Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitkeää flunssaa liikkeellä?

Vierailija
07.10.2024 |

Onkohan nyt jokin erityisen sitkeä flunssa liikkeellä? 10. päivä, vaikkakin parempaan menossa koko ajan mutta hitaasti. Juu, tiedän että voi kestää kaksi viikkoa, muttei koskaan ole kestänyt näin kauan. Kotitestin mukaan ei olisi korona, eikä lääkärikään sellaiseen viitannut. Ehkä olen vain muuten huonossa kunnossa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Kaksi viikkoa olen sairastanut eikä olo tunnu paranevan. Kova yskä ja ääni käheänä. Aamulla olo on kuin jyrän alle jääneellä. 

Vierailija
2/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 7 viikkoa flunssa vaihtelevilla oireilla. Nyt vihdoin näyttäisi loppuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeellä mutta ei tietoa, mitä on.

Vierailija
4/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa taudissa, huono olo, kurkku ei kipeä eikä nenä vuotanut MUTTA järkyttäviä yskänpuuskia päivin öin. Tauti lähti kaksi viikkoa sitten mutta yskää vieläkin vähän.

Vierailija
5/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna labrat. Tokaa viikkoa räkäinen.

Vierailija
6/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työterveydestä sanottiin että olis paljon rinovirusta liikkeellä johon sairastuneelle on ihan normaalia että sairas olo ja/tai kuume voi kestää kolmekin viikkoa.

Vierailija
7/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti kaksi viikkoa, en tiedä mikä tauti  oli. Silmätulehdus, keuhkoputkentulehdus, kurkku muutaman päivän kipeä ja korvatulehdus. Korva vieläkin vähän "outo". 

Nykyisin on vaikka mitä tauteja liikkeellä ja kestävät kauan.

Vierailija
8/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on flunssa ollut nyt 9 päivää. Yskii nyt koko ajan ja keuhkot rohisee. Alkoi kurkkukivulla ja nuhalla. Muhun ei ole vielä tarttunut. Harvoin mulla flunssaa edes on.

Vierailija
9/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adenovirus?

Vierailija
10/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jotenkin vetämätön olo, kutiavaa yskää ja limaa. Pystyn kuitenkin tekemään kotityöt ja äsken haravoin. Mutta olo " outo". Ihan kuin leijuisi.  En osaa selittää paremmin. 

Vierailija
11/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keskiviikkona alkoi lihassäryillä ja kurkkukivulla, nyt vasta noussut kuume kunnolla (38,8C). Kai se paranemaan päin on , joka päivä tulee aina uusi oire ja edellinen katoaa.

Vierailija
12/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja oireita kolmatta viikkoa. Kova yskä, kova kutina kurkussa, ääni painuksissa, mutta ei juuri nuhaa.

Vierailija
13/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikkeellä. Miten hel..... te voitte olla koko ajan sairaana? Käsien pesu, normaali paino, terveellinen ruokavalio jne. auttaisi monia.

Vierailija
14/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adenovirus tekee eka silmätulehduksen ja siitä sitten bakteeritulehduksen...mulla silmissä ja poskionteloissa päällä.

Vierailija
15/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikkeellä. Miten hel..... te voitte olla koko ajan sairaana? Käsien pesu, normaali paino, terveellinen ruokavalio jne. auttaisi monia.

Olen töissä palvelukodissa, jossa lähes jokainen työntekijä ja asukas oli kipeänä samoihin aikoihin. Käsien pesu yms. hygienia kuuluu ihan siihen työhön, olen normaalipainoinen ja syön suht hyvin. En ole jatkuvasti kipeä, en yleensä edes kerran vuodessa.

Vierailija
16/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat nykyään niin saastaisia  että ovat koko ajan kipeitä. Peskää käsiä ja vaatteita sekä siivotkaa kotinne. Just oli ketju kun nykyään ei edes lakanoita vaihdeta joka viikko.

Vierailija
17/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jyllää hinkuyskä. 

Vierailija
18/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ketkä joutuu käyttämään busseja. Hyi yök.......   .

Vierailija
19/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja koska ette hyväksy mikä on totta. Joka toinen aikuinen suomalainen on lihava. Ei siivota, ei pestä käsiä, ei pestä vaatteita jne. Hävetkää. 

Vierailija
20/30 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna viikko sairastettu: alkoi kovalla kurkkukivulla ja kuumeella, sitten alkoi nenä vuotaa ja nyt päivät ja yötkin kuluu yskiessä keuhkoja pihalle.  Suu kutisee ja on paukamilla ja nyt myös jalkoihin tullut rokonnäköistä ihottumaa.  Kuume jatkunut jo viikon.  Enterovirusta epäilen mutta huomenna lääkäriin hakemaan lisää saikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan