Temptation Island Suomi 2024 OFFICIAL
Kohta mennään taas! Tähän ketjuun sarjan käsittely puolesta ja vastaan!
/c
Katso lähetysajat : Temptation Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika isokokoinen tyttö tämä Tuuli.
195cm/95kg
Eli aikamoinen amatsoni.
Kuuntelin sen OMG podcastin ja ragnarin kokemus temppareista oli aika surullista kuunneltavaa. Hyvä että oli saanut jotain apua pahaan oloonsa. En silti käsittänyt miksi hänellä sitten oli niin hirveä olo, tai mitä asioita kävi mielessään läpi. Ei kai sitä ymmärrä jos ei ole ollut temppareissa kuten ragnar sanoi. Oli hauska se esimerkki että uskoo että jopa Elmeri viime kaudelta on oikeasti kehittynyt siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt löytyy suplasta OMG podcastista jakso Meristä ja Ragnarista.
No vieläkö ne on yhdessä?
On mutta vauva haaveisiin tullut ehkä vähän järkeä. Eivät sanoneet suoraan yrittävätkö vauvaa mutta jäi semmoinen kuva että ei ihan vielä kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mutta vauva haaveisiin tullut ehkä vähän järkeä. Eivät sanoneet suoraan yrittävätkö vauvaa mutta jäi semmoinen kuva että ei ihan vielä kuitenkaan
Aikovat rakentaa talon ja sitten naimisiin. Hieman kyllä ihmetyttää rahoitus kun ainakaan Ragnar ei taida olla töissä tai muutenkaan mikään talousnero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikovat rakentaa talon ja sitten naimisiin. Hieman kyllä ihmetyttää rahoitus kun ainakaan Ragnar ei taida olla töissä tai muutenkaan mikään talousnero.
Ei tuon ikäiset ymmärrä vielä noista asioista mitään, kun eivät ole pankin ihmisten kanssa jutelleet.
Oli tämä ragnar hihhuli pari joka oli vasta pari
kuukautta tuntenut kuinka suurta huumautta nyt tässä ohjelmassa onkaan tuntenut.
Ei ole todellista tämmöinen huuma. Toi raksu ei kunnioita muita ihmisiä ollenkaan vaan itsekäs ja koittaa vain hyötyä muista ihmisistä. Valitsi naisen vain sormuksen ostamiseen ja sitten ei kiinnostanut edes aikaa antaa sille.
Minä en olisi sen miehen kanssa lähtenyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten Niki on tuolla Youtubea käyttänyt? Luulin, ettei heillä olisi pääsyä puhelimille tai nettiin. Hän sanoi nyt telkkarissa pyörivässä jaksossa katsoneensa Youtubesta videota treffien aktiviteetista etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ragnar romani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sitä tuulia!!!! Täällä liikaa sitä kehutaan
Mistä sun viha niinku kumpuaa? Jos ihminen on henkisesti tasapainossa ni ei sillä oo mtn tarvetta vihata ketään. Mielipiteitä tietty on, mut viha on sun ongelma.
Onko ihminen tasapainossa silloinkaan kun on jatkuva tarve kehua ..🤔 no se on mun mielipide vihaan tuota ämmää . Minä saan pitää mielipiteeni. En ainakaan ala täällä ketään hurmoksessa kehumaan koska pitää
Ei sun tarvii mennä ääripäihin. Ei tarvii vihata eikä tarvii kehuakaan. Voisko pyrkiä olemaan analyyttinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ragnar romani?
Onko Suomen pääkaupunki Helsinki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sitä tuulia!!!! Täällä liikaa sitä kehutaan
Mistä sun viha niinku kumpuaa? Jos ihminen on henkisesti tasapainossa ni ei sillä oo mtn tarvetta vihata ketään. Mielipiteitä tietty on, mut viha on sun ongelma.
Onko ihminen tasapainossa silloinkaan kun on jatkuva tarve kehua ..🤔 no se on mun mielipide vihaan tuota ämmää . Minä saan pitää mielipiteeni. En ainakaan ala täällä ketään hurmoksessa kehumaan koska pitää
Ei sun tarvii mennä ääripäihin. Ei tarvii vihata eikä tarvii kehuakaan. Voisko pyrkiä olemaan analyyttinen?
