Jo tuhannet vuokralaiset ovat menettäneet kotinsa?
Miksi ihmiset jättävät vuokriansa maksamatta? He saavat kuitenkin 70% vuokrarahastaan valtiolta asumistukena.
Asumistuki laski vain 10% , eli vain muutaman kympin verran.
"Häätöjen määrät ovat nousseet rajusti viime vuodesta - Ilta-Sanomat" https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010741107.html
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset asuvat edelleen niissä ylihintaisissa luksus asunnoissaan eivätkä ole suostuneet muuttamaan edullisempiin heille soveltuvampiin asuntoihin vaikka heillä on ollut vuosi aikaa niin tehdä. Nyt se ylimielisyys kostautuu heille.
Ei ne mitään luksusasuntoja ole eikä pienempi ole sen soveltuvampi kuin isompikaan.
Miksi muuten itse et ole töissä? Oletko työtön, eläkkeellä vai mitä? Eläkkeelläkin voi tehdä töitä!
Olen hyvin ansaitulla talvilomalla. Meissä on sellainen ero, että minä olen ansainnut välillä lomaa työstäni ja sosiaalituen saaja on ansainnut enimmäkseen turpaan.
Tukien leikkaus on tähän asti ollut vain mitätön pieni lisautus, mutta nyt alkaa häätöjen myötä päitä putoilemaan ja laiskureita viedään montun reunalle 👍
Toivottavasti karma kuittaa sinulle.
"Loppuu se kivihiilellä saastuttaminen."
Näin päätti Juha Sipilän (kesk) hallitus kansallisessa energia- ja ilmastostrategiassa, joka ulottuu vuoteen 2030.
"Teimme käänteen hiilenmustasta politiikasta kohti uusiutuvaa energiaa. Samalla työtä ja toimeentuloa koko maahan", tviittasi pääministeri Sipilä ennen kuin hallituksen tiedotustilaisuus oli kerennyt loppua.
Myös valtiovarainministeri Petteri Orpo (kok) oli nopea sosiaalisessa mediassa. Hän tviittasi ennen Sipilää kivihiiliuutisen.
"Energia- ja ilmastostrategia on historiallinen: Suomi on ensimmäinen teollisuusmaa, joka kieltää kivihiilen käytön lailla", Orpo viestitti Twitterissä.
https://tem.fi/-/strategia-linjaa-energia-ja-ilmastotoimet-vuoteen-2030…
Hieron nännejäni ajatellessani kaikkia niitä kituvia loisia 🥰
Tuohon kun muuttaa vaikka 2 Helsinkiläistä yh-tapausta, joiden vuorat ovat vaikka 1100e ja 1300e, niin tuo asunto on 4 KUUKAUDESSA maksettu ja sen jälkeen se on asumistuki 0e ja toimeentulotuki 0e, että riittää kun annetaan vähän avustusta ruokaan ja sähköön ym.