Onko pikakahvissa järkeä?
Oon viime aikoina yrittänyt löytää hyvän pikakahvin, mutta kaikki mitä oon maistanut on lähinnä maistunut pahvilta tai kemikaaleilta. Onko olemassa jotain oikeasti hyvän makuista pikakahvia?
Kommentit (544)
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Pikakahvia kylmään punaiseen maitoon ja sokeria perään niin hupsista, siinä on 50 kertaa halvempaa frezza moccaa!!!
T Kyllä maistuu!
Vierailija kirjoitti:
Pikakahvia kylmään punaiseen maitoon ja sokeria perään niin hupsista, siinä on 50 kertaa halvempaa frezza moccaa!!!
T Kyllä maistuu!
Varmasti ja pikakahvi myös todella kätevä jäätelön/pirtelön maustaja.
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
On järkeä. Ei mene kahvia hukkaan. Ja olen löytänyt pari todella mieleistäni pikakahvia.
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Veikkaan että kahvissa on järkeä yhtä paljon kuin kukkapurkissa. Eli sama äo kuin poliitikolla yleensä.
Elämä on täynnä yllätyksiä, eikö?
Ei sitten niin yhtään. Osaa ratkaista edes yksinkertaista sudokua. Meidän kissakin pärjää paremmin.
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
neskafe kulta, palanen tummaa suklaata, vaaleeta suklaata pala pari, mielellään kermaa
Vierailija kirjoitti:
neskafe kulta, palanen tummaa suklaata, vaaleeta suklaata pala pari, mielellään kermaa
murukafe
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat