Mitä hajuvettä laitoit tänä aamuna?
Kommentit (27)
Enkä minäkään ole astmaatikko. Jos tuntee tuoksusta vain aavistuksen, niin siitä tulee ihana olo. :)
Tiistaina olin bussissa ja eteeni istui tyylikäs vanha rouva. Tällä rouvalla oli niin kauheasti hajuvettä, että meinasin tukehtua! Oikeasti minusta on ihana tuoksutella ihmisten hajuvesiä, mutta tämä tapaus oli ihan ääripäätä. 20min bussimatkan jälkeen jäin pois ja päätäni särki julmetusti, meinasin oksentaa.
Enkä ole astmaatikko tms, olipa kauhea kokemus!
virtsaan, vanhaan viinaan, hikeen, tupakkaan, koirankarvan pöllähdyksiin, hevosenhajuun, navettaan.. Onhan noita.
Jotain Ralf laurenin? hajuvettä se oli, sellasessa punasessa pullossa, missä on sininen korkki. Itse olen sen sille ostanut, mutta en muista nimeä.
Hyvän tuoksuista on.
oikeastaan vartalotuoksu; suihkutan aina paidan allekin :-)
Todella karsea tapa ja allergikot kärsivät näistä lemuista todella paljon.
niin olen käyttänyt miehen hajuvettä. Merkki on mennen. Ihana tuoksu
niin olen käyttänyt miehen hajuvettä. Merkki on mennen. Ihana tuoksu
Mulle tulee hien hajusta migreeni!
Mä luulin ensin että ne mainokset on vitsejä, mutta ei. Anttilassa huomasin että sitä on oikeesti olemassa, haistoin ja tykästyin. Miehen mielestä se on teini tuoksu?! Mutta pääasia että minä tykkään!
käyttää :) ostin sen juuri 17v pikkusiskolle ja tykkäsi... itselleni laitoin Stokkalta saadusta näyteestä eli YSL elle,ihan hyvä tuoksu,mutta ehkä iltakäyttöön. Paljon ja millä "tekniikalla" laitatte tuoksuja? Itse suihkautan kerran ilmaan pään yläpuolella ja siitä tuoksu laskeutuu
On vähän teinihajuvesi, mutta tykkään kyllä arkena.
Minä suihkautan hajuvettä ilman ja kävelen tuoksupilven läpi.
Tuoksuu vain vienosti eikä sisällä alkoholia joten ei pistä allergisenkaan nenää tukkoon.
Arvasin että näin pitkässä ketjussa joku vastaa tuon Kenzon Flowerin; mikä siinä ihmisiä niin viehättää, mun mielestä se on kaamea haju! Tästä näkee että hajuaisti on TODELLA yksilöllinen.
Minä suihkautan yhden suihkauksen ranteeseen ja toisen rintojen väliin.
Pitäisikin ostaa uutta Chanelia.