Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan viitsii vuokrata asuntoa?

Vierailija
07.10.2024 |

Työkaverin vuokralainen oli jättänyt hirveään kuntoon ja väittää että hyvin on pidetty. Asunto oli uusi ja todellakaan ei niin paljon tuhoa saa aikaan normaalilla asumisessa neljässä vuodessa vaikka ei mikään himosiivoojakaan edes olisi. Kävin itse katsomassa sitä kun sitä tarjottiin meille (oltiin uusia kaupungissa) mutta sijainti ei ollut meille hyvä, koska haluttiin kävelymatkat töihin ja sieltä ei olisi ollut. 

Nyt tää uhkaa viedä oikeuteen jos työkaveri ei palauta takuuvuokra kokonaisuudessaan, työkaveri on luvannut palauttaa puolet. Siellä on ihan oikeasti särjetty tavaraa, piirretty seiniin ja käsittämätöntä miten wc-kalusteet saa siihen kuntoon. Mä käyn siivoamassa yhdellä papalla ja vaikka siellä siivouksen taso on huono, niin saan minä lavaarin valkoiseksi ihan perus pesuaineilla. En nyt ole käynyt katsomassa, mutta hän kyseli  minultakin kuvien avulla, että pidänkö normaalina kulumisena. En pidä. Pahempaakin olen nähnyt, mutta tuossa on asuttu huonosti. 

(muutin jotain juttuja ettei tästä tunnisteta).   Olen tyytyväinen että emme vuokranneet vanhaa asuntoamme kun muutimme tänne vaan pidimme tyhjänä ja väliaikaisvarastona siihen asti kunnes saatiin myytyä. Myynti onnistui heti kun pistettiin virallisesti myyntiin, joten senkin vuoksi hyvä päätös. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden kanssa on pääsääntöisesti kusessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi