Temptation Island Suomi 2024 OFFICIAL
Kohta mennään taas! Tähän ketjuun sarjan käsittely puolesta ja vastaan!
/c
Katso lähetysajat : Temptation Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1189)
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on Saralle että pääsi Markosta eroon.
Vai pääsikö? Kenenhän se lapsi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niki on nainu sitä temppareiden neron muijaa (en muista nimeä). mut häähä ei oo ollu kovin tarkka tavarastaan :)
Joanna tais olla.. mä en oikein ymmärrä tätä miksi vedetään jotain sinkkuaikojen juttuja.. ja siitä kaudesta kun olivat Levillä on aikaa .. miksi olis pitänyt pihdata sinkkuna siellä.. 😄😄😄
no mikäs siinä jos on tapana käydämelkein kaikki läpi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niki on nainu sitä temppareiden neron muijaa (en muista nimeä). mut häähä ei oo ollu kovin tarkka tavarastaan :)
Joanna tais olla.. mä en oikein ymmärrä tätä miksi vedetään jotain sinkkuaikojen juttuja.. ja siitä kaudesta kun olivat Levillä on aikaa .. miksi olis pitänyt pihdata sinkkuna siellä.. 😄😄😄
Tääääh . Ketkä kaikki . Joanna pani siellä vaan tämän yhden kanssa 😳😅😅.. mitä sä selität.. nyt jotain suhteellisuudentajua.. ja miks näitä sinkkuja osoitellaan eikö ole varatun tehtävä kieltäytyä ...
Kertokaas jos Mia ja Kimmo sanoivat, olleet vuoden yhdessä, mutta Mia puukotti silloista poikaystäväänsä 2.3.2024. Niin miten Kimmo ja Mia ovat ehtineet olla vajaan vuoden yhdessä kesän alussa 2024?
" Temppareihin lähtiessään he ovat seurustelleet vajaan vuoden." Vai onko noin 3kk nykään vajaa vuosi?
Onko tässä huijattu tuotantoa oikein kunnolla?
Ei sinänsä ihmetytä se, että ehkä ei vielä parissa kuukaudessa tai viikossa ole ihan ehditty puhua mitä kukakin avoimessa suhteessa haluaa?
Ylöjärveläinen Mia Malo, 32, puukotti miesystäväänsä keittiöveitsellä Tampereella sijaitsevassa yksityisasunnossa maaliskuussa olkavarteen. Oikeus katsoi, että kyseessä oli törkeä pahoinpitely.
Oikeus määräsi Malolle vuoden ja kahden kuukauden mittaisen ehdollisen vankeusrangaistuksen.
Kaksikko seurusteli teon aikaan. Kyseessä ei ole kumppani, jonka kanssa Mia osallistuu tuoreelle Temptation Island Suomen kaudelle.
Feikkiä koko sarja ja ihmiset siellä. Tuon Markon kannattaa seurustella vain itsensä kanssa niin voi pitää itse linjoistaan, mielipiteistään yms. huolta eikä tarvitse muita arvostella ja dissata
Vierailija kirjoitti:
Tuon Markon kannattaa seurustella vain itsensä kanssa niin voi pitää itse linjoistaan, mielipiteistään yms. huolta eikä tarvitse muita arvostella ja dissata
Jep!! Sehän sanoi siinä Omg podissa jotain että sopivat että jos ne toisen asettamat ehdot (pysytään fit) ei täyty, niin sitte saa lähteä eri suuntiin. No miksei sitten lähteny, vaan jäi ilmeisesti kitisemään ja syyllistämään kun toinen irtisanoi salijäsenyytensä.
Samoin Marko sanoi monta muutakin asiaa mitkä nostaa itellä red flagit ja ihokarvat pystyyn. Jäätävä tyyppi.
Ja Disa kans, jos kumppani ei miellytä niin ottaa ja lähtee sitten. Luulis yli 40v jo tietävän, että ihminen ei voi lopulta muuttaa ku itteään. Noille parikymppisille sen harhaluulon vielä sallii mutta keski-ikäisen pitäis jo tietää.
Sara lyttää Markoa minkä kerkeää ja pitää Markoa suhteen pahiksena. Kyllä Sarakin voisi peiliin katsoa. Markosta selvästi maalattu videoiden leikkausten avulla härski kuva, vaikka vaikuttaa sisimmässään ihan lempeältä ja harmittomalta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas jos Mia ja Kimmo sanoivat, olleet vuoden yhdessä, mutta Mia puukotti silloista poikaystäväänsä 2.3.2024. Niin miten Kimmo ja Mia ovat ehtineet olla vajaan vuoden yhdessä kesän alussa 2024?
" Temppareihin lähtiessään he ovat seurustelleet vajaan vuoden." Vai onko noin 3kk nykään vajaa vuosi?
