Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uskovien ylöstempaus tapahtua jo tänä syksynä?

Vierailija
09.10.2024 |

Jeesus tempaa uskovat viimeistään v 2028, mutta koska laittomuuden lapsi paavi on jo ilmestynyt ja julistanut jo kaikki uskonnot tieksi taivaaseen viime viikolla niin tempaus voi tapahtua tänä syksynä

suuria pasuunoita puhalletaan perjantaina 11.10 Yom Kippur 

ja lehtimajajuhlilla 16-26.10 

tempaus tulee suuren pasuunan soidessa

2 tess 2 

1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,

2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

1 kor 15

51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,

52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

Kommentit (269)

Vierailija
61/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs temppeli se 666 sitten olisikaan. Salem temppeli ?  Budhan temppeli. Jos kerran peto asettuu temppeliin niin ei sitä sitten kirkoista löydä. Paitsi vääriä jeesuksia kyllä on. Jeesus täällä siellä ja tuolla älkää menkö. 

Vierailija
62/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana puhuu Jeesuksen omien lähdöstä: 

me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa

Herra ja Kuningas, Jeesus tulee auttamaan kansaansa, Israelia heti, kun Israel koko kansana huutaa Jumalaansa avuksi: Vartijasi korottavat äänensä, kaikki he riemuitsevat, sillä he näkevät silmästä silmään, kuinka Herra palajaa Siioniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä uskonlahko ajaa tätä ylöstempaus-väitettä?

Raamattuun uskovat seurakuntalaiset eri uskonsuunnista.

Oikeasti uskossa olevat eivät näin usko. Raamattu ei kerro mistään ylöstempauksesta, mutta harhaoppiset tulkitsevat ja levittävät väärää tietoa.

Jumalan Poikakaan ei tiedä, koska Hän tulee takaisin, vain Isä Jumala tietää.

Ei kerrokaan. Kumma kun minäkin sen ateistina tiedän mutta ei uskovaiset

Niin, tai oikeastaan he ovat uskoneet valheita, tai vaihtoehtoisesti itse valehtelevat. Ei uskovaisia voi niputtaa yhteen nippuun ja yleistää heitäkään.

Vierailija
64/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin . Mitään Jumalan temppeliä ei nyt ole. Se tuhottiin. Siellä on moskeija missä joku myös luulee tai haluaa olla Jumala. Ettekö jo opi tuosta tarinasta että joku halusi olla Jumala. Ja se heitettiin maan päälle. Et niinkuin mikä nyt moskeija olisi käännettynä tuskin temppeli. Siellä ei nyt muuta ole. 

Jumalan valtakunta on meidän sisällämme, ei mikään fyysinen rakennus.

Niinhän se Jeesus sanoi että kaikki ihmiset on Jumalia. Se kohta ei kelvannut Raamattuun. Siksi hän itsestäänkin puhui Jumalan poikana.

Vierailija
65/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

666 luku. No luku taito. No luvut. Luku sanaa käytetään monestakin asiasta. Lukio. Luku. Ottaa lukua. Luki. Lukihäiriö.  Luokka ja luku. Ehkä noit hindujen merkkejä voi myös ihailla. Niillä on niitä myös otsassa ja käsissä. Raamatussa mainittu vanhassa toorassa käsiin piirtäjät niitä on tullut arabiasta Suomeen. Kuin meditaatiokeskuksia ja jogakouluja. 

Vierailija
66/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakin on erikseen Kristuksessa kuolleet.  Ja sitten nää jotka jäi tänne. Kaksi eri ryhmää. Lukihäiriöillä ei kannata lukea paljon. Harrastaa liikuntaa ja vaikka tutkia tähtiä. 

Vierailija
67/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen jumaluus ei ole tästä maailmasta. Joten nämä ihmisjumalat on pikku ukkoja jotka kuolee. 

Vierailija
68/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Olisi hyvä vähentää porukkaa maapallolla

Vierailija
69/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei mikään liha kerskaa. Vaiti Herran edessä kaikki liha. Kuka pelastaa minut ( Paulus) tästä kuoleman ruumiista : Jeesus Kristus . ( Kristus on sama kuin Messias).  Kuolet katsos sinäkin joka suuria itsestäsi luulet. 

Vierailija
70/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana puhuu Jeesuksen omien lähdöstä: 

me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa

Herra ja Kuningas, Jeesus tulee auttamaan kansaansa, Israelia heti, kun Israel koko kansana huutaa Jumalaansa avuksi: Vartijasi korottavat äänensä, kaikki he riemuitsevat, sillä he näkevät silmästä silmään, kuinka Herra palajaa Siioniin.

