Mä rakastan mun teinejä niin paljon!
Tuossa 15v marisi ja marmatti miten jän ei todellakaan mene kouluun tänään! Ja vähän painokelvotonta siihen mukaan.
Vaan niin se kuitenkin nousi, puki ja lähti.
Toinen teki hommat marisematta ja lähti kouluun, vähän tsemppasi veljeäänkin samalla.
Ihania nuoria ihmisiä. Ihan maailman rakkaimpia! Olen niin onnellinen kun saan kaikki aamumurinat kanssaan kokea.
Kommentit (9)
Heh, mä taas enemmin söisin kilon nauloja kuin asuisin tai olisin yhdessä teinien kanssa. Teineistä ei pidä kukaan, ei ne itse edes tule toimeen itsensä kanssa. Mustavalkoisuutta, tyytymättömyyttä, yksioikoisuutta, negatiivisuutta - tylsäääääää.
Mä rakastan myös mun teinejä. 16v kaksospojat nukkuu mun vieressä ja välillä päälläkin. Pojat tulee aina iloisena eteiseen vastaan kun tulen kotiin ja vaikka pojat välillä saattavat metelöidä yöllä, niin kyllä ne on maailman ihanimmat kissat :)
Vierailija kirjoitti:
Heh, mä taas enemmin söisin kilon nauloja kuin asuisin tai olisin yhdessä teinien kanssa. Teineistä ei pidä kukaan, ei ne itse edes tule toimeen itsensä kanssa. Mustavalkoisuutta, tyytymättömyyttä, yksioikoisuutta, negatiivisuutta - tylsäääääää.
No johan oli melkoistaa kuraa tuo kommentti. Mun 15-vuotias poikani on aivan ihana. Hän on aina hyvällä tuulella, huumorintajuinen, hauska, kiva, sydämellinen, rakastaa vanhempiaan ja veljeään, sanoo se ääneen myös ja on kaiken lisäksi pitkä ja hyvännäköinen, hvetin komia poika. Ei vittuile vanhemmilleen. On saanut vanhanaikaisen kotikasvatuksen ja tuloksista on nyt mukava nauttia. Myös kaverinsa ovat kunnollisia normaalijärkisiä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan myös mun teinejä. 16v kaksospojat nukkuu mun vieressä ja välillä päälläkin. Pojat tulee aina iloisena eteiseen vastaan kun tulen kotiin ja vaikka pojat välillä saattavat metelöidä yöllä, niin kyllä ne on maailman ihanimmat kissat :)
Ihanat teinit sulla!🥰
Ihanan positiivista suhtautumista!