Ei sinänsä ihmetytä se, että ehkä ei vielä parissa kuukaudessa tai viikossa ole ihan ehditty puhua mitä kukakin avoimessa suhteessa haluaa?
Heillä on ollut seksisuhde ennen kuin alkoivat seurustella; Kimmo oli avoimessa suhteessa, tapaili Miaa ja lopulta rakastuivat. Ovat varmaan laskeneet tuon seksisuhteen mukaan tuohon vuoden suhteeseen?
Jos Mia on nyt ekaa kertaa avoimessa suhteessa, hän on sitten pettänyt silloista kumppaniaan Kimmon kanssa?
Tällainen aikajana voisi olla mahdollinen, mutta en siis tiedä, onko oikeasti vai ei.
Itse en olisi lähtenyt Temppareihin, jos tietäisin oikeudenkäynnin olevan tulossa. Jos ei olisi mennyt ohjelmaan, hänen nimeään ei olisi julkaistu mediassa, kun tuomio on alle 2 v. Nyt kun meni julkisuuteen, nimi julkaistiin. Mutta kaipa se negatiivinenkin julkisuus on julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sara lyttää Markoa minkä kerkeää ja pitää Markoa suhteen pahiksena. Kyllä Sarakin voisi peiliin katsoa. Markosta selvästi maalattu videoiden leikkausten avulla härski kuva, vaikka vaikuttaa sisimmässään ihan lempeältä ja harmittomalta.
Mistä se sisimmän lempeä ja harmiton olemus tulee ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noi sen puheet ja puhetapa ihan ilman edittiäkin kertoo aivan tarpeeksi hänen luonteestaan. Sen sijaan että sanois anteeksi, minä törttöilin, olen pahoillani, yms. niin jokaiselle jutulle löytyy selitys. Mä nyt vaan oon tämmöinen, en tarkoittanut sitä noin, ja mitä näitä nyt onkaan ollu. Vastuunottoa ei näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuntuu avoimet suhteet toimivan kun puukot heiluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääääh . Ketkä kaikki . Joanna pani siellä vaan tämän yhden kanssa 😳😅😅.. mitä sä selität.. nyt jotain suhteellisuudentajua.. ja miks näitä sinkkuja osoitellaan eikö ole varatun tehtävä kieltäytyä ...
täääh täh en tarkoita nyt yhtä ohjelmaa vaan yleensäkin elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi lähtenyt Temppareihin, jos tietäisin oikeudenkäynnin olevan tulossa. Jos ei olisi mennyt ohjelmaan, hänen nimeään ei olisi julkaistu mediassa, kun tuomio on alle 2 v. Nyt kun meni julkisuuteen, nimi julkaistiin. Mutta kaipa se negatiivinenkin julkisuus on julkisuutta.
Mitenköhän on, onko mahtanut odottaa itselleen tuomiota kun oli myös asianomistajana. Ei välttämättä. Aika erikoinen tapaus kaiken kaikkiaan, miten sitten liittynee Kimmo tähän aikajanaan, jos liittyy. Sitähän me ei tiedetä. www.paivanlehti.fi/tosi-tv-tahden-kosto-iski-miesta-veitsella-kateen
Tämän kauden sinkkumiehet vaikuttanut aika nuijille osa ja lapsellisille.
Vierailija kirjoitti:
Apua, ihan jäätävä tää Disan ja Hanneksen haastattelu! Disan käytös ja tuo Hanneksen hämmennys tilanteesta on ahdistavaa katsottavaa. Jos tää ei oo mediatemppu vaan ihan aitoa heidän välistä vuorovaikutusta niin tempparit todellakin on väärä paikka heille
Minkä ihmeen takia Disa on koko ajan ilkeä puolisolleen? Omassa somessaan hän motkottaa miten telkkarissa ei näytetä kaikkea (ihan kuin katsojat eivät sitä tajuaisi), mutta yhtä hirveä hän vaikuttaa Hannesta kohtaan olevan haastiksissa kuin telkkarissakin.
Kimmo vaikuttaa vähän simppeliltä hepulta. Iso osa väestöstä kuitenkin pitää hänestä ymmärrettävästi koska voi samaistua häneen. Ei huolet vaivaa jos hissi ei koskaan nouse ylimpiin kerroksiin.
Jaksojen pitäisi olla huomattavasti pidempiä. Nyt vain muutama välähdys kerkeää olemaan. Sellainen BB tai Love Island tyyppinen toteutus voisi toimia, jossa kertoja kertoo tapahtumista. Silloin katsojalle muodostuisi paremmin kokonaiskuva tapahtumista.
Diakoni Jenni kaikissa bileissä hirveessä humalassa ja omii yhtä tomppelia itselleen, eli Kimmoo.