1 Tessalonikalaiskirjeen on kirjoittanut Paavali, jota valeapostoliksikin tituleerataan. Onko vai ei, sitä pitäisi itse kunkin miettiä kohdallaan. Paavalin seurakunta Helsingissä viittaa siihen, että Paavali olisikin se, jota tämän seurakunnan mukaan sen jäsenten tulisi totella, eikä se silloin ole enää kristinuskoa, jos Kristus ei ole keskiössä.

Vierailija
71/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että tällaiset ylöstempaushihhulit kulkee vapaasti hoitamattoman skitsofreniansa kanssa kadulla, vaikka ovat täysin laitoskunnossa. Selkeä turvallisuusriski.

Vierailija
72/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut, että paavi (kuka sitten lieneekään) on Raamatussa mainittu väärä profeetta. Antikristus olisi sitten joku kansainvälinen poliittinen hahmo.

Vierailija
73/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsite "taivas" (paratiisina) syntyi raamatun kirjoittamien lammaspaimenten päässä, kun taivas pilvineen, aurinkoineen ja tähtineen niin kovasti tietämättömiä ihmetytti. 

Ymmärrättehän hihhulit, että jos teidät tempaistaisiin ylös, jäätyisitte kuoliaaksi jo ennenkuin pääsisitte ilmakehästä ulos. Ja teidän ylöstempaus täällä olisi planeetan toisella puolella asuville teidän suhteen alastempaus. Sitäkään eivät lammaspaimenet tienneet, että planeettamme on pallo.

Vierailija
74/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut, että paavi (kuka sitten lieneekään) on Raamatussa mainittu väärä profeetta. Antikristus olisi sitten joku kansainvälinen poliittinen hahmo.

Etkö tiedä, että ajattelu on teiltä hihhuleilta kiellettyä. Tavaa sitä kirjaasi vaan ja lopeta ajattelu, niin pysyt kuuliaisena kirkkoveron maksajana.

Vierailija
75/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään temmata mihinkään. Täyttä bull@ttiä taas . Joku lahkolainen keksinyt ja joku voi uskoakin vihreisiin maan alla asuviin pikku ukkoihin myösn

Vierailija
76/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin . Mitään Jumalan temppeliä ei nyt ole. Se tuhottiin. Siellä on moskeija missä joku myös luulee tai haluaa olla Jumala. Ettekö jo opi tuosta tarinasta että joku halusi olla Jumala. Ja se heitettiin maan päälle. Et niinkuin mikä nyt moskeija olisi käännettynä tuskin temppeli. Siellä ei nyt muuta ole. 

Etkö tiedä että on olemassa temppeli-instituutti. Kaikki temppelin välineet on valmiina ja itse temppelin pystytys on todella nopeasti tehty. Kaikki on valmiina, odottavat vain hetkeä jolloin saavat luvan pystyttää temppeli. Oikeanlaisia mullikoita on lennätetty Texasista sinne, jotta olisi oikeanlaiset uhrieläimet.

Vierailija
77/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavia ei ole Raamatussa.

Monet kyllä uskoo, että paavinistuin olisi antikristus.

Vierailija
78/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempaiskaa hihhulit ittenne sängystä ylös ja menkää töihin.

Vierailija
79/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä että on olemassa temppeli-instituutti. Kaikki temppelin välineet on valmiina ja itse temppelin pystytys on todella nopeasti tehty. Kaikki on valmiina, odottavat vain hetkeä jolloin saavat luvan pystyttää temppeli. Oikeanlaisia mullikoita on lennätetty Texasista sinne, jotta olisi oikeanlaiset uhrieläimet.

TV7:llahan on paljon juttua tästä kolmannen temppelin rakentamisesta ja oikean väristen hiehojen (punaiset) viemisestä sinne temppelissä uhrattaviksi.

Vierailija
80/269 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

666 luku. No luku taito. No luvut. Luku sanaa käytetään monestakin asiasta. Lukio. Luku. Ottaa lukua. Luki. Lukihäiriö.  Luokka ja luku. Ehkä noit hindujen merkkejä voi myös ihailla. Niillä on niitä myös otsassa ja käsissä. Raamatussa mainittu vanhassa toorassa käsiin piirtäjät niitä on tullut arabiasta Suomeen. Kuin meditaatiokeskuksia ja jogakouluja. 

Luku 666 löytyy monen yrityksen logosta, tavallaan piilotettuna, mutta kun osaa etsiä, niin sen huomaa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi