Mies on koko ajan luonani.
En kestä ei hetken omaa rauhaa ja jos yritän nätisti kertoa, että tarvitsen hieman lisää omaa tilaa ja aikaa niin hän loukkaantuu verisesti. Miehellä on oma asunto, mutta ei siellä lähes koskaan vaan aina yöstä toiseen ja viikosta toiseen. Olemme olleet vuoden yhdessä eikä puhettakaan mistään yhteen muutosta ole ollut..
Kommentit (34)
Mielestäni suhteessa kuuluu tehdä kaikki ja olla jatkuvasti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä muuttaa jo kuukauden jälkeen yhteen. Miksi et muuta vaikka olette olleet jo vuoden? Et välitä hänestä..
Ja osa seurustelee, vaikka asuu omissa asunnoissaan. Ei siinä ole kysymys välittämisestä.
Häviävän pieni osa.
Pitää paikkansa. Parisuhde merkitsee yhdessäoloa.
Ei jatkuvaa yhdessäoloa. Pitää olla omaa aikaa..
Ollaanhan sitä töissäkin. Eli erossa kymmenisen tuntia vuorokaudessa.
Ok, mies pesee pyykkiä... Siis omat pyykkinsä myös, ja sinä maksat pesuaineet ja sähköt? Ruokataloudessa osallistuu kustannuksiin varmaan laittamisen lisäksi? Jos hänellä ei ole avainta, kuinka voi olla aina luonasi, en todellakaan tajua.
Pitäisikkö sun puhua sille miehelle, eikä nillittää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap koskaan edes käynyt miehen asunnolla? Onko sellaista edes olemassa? Olet kyllä oikein huippuloisen löytänyt itsellesi, älä vielä sano, että sinä maksat ja hoidat kaiken... Ilmeisesti miehellä on avain kämppääsi, jos siellä koko ajan? Keskustelun paikka, avaimet pois ja äijä pihalle!
Hei. Mies pesee pyykkiä ja tekee ruokaa. Ja ei ole onneksi avainta luokseni. Ap
No tästähän se johtuu.
Miehellä ei ole avainta, joten ymmärrettävästi pelkää lähtemistä luotasi, sillä takaisintulo ei ole varmaa.
Anna sille avaimet jonka seurauksena titää, että luotat häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole parisuhde ainesta.
Mies ei ole kun ei tajua että parisuhteessakin tarvitsee omaa aikaa.
Eikai miehen nimi ole Pera. Äläkä anna sille moukalle avainta.
Kuulostaa tutulta ap. Olin itse joskus kaltaisen upon kanssa. Olin itse töissä ja mies nysväsi sillä välin luonani.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni suhteessa kuuluu tehdä kaikki ja olla jatkuvasti yhdessä.
Hyi, ei todellakaan. Juuri tuolla tavalla suhde näivettyy ja tukehtuu. Pitää olla omaa tilaa ja aikaa nähdä omia kavereita ja harrastaa jotain itse ilman toista.
Mieti tarkkaan, haluatko jatkaa seurustelua noin ripustautuvan miehen kanssa. Verisesti loukkaantuminen ei ole hyvä merkki. Hyvässä parisuhteessa on tilaa myös erillisyydelle eikä yhteinen aika ole mitään symbioosin kaltaista pakkopullaa.
Entinen työkaveri alkoi parikymppisenä seurustella hyvin nopealla tahdilla (yli)tunteellisen, voimakastahtoisen ja suhdetta nopeasti eteenpäin puskevan miehen kanssa. Mies halusi viettää jokaisen yön työkaverini luona ja mm. soitteli tälle töihin jatkuvasti. Viitisentoista vuotta myöhemmin työkaveri sai viimein erottua miehestä, joka vähemmän yllättäen oli ollut täysi sekopää kaikki nämä vuodet. Ei mikään tavallinen tolvana vaan narsistisesti täysin häiriintynyt. Ei valitettavasti tullut yllätyksenä, koska tervepäiset ihmiset eivät yritä sitoa ja omistaa toista tai häiritse työntekoa "romanttisilla" puheluilla.
Miehesi ei ole mistään kohti normaali. Jätä se.
Ei jatkuvaa yhdessäoloa. Pitää olla omaa aikaa..