Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä

Vierailija
07.10.2024 |

TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.

Kommentit (880)

Vierailija
41/880 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä mä en ole ikinä käyttänyt hajuvesiä enkä ole oikeastaan koskaan edes ehostanut ulkonäköäni.

Ainoastaan parturissa käyn,parran leikkaan tai siistin ja kynnet leikkaan... muuta en tee. 

Minun nuoruudessani oltaisi naurettu sille pojalle joka laittautuu ja meikkailee mutta onneksi nykyään asiat on toisin.

M34

Vierailija
42/880 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tavallaan sen, että koulut tai työpaikat julistetaan tuoksuttomiksi. Siellä niistä kärsivien on kuitenkin pakko käydä päivästä toiseen ja on kamalaa jos se tarkoittaa jokapäiväistä oireilua ja pahoinvointia.

Sitä urputusta että tuoksuja ei ylipäätään "saisi" missään käyttää koska osa ihmisistä niistä kärsii, en hyväksy. Tuskin nuo tuoksuyliherkät voivat itsekään väittää ottavansa kaikissa tekemisissään aina tuntemattomat ihmiset huomioon. 

Onko hajuvesien käyttämättömyydestä jotakin haittaa? Rahaahan siinä säästyy, kun ei osta ylihintaista kemikaalivettä.

Niin ja haisee pahalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/880 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aloitus kuin jo puoli vuotta sitten.   Miksi?

En ole ap, mutta varmaan siksi, että se hajusteiden sekamelska tuntuu vain kasvavan koko ajan. Kuljen töihin samalla bussilla kuin liuta koululaisia, ja yläastelaiset ja lukiolaiset haisevat paljon voimakkaammin kuin esimerkiksi keväällä.

Vierailija
44/880 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa lapsenne (ja itsenne) käyttämään hajuvettä 1 tippa, 1 suihkaus päivässä.  Ei enempää.  

Hajuveden ei kuulu haista metrien päähän.  Haju on paha, kun se leijuu voimakkaana.  

Ei tuollaista määräohjeistusta voi antaa. Tuoksut ovat eri vahvuisia. Mikä pointti käyttää koko tuoksua jos sitä ei tunne itse eikä kukaan muukaan?

Se, että itse ei haista, ei kerro mitään, koska tuoksuihin turtuu.

Vierailija
45/880 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa lapsenne (ja itsenne) käyttämään hajuvettä 1 tippa, 1 suihkaus päivässä.  Ei enempää.  

Hajuveden ei kuulu haista metrien päähän.  Haju on paha, kun se leijuu voimakkaana.  

Ei tuollaista määräohjeistusta voi antaa. Tuoksut ovat eri vahvuisia. Mikä pointti käyttää koko tuoksua jos sitä ei tunne itse eikä kukaan muukaan?

Se, että itse ei haista, ei kerro mitään, koska tuoksuihin turtuu.

En tuu koskaan turtuu

Vierailija
46/880 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aistiyliherkkä ja ahdistun 

Vierailija
47/880 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rabanne 1 million on uusi suosikki tuoksu!

Vierailija
48/880 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tytär 15v haluaisi jonkun tuoksun. Onko teillä hyviä ehdotuksia?

Tuossa 10 parasta hajuvettä https://tuoksut.com kannattaa katsella

Kiitos

Vierailija
49/880 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleanin Rain on ihan parasta <3

Vierailija
50/880 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä agenda on tehdä miehistä entistä femiinisempiä ja ulkonäkökeskeisimpiä

Vierailija
51/880 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehiä kiinnostaa tuoksut? 90-luvulla oltaisiin piesty

Vierailija
52/880 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu siitä, että uusissa kouluissa hajusteiden käyttö on kiellettyä.

Kaikki kielletty kiehtoo nuoria.

Kieltäkää kirjastot ja polttakaa kaikki koulukirjat, niin kohta teillä on Pisa-tulokset maailman huippua. :D

Vierailija
53/880 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sen kyllä huomaa, karsee katku joillakin. Vois vaikka vanhemmat opastaa ettei tarvi puolta putelia hölvätä kerralla.

Vierailija
54/880 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mies käyttää hajuvettä?

Historiallisesti mm. Viikingit. 

Niin siihen aikaan ei ollut suihkua ja antiperspiranttia niin siihen oli ehkä syytäkin.

Vierailija
55/880 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt lukiossa ja siellä pojat kävivät liikuntatunnin jälkeen suihkussa, mikä oli erinomaista, mutta suihkuttivat sitten päälleen hirveästi deodoranttia, niin että luokka lemusi sen jälkeen ja haju otti henkeen. Tytöt kävivät välitunnilla tupakalla ja suihkuttivat ennen sisään tuloa ylleen halpaa deodoranttia, joka haisi kamalalle. Näistä hajuista puhuttiin kyllä kollegoiden kanssa, mutta todettiin, että asia on sen verran arka, ettei kukaan hirvinnyt ottaa sitä esiin nuorten kanssa. Liikunnanopettajahan olisi ollut ehkä sopivin puhumaan nuorille.

Vierailija
56/880 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet innostuneet estrogeenitableteista ja soijapavuista

Vierailija
57/880 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleanin rain on hyvä ainaski

Vierailija
58/880 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt lukiossa ja siellä pojat kävivät liikuntatunnin jälkeen suihkussa, mikä oli erinomaista, mutta suihkuttivat sitten päälleen hirveästi deodoranttia, niin että luokka lemusi sen jälkeen ja haju otti henkeen. Tytöt kävivät välitunnilla tupakalla ja suihkuttivat ennen sisään tuloa ylleen halpaa deodoranttia, joka haisi kamalalle. Näistä hajuista puhuttiin kyllä kollegoiden kanssa, mutta todettiin, että asia on sen verran arka, ettei kukaan hirvinnyt ottaa sitä esiin nuorten kanssa. Liikunnanopettajahan olisi ollut ehkä sopivin puhumaan nuorille.

Teidän koulussa sentään käydään suihkussa

Vierailija
59/880 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän koulussa sentään käydään suihkussa

Meillä ei käydä

Vierailija
60/880 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bossin naisten hajuvedet on ihania eikä liian voimakkaan tuoksuisia!

:-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän