Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä
TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.
Kommentit (882)
Hymyile, huomenna voi olla huonompi päivä.
Joku tarvitsee selvästi kahvia.
Nuoret miehet hinttiintyvät. Se on muotia.
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?
Vierailija kirjoitti:
Meidän tytär 15v haluaisi jonkun tuoksun. Onko teillä hyviä ehdotuksia?
Meidän tyttärentytär 15vee halusi tuoksuja myös. Minulle niitä oli kertynyt toistakymmentä joten sanoin, että tästäpä valitsemaan sopivia. Hän otti ne KAIKKI.😄 Itselleni pidätin niistä kolme mieleisintä.
Mut kyllä sääliksi käy opettajat siinä tuoksujen sinfoniassa.🙄
- abuela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan hajuvesiä ja olen käyttänyt niitä ala-asteelta asti. Tänä vuonna ostanut yli 50 hajuvettä. Viikossa menee 50 ml pullo helposti, suosinkin 100 ml pulloja, ostan yleensä ulkomailta kun halvempia/tilaan netistä alemyynneistä. N36
Jos noin paljon lotraat, niin kyllä siinä hajussa porukka taatusti ympäriltäs lakoo!!🤣
Kätevää (?), kun heidät haistaa 200 metrin päästä.
Ei vielä niin pahasti kuin esim rovaniemellä käyvät etelän turistit, siinä meinaan koko pajakylän ilma on niin sakeana odööriä että ihme kun ei syty tuleen.
En ymmärrä. Eikö nykyään pojille ole tosi tärkeää vaikuttaa maskuliiniselta? Ihanien ja kalliiden hajujen tuoksutteluko on sitä? Luulin, että tämä uusi sukupolvi olisi edellisiä fiksumpaa.
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan sen, että koulut tai työpaikat julistetaan tuoksuttomiksi. Siellä niistä kärsivien on kuitenkin pakko käydä päivästä toiseen ja on kamalaa jos se tarkoittaa jokapäiväistä oireilua ja pahoinvointia.
Sitä urputusta että tuoksuja ei ylipäätään "saisi" missään käyttää koska osa ihmisistä niistä kärsii, en hyväksy. Tuskin nuo tuoksuyliherkät voivat itsekään väittää ottavansa kaikissa tekemisissään aina tuntemattomat ihmiset huomioon.
Mulla on paha eläinallergia. Voinko vaatia ettei kukaan enää saa pitää lemmikkejä ?
Pitää vieläkin paikkansa.