Ketorouva ja salaliittoteoriat
Seurailen erästä vhh/keto-vaikuttajaa. Hän kurssittaa naisia laihtumaan, kuntoilemaan, syömään proteiinia, lihaa, välttämään lisäaineita, sokeria ja hedelmiä. Hänen ravitsemusjuttunsa kiinnostaa minua mutta sitten tulee mutta...
Hän on lääketieteen vastainen, vastustaa noissa salaliittoporukoissa rokotuksia, lääkkeitä, uskoo kemvanoihin ja kaikkiin "reseteihin." Nio vaivaat minua niin paljon etten halua mitään kunto-ohjelmia kuitenkaan tilata.
Kommentit (67)
61/61
Vastaan sivusta.
On todellakin ok seurata vaikka ulkomaalaisen toimijan nettisivuja. Se on TODELLAKIN ok.
On ihan tosi ookoo seurata, punnita, arvostella, funtsia.
Tajua, että suurin osa aikuisista EI ole uustaaperoita.
Aikuisia ihmisiä ei saa holhota - he eivät ole sylivauvoja. Eivät kaipaa kukkahattujen hysteeristä hössötystä
Luota ihan ihmisten ikiomaan ajattelukykyyn
Me emme tarvitse holhousta.
Älä puutu aikuisten asioihin. Jos sinulla on lapsia, sinun tulee huolehtia heistä.
Jatkoa
Joku saattaa uskoa litteään maahan.
Entä sitten?
Meneekö jollakin taaperolla siitä yöunet?
Jos menee, olen enemmän huolestunut kyseisestä taaperosta kuin litteän maan kannattajista.
Minua se vähääkään ei häiritse, vaikka tosi itse uskon pyöreään maapalloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmä menee nk umpeen eli ei lypsä tiineenä.
Vasikoimisen jälkeen tulee rasvaista ternimaitoa joka sitten muuttuu tavalliseksi maidoksi kunnes tulee seuraava kiima, astutetaan ja taas menee umpeen vasikan kasvaessa mahassa.
Ok tämä muuttaa tilannetta merkittävästi eli syötetään lehmälle hormooneja tai astutetaan sitä koko ajan jotta se tuottaa maitoa?
Eiköhän poikiminen ole karjatalouden keino. Sonnit kasvatetaan teuraaksi.
Luulisi nyt jokaiselle olevan selviö lehmän maidontuotanto. Peruskoulutietoa?
Eiköhän tuossa koiteltu herätellä eettisyyttä ja kokoa asian mielettömyyttä mutta miten sen saa mielettömän ja epä eettisen ihmisen ymmärtämään...
Ennen kun lähden tästä ketjusta, niin vielä tuosta kammottavasta pizzagatesta.
Toivoin ettei se olisi ollut totta.
Nyt on selvinnyt, että se olikin totta.
Meni noin 3 yötä miettiessä.
Uhrien auttaminen on tärkeintä, mutta siitä ei juuri puhuta.
Kyynisyyteni ja halveksuntani ihmiskuntaa kohtaan on noussut huippuunsa.
Minua tämä ei hyödytä, mutta uhrit tarvitsisivat kaiken avun.
Suutuin tänään ystävälleni. Sanoi minulle, että ei halua kuunnella, koska hänellä on niin herkkä tila
Raivostuin hänelle. Sanoin, että minusta ei ole nyt kenenkään terapeutiksi.
Että tee sinäkin jotain. Vaikka rukoile heidän puolestaan.
P. S. Nämä saa tan alli set pedarit ja sadistit eivät ilm
joudu mihinkään vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmä menee nk umpeen eli ei lypsä tiineenä.
Vasikoimisen jälkeen tulee rasvaista ternimaitoa joka sitten muuttuu tavalliseksi maidoksi kunnes tulee seuraava kiima, astutetaan ja taas menee umpeen vasikan kasvaessa mahassa.
Ok tämä muuttaa tilannetta merkittävästi eli syötetään lehmälle hormooneja tai astutetaan sitä koko ajan jotta se tuottaa maitoa?
Eiköhän poikiminen ole karjatalouden keino. Sonnit kasvatetaan teuraaksi.
Luulisi nyt jokaiselle olevan selviö lehmän maidontuotanto. Peruskoulutietoa?
Eiköhän tuossa koiteltu herätellä eettisyyttä ja kokoa asian mielettömyyttä mutta miten sen saa mielettömän j
Jos kerrotaan lehmän vain tiineenä antavan maitoa se on väärää tietoa, ei eettisyyttä. Lehmä tarvitsee sen vasikoinnin kerran vuoteen . Poikiminen antaa maidontuotantos n 10 kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tuosta ketosta.
Kokeilin ehkä vajaan vuorokauden, mutta se ei ole minun juttuni.
Sopii ehkä niille joiden ruokavalioon kuuluu liha.
En syö lihaa
Tuo keto saattaa olla hyvinkin ok, mutta se ei ole minun juttuni.
Keto ei kaikille sovi, mutta vhh voi hyvin sopiakin.
Keto on yksi vhh:n alalaji. Siis vhh sekin.
Kyllä. Keto on vhh, mutta kaikki vhh ei ole ketoa. Jos keto ei sovi niin nostaa hiilarit keton rajan yläpuolelle siten, että ei ole ketoosissa, mutta kuitenkin vielä vähähiilarisella.
Se on sinusta itsenäistä ajattelua, seurata jonkun ulkomaalaisen toimijan. avoimia sivuja ja uskoa ne käyttämättä omia aivoja?