4v pojan pippeli pystyssä. Mihin liittyy?
Kommentit (11)
kent:
Mieheni on selittänyt että morning glorylla (eli juuri tuolla kuvaamallasi) ei ole yleensä tekemistä kiihottumisen tmv:n kanssa. Miespuolisilla henkilöllä vain on niin.Enkä usko että se pissaamisiin vaikuttaa mitenkään.
Kolmevuotiaan äiti
Mun mies on kans valistanut näissä pippelijutuissa...poikani pian 2 vee on nimittäin eka noin pieni poika jota olen hoitanut. On hiukan hakusessa nää jutut ku mulla pimppi. Saman oon huomannut että alkaa jöpöttämään kun pissa tulossa ja sit on jo kiire potalle !
opetelkaa LUKEMAAN viestien sisältö " oikeella silmällä" ...epäilen, että kenenkään äiti ei muotoilisi asiaa noin/tuolla tavalla.
Mietin, että liittyykö esim yökuivaksi " opetteluun" . Joskus vielä kastelee öisin. Luin jostakin joskus että yökuivaksi oppiminen on hormonaalinen tms juttu.
ap
Älä nyt ainakaan kauhistele lasten kuullen sitä..
Näköjään tähän aikaan ei saa asiallisia vastauksia. Kaiken maailman pervoja liikenteessä.
ap
etkö muka ole aikasemmin koskaan huomannut pojallasi samaa? Jo aivan vauvoilla sojottaa pissatessa, mutta ei aina.
Se on kuules ihan normaalia, että pikku-pojilla saattaa jöpöttää! Meijän pojalla ihan joka aamuinen juttu..
Mieheni on selittänyt että morning glorylla (eli juuri tuolla kuvaamallasi) ei ole yleensä tekemistä kiihottumisen tmv:n kanssa. Miespuolisilla henkilöllä vain on niin.
Enkä usko että se pissaamisiin vaikuttaa mitenkään.
Kolmevuotiaan äiti
Vierailija:
etkö muka ole aikasemmin koskaan huomannut pojallasi samaa? Jo aivan vauvoilla sojottaa pissatessa, mutta ei aina.
Ihan normaali ruumiintoiminto. Ei kannata huolestua ellei lapsi koe kipua kun se tapahtuu (esinahkahan ei velä tossa iässä välttämättä mene taakse vaan voi kiristää erektion aikana, joka voi tuottaa kipua).
kahden pojan kokemuksella voin sanoa, että silloin kannattaa lähteä kiiruulla pissalle. pissaamisen jälkeen jöpötys laskee.