Onko jossain olemassa ihminen, joka ei tykkää guacamolesta?
Kommentit (26)
Ei vatsa kestä avokadoa. Muuten söisin.
Ihan ok, mutta en erityisesti pidä siitä. Etenkään valmiista, mutta myös ravintolassa (vain kahdesti) maistettu oli aika meh, kotona tehty samoin. Ei siis pahaa, muttei herkkua. Jätän mielellään väliin🙂
Voi sitä syödä,mutta se ei maistu miltään. Ei miltään. Jos joku tarjoaa,voin ottaa. Mutta omia rahoja en mauttomaan ruokaan laita.
Alton Brownin ohjeella tehty guacamole on ihanaa.
Vaikea kuvitella näitä jankkauksia aiheesta kuin aiheesta; Mikseivät KAIKKI ole kuin MINÄ?!?
Kertoo täydellisestä idiotismista...
Mä olen kasvattanut sellaisen, joka ei tykkää pizzasta. Ei ilmeisesti ole psykopaatti kuitenkaan.
Hyvää joo mutta syön mielummin tomaccoja.
Vierailija kirjoitti:
Pirkan on niin hyvää <3
Jaa oliko tässä jostain valmistöhnistäpuhe, no en söisi.
On ilmastoteko olla syömättä avokadoja.
Yff, en ottaisi nyt jos tarjottaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kasvattanut sellaisen, joka ei tykkää pizzasta. Ei ilmeisesti ole psykopaatti kuitenkaan.
Eräs ystäväni sanoi pizzasta:
En tiedä, miltä se maistuu, koska en ole maistanut, enkä maista, mutta hajuhan on siis täs-mäl-leen(heristää etusormeaan) sama kuin ennen kouluruokailun ruoanjätetynnyrissä hellepäivänä!
Syön turun sinappia makkaran kanssa. Kuokkamolot takasin kehitysmaihin!
Meksikossa asuessa olen syönyt hyvää ja oikein tehtyä, tuoreista aineksista. Sen jälkeen ei ole maistunut huonot korvikkeet. Purkeissa valmiina myytävät, ei hyvä. Eikä guacamoleen kuulu creamfresh eikä muutkaan kermmaitotuotteet.
Ihan hirveää, mautonta muotimössöä, jota kuuluu nyt vain syödä, koska muuten olisi liian erilainen.
En tiedä en ole maistanut,
En myöskään nuudeleita enkä sushia.
Minä tykkäisin mausta, mutta en pidä siitä eettisistä syistä. Ei se mitään erikoisherkkua kuitenkaan ole, vähän tylsä ehkä mutta ei huonokaan.
Vierailija kirjoitti:
Meksikossa asuessa olen syönyt hyvää ja oikein tehtyä, tuoreista aineksista. Sen jälkeen ei ole maistunut huonot korvikkeet. Purkeissa valmiina myytävät, ei hyvä. Eikä guacamoleen kuulu creamfresh eikä muutkaan kermmaitotuotteet.
Creme fraiche
Pirkan on niin hyvää <3