Millaisia asioita pohditte, kun sitouduitte mieheenne lopullisesti?
Musta tuntuu, että käyn rankasti sitä prosessia läpi monta kertaa päivässä. Onko tämä sitä mitä haluan ja mistä voin tietää, onko tämä loppuelämäni valinta?
Kommentit (8)
Minun ei ole tarvinnut miettiä kertaakaan tuollaisia asioita mieheni suhteen, vaikka miestäni ennen seurustelin noin 20 miehen kanssa ja vatvoin aina tuollaisia ajatuksia.
Mietin kongreettisesti tilannetta jossa en olisi mieheni kanssa. Ajattelen lastani.
Mietin, että mikä voisi olla parempaa kuin tämä, ja olisiko se sen arvoista, että lapsellani ei olisi ehjää perhettä.
Mietin mitkä ovat niitä asioita joita minä tarvitsen suhteessa ja sitten mietin mitkä kohdat mies täyttää :D
Siis en ihan näin järjestelmällsiesti laskelmoi mitään, mutta aina välillä tunnepuuskissa tulee mietittyä asioita puolileikillään.
Minäkin pohdin ja pohdin a pohdin. Ja valitsin väärin ja menin mieheni kanssa naimisiin.
Joten pohdi tarkkaan. Kunhan et luota, että miehesi muuttuu missään asiassa -- vaikka hän lupaisikin.
Jos epäilet, että ansaitsetko parempaa niin luultavasti ansaitset.
se, riittääkö mieheni kalu minulle loppuelämäni ajaksi *häpeää*
Miehelläni on ihan hyvän kokoinen vehje, mutta toisella samoihin aikoihin kuvioissa olleella kundilla oli isompi.
Ja hävettää näin 11 vuoden jälkeen ihan tosissaan tunnustaa tuo.
Nyt meitä on kaksi noloa *punastuu*
Muuten meillä menee oikein hyvin, mutta seksin suhteen on ollut onkelmaa ja juurikin kalun koon takia. Tosi noloa ..
ap
ei muutu, mutte elämä tulee muuttumaan monta kertaa. Joudut selviytymään muutoksista yksin jos valitset väärin.
pysyn hänen rinnallaan vaikka joutuisi pyörätuoliin,sairastuisi vakavasti tms.