Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä
TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.
Kommentit (881)
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä mä en ole ikinä käyttänyt hajuvesiä enkä ole oikeastaan koskaan edes ehostanut ulkonäköäni.
Ainoastaan parturissa käyn,parran leikkaan tai siistin ja kynnet leikkaan... muuta en tee.
Minun nuoruudessani oltaisi naurettu sille pojalle joka laittautuu ja meikkailee mutta onneksi nykyään asiat on toisin.
M34
Et taida olla kovin älykäs
Miten ne nyt niistä innostui kun KAIKKI HAISEE AIVAN SAMALTA. UUdet markkinoille tulevat tuoksut on vuosi vuodelta enemmän yhtä ja samaa bulkkia.
Silloin kun tuoksut oli vielä laadukkaita, erilaisia, huomiotaherättävän kauniita, nuoria ei kiinnostanut. Mutta nyt sitten intoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne nyt niistä innostui kun KAIKKI HAISEE AIVAN SAMALTA. UUdet markkinoille tulevat tuoksut on vuosi vuodelta enemmän yhtä ja samaa bulkkia.
Silloin kun tuoksut oli vielä laadukkaita, erilaisia, huomiotaherättävän kauniita, nuoria ei kiinnostanut. Mutta nyt sitten intoillaan.
Ei haise samoilta? Esim bossin tuoksut paljon voimakkaampia jne
Ihmettelinkin kun oli alkanut yskittää kun kävi kaupassa. EN haistanut mitään mutta nuo hajuvedet ärsyttää kurkunpäätä.T
Tää on oikeasti hyvä juttu, että ovat kiinnostuneita. Loppuisi vihdoinkin se hajustevammaisten vouhotus. Naurettavaa että mt-ongelmaiset ovat terrorisoineet vuosia sillä, ettei saa tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen kissoille ja vaadin ettei yleisillä paikoilla saa kulkea vaatteissa joissa on kissa-allergeeneja! Kauheaa joutua istumaan bussissa kissaihmisen viereen.
Vaadin samaa
Kaikenlaista sitä voi harhoissaan vaatia, mutta sitä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen kissoille ja vaadin ettei yleisillä paikoilla saa kulkea vaatteissa joissa on kissa-allergeeneja! Kauheaa joutua istumaan bussissa kissaihmisen viereen.
Mulla sama koirien suhteen.
Mulla on sama sunkaltaisten haisevien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hajusteyliherkkänä huolestuttava kehityssuunta
Niin mikä? Tuoksujen lisääntyminen?
Erittäin tervetullut ilmiö.
En pysty hengittää
Ei kuule voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin, mutta "hajusteherkkä" mies pillastuu jo siitä jos laitan _hajusteetonta_ dödöä kainaloihin tai käytän hajusteetonta perusrasvaa.
Miksi ihmeessä olet tuollaisen mt-tapauksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän naiset, mutta että miehet? Tsiisus
Aah, hyvälle tuoksuva mies. Sitä ei voita mikään. Enkä tosiaan puhu mistään suihkunraikkaasta vaan joku hyvä tuoksu, joka saa pikkarit pyörimään jalassa. Kannattaisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Näin hajusteyliherkkänä huolestuttava kehityssuunta
Mt-ongelmiin kannattaa hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Oon aistiyliherkkä ja ahdistun
Ahdistu rauhassa, anna meidän muiden käyttää hajusteita.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan terveystietoinen ei käytä. Melkoinen terveyshaitta, lukuun ottamatta eteerisiä aitoja tuoksuja, mutta niihin harvemmin törmää.
Tuoksut ovat halpoja tehdä ja niissä on todella suuret katteet. Mutta aina löytyy hölmöjä käyttäjiä. Harvemmin fiksut kovasti tuoksuvat, yleensä ovat nuoria tai heikompaa ainesta.
Kiitos päivän nauruista. Vai vielä terveyshaitta. Taidat itse olla kävelevä terveyshaitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen eteiset haisevat kuin ilotalo, kun nuoret siellä roikkuu.
Tuo on ihan totta. Haisisivat edes pihalla.
Tai pahalta
Toiset näyttävät tykkäävän enemmän paskan ja hien hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies käyttää hajuvettä?
Sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan sen, että koulut tai työpaikat julistetaan tuoksuttomiksi. Siellä niistä kärsivien on kuitenkin pakko käydä päivästä toiseen ja on kamalaa jos se tarkoittaa jokapäiväistä oireilua ja pahoinvointia.
Sitä urputusta että tuoksuja ei ylipäätään "saisi" missään käyttää koska osa ihmisistä niistä kärsii, en hyväksy. Tuskin nuo tuoksuyliherkät voivat itsekään väittää ottavansa kaikissa tekemisissään aina tuntemattomat ihmiset huomioon.
Mä en ymmärrä, että työpaikat ja koulut on julistettu tuoksuttomiksi muutaman mt-ongelmaisen takia. Pysykööt he kotonaan siellä pierun katkuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen eteiset haisevat kuin ilotalo, kun nuoret siellä roikkuu.
Tuo on ihan totta. Haisisivat edes pihalla.
Tai pahalta
Toiset näyttävät tykkäävän enemmän paskan ja hien hajusta.
Käy pesulla useammin kuin kerran viikossa niin ei tarvi yrittää peitellä paskaa ja hikeä hajusteilla
Hyi helvata joku tuoksujen sekamelska!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilalla
Miehet naisistuu ja parempi tottua siihen
Lienee joku Putinin pirunjuoni länsimaisten miesten pilaamiseksi?
Onkohan ap autisti?