Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä
TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.
Kommentit (938)
Voisitteko edes suihkuttaa niin, että ette suihkuta vaatteisiinne ja haisuta kaikkia penkkejäkin sun muita ja siten myös muiden vaatteita?
Muutenkin laittakaa vain sen verran, että itse haistatte, ei muut ja vielä monien metrien päästä! Tai saati kun olette jo menneet, mutta kauhea käry jää jälkeenne. Jopa metsälenkeillä nykyään, kun joku juoksee ohi, niin huh huh, hajut jää perään vanana...
Tekisi mieli ottaa jotkut pierusuihkeet käyttöön ja alkaa suihkuttaa niitä, kun itse menen tuollaisten hajupommien ohi... Siinähän jäätte silmiänne hieromaan ja kakomaan.
South Parkkikin innostui pierunhajuvesistä jo 2000-luvulla:
Onhan tuo vähän hienostelua, meillä työpaikalla venäläiset miehet käyvät tauoilla laittamassa parfyymejä. Huomaa kaukaa että ovat kaalimaasta kun liputtavat adidaksen nimeen xD
Jos saat hajuvettä lahjaksi etkä halua käyttää sitä tuoksuaksesi, käytä sitä kynsilakan poistoon. Toimii yhtä hyvin kuin kynsilakanpoistoaine.
H-pojilla treffejä ;) Onkohan tuoksu-tummeleistakin innostuttu ?
Nuoret miehet... Pian on tuoksu-tummeliila ynnä pukamavoiteilla markkinat. Ja sateenkaarilipuilla. Syntyvyys laskee yhä.
Palstahullut on siirretty muihin tehtäviin.
the best way to predict the future is to CREATE it!
Jos voisit matkustaa minne tahansa, minne menisit?
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt haisee kuin pidätyskyvyn menettänyt babuskat.
Erittäin hyvin sanottu, nauratti.
Koita ymmärtää, mulla ei ole aikaa sun jutuille nyt.
Tupakoinnin aloittaminen