tekisin ihan kaikki mitä hän pyytää!

nimim. Kuiva kausi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä