Onko pikakahvissa järkeä?
Oon viime aikoina yrittänyt löytää hyvän pikakahvin, mutta kaikki mitä oon maistanut on lähinnä maistunut pahvilta tai kemikaaleilta. Onko olemassa jotain oikeasti hyvän makuista pikakahvia?
Kommentit (544)
Pikakahvi ja suodatinkahvi on terveellisempi vaihtoehto kuin presso, pannu tai espresso. Lidlin tummapaahto Bellarom ja Rainbow-kaakao.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järkeä pikakahvissa, eikä ole hyvää pikakahvia! Käy ostamassa ennemmin apteekista kofeiinitabletteja, jos kofeiiniä tarvitset. 100 kpl 100 mg pakkaus maksaa muutaman hassun euron!
Juon pelkästään pikakahvia, koska se on miedompaa. Aivan samanlaista on istua pikakahvin ääressä juttelemassa kuin suodatinkahvin.
Se on pelkästään tottumiskysymys.
Paskan lämmittäminen kattilassa ja sen syöminen kahvin tilalla on sekin vain tottumiskysymys.
Tämä. Siksi en juo varsinkaan suomalaista suodatinkahvia. Pikahvi ei ole kitkerää.
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
Cafe-Vanilla on ihana pikakahvi.
Työnhakua kannattaa suosiolla harkita
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järkeä pikakahvissa, eikä ole hyvää pikakahvia! Käy ostamassa ennemmin apteekista kofeiinitabletteja, jos kofeiiniä tarvitset. 100 kpl 100 mg pakkaus maksaa muutaman hassun euron!
Vedä sinä kofeiinia vaikka prrseesees, mä juon kahvia.
Lidlin Bellarom.
Saa sumppia kupillisen heti, ei tule tiskiä eikä kulu suodatinpaperia.
Maku on mieltymyskysymys ja annostelukysymys. Minusta suodatinkahvi on pahaa ja se paperi maistuu. Moni ei puhdista keitintään.
Vierailija kirjoitti: Teet väitteen otsikossa.
Huonoa suomea. Venäläinen vai persu?
Vierailija kirjoitti:
Pikakahvi ja suodatinkahvi on terveellisempi vaihtoehto kuin presso, pannu tai espresso. Lidlin tummapaahto Bellarom ja Rainbow-kaakao.
Tummaa Bellaromia eka purkki menossa ja on hyvää!
Vierailija kirjoitti: Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
Hän tä kut su taan trol lik si. Hän on huo mi o ta huo raa va pik ku pi ha tont tu. Ä lä o le nä ke vi nä si niin hän häi pyy.
Miten se sinun elämääsi olisi helpottanut.
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Älä anna tuolle huomiota. Sitähän hän nimenomaan kerjää noilla sekavilla kommenteillaan.