No ei mun päällä olla muuta kuin jompaa kumpaa.. ja yleensä äärinegaa..mä olen tahallani vastapallona kun joitakin niin paljon kehutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ragnar on jollain autokorjaamolla töissä
No mutta hyvä on alottaa siitä talosta, jos nimittäin rakentaa itse tai edes puoliksi itse niin sen jälkeen hyvinkin tietää tahtooko toisen kanssa viettää elämäänsä enemmänkin :D Tai ainakin maalla on tapana olla rakennuksella itsekin töissä koko ajan, siivoamassa rakennusjätteitä ja mitä nyt ikinä voikaan tehdä, timpurien apuna että homma etenee sujuvasti. Päivät jos on töissä ja illat ja viikonloput raksalla, niin tulee hyvää parisuhdeterapiaa ja monet keskustelut käytyä :D
Eikä lainaakaan taida nykyään saada ellei oo hyvät vakuudet pohjalla. Sellaiset saa hankkimalla, pitää olla säästöjä. En epäile yhtään etteivätkö hommaan pystyisi jos vaan haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sen OMG podcastin ja ragnarin kokemus temppareista oli aika surullista kuunneltavaa. Hyvä että oli saanut jotain apua pahaan oloonsa. En silti käsittänyt miksi hänellä sitten oli niin hirveä olo, tai mitä asioita kävi mielessään läpi. Ei kai sitä ymmärrä jos ei ole ollut temppareissa kuten ragnar sanoi. Oli hauska se esimerkki että uskoo että jopa Elmeri viime kaudelta on oikeasti kehittynyt siellä
Syy, miksi Ragnar halusi lähteä ohjelmaan oli juuri se, että hän oppisi ilmaisemaan tunteitaan paremmin. Mies kertoo, kuinka hänen patonsa aukesivat kuvausten aikana. Helppoa se ei kuitenkaan ollut, sillä hän on joutunut aiemmin piilottamaan tunteensa vaikean taustan vuoksi. Hänen isänsä kuoli Ragnarin ollessa 10-vuotias, ja myöhemmin myös hänen veljensä menehtyivät.
Kuvaukset olivat Ragnarille hyvin rankka kokemus. Ragnar toteaa, kuinka hänen ulkonäkönsä muuttui riutuneemmaksi kuvausten aikana.
Ragnar paljastaa, että hän joutui kesken kuvausten sairaalaan.
Se on se, kun ei saa syötyä, jos on koko aika hermostunut. Vaikka se ei jännittänytkään, mitä toisella puolella tapahtuu, niin sen oman pään kanssa kilpailet.
Ragnaria ei nähty ohjelmassa muutamissa bileissä. Hän paljastaa, että tämän syynä oli kyseiset terveyshuolet.
Ragnar kertoo syöneensä aiemmin mielialalääkkeitä, mutta päässeen sittemmin eroon niistä.
Kuvauksissa hän joutui turvautumaan lääkkeisiin. Villalla järjestettyihin seksibileisiin hän ei päässyt tästä syystä.
Olin lääkityksen alla. Siksi en osallistunut niihin.
Ragnar sai apua tuotannolta, ja hänen luokseen tultiin joka päivä keskustelemaan.
https://www.seiska.fi/katso/podcast-tis-ragnarin-mielenterveys-jarkkyi-…
Katoin ton Tuulin ja Nikin nuotion. Ihan pelle jätkä, onnea vaan näille kahdelle.
Onko Kimmo ja Mia vielä yhdessä? Mä niin toivon, että Mia löytäis paremman.
Vierailija kirjoitti:
Eiks mia oo sinkku nykyää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks mia oo sinkku nykyää
En omista ruutu+, mutta jos näin on, niin hieno homma.
Vierailija kirjoitti:
Katoin ton Tuulin ja Nikin nuotion. Ihan pelle jätkä, onnea vaan näille kahdelle.
Eiks kunnon show. Niki oli kuitenki miettiny naiselleen sanoituksen ja oli hienosti pukeutunut. Tuuli sen sijaan ohuessa repalemekossa. Kunnon loppusanat Nikillä koko ohjelmalle 😂Kyllä hällä leikkaa